Kezdjük az elején... Megszülettél, fejlődsz, sok új dolgot megtanulsz, és tapasztalsz. Majd elindulsz életed útján. Van számtalan kis mellékút a fő utadon. Néha letérsz, elbuksz, visszatérsz. Tapasztaltabb vagy, de még mindig letérsz, elbuksz, visszatérsz. Van, akinek az útja egy úton van, a tiéden közel kerül hozzád. Van, hogy még kezedet is fogja, majd egyszer csak vagy elmegy egy mellékútra, vagy az ő útja lekanyarodik. Egyedül folytatod tovább.
Mész hirtelen, letérsz, de megint visszatérsz, mert rájössz, hogy elbuktad, van, hogy mellék utadon is fogja valaki a kezed, de a főutadra mindig egyedül térsz vissza. Jön valaki, te a főúton mész, megfogja a kezed, elengedi, megfogja, megint elengedik, mellék útra megy, de nélküled visszatér a közös útra, veled meg fogja kezed. Majd jön egy pillanat, megint letér, elengedi kezed, ezúttal el is kanyarodik. Kis idő után miközben sokan megfogják kezed, de te nem szorítod a kezüket, elmennek, lekanyarodnak. Majd visszatér a régi fél, egymás közeli úton vagytok, de nem fogjátok egymás kezét, csak támogatjátok egymást. Számtalanszor gondolkodsz, letérjek, ne térjek. De mielőtt bármit tennél, jön valaki, igazán kedves egy hullámhosszon vagytok sokáig csak egy úton mentek, de közel egymás mellet nem fogjátok egymás kezét. Néha mintha összeérne kezetek, de mind ketten azon vagytok, hogy á biztos nem szeretné a kezem fogni...
Egy nap ez kiderül, megfogjátok egymás kezét, van egy ilyen köteléketek is, meg egy művészi köteléketek is. Rövid idő után hirtelen elengedi kezed, eltávolodik, teljesen kiborulsz, a levegőben tapogatózol, azt hiszed csak sötét van, és azért nem látod, de tévedsz, nincs ott távolabb ment... Kicsit közelebb jön megint egy hullám hosszon vagytok, közben a művészi köteléketek erősül, szép szavakat intéztek egymás felé. Eljön egy fontos dátum, kapsz tőle egy dalt, aminek te vagy a múzsája. Megtudod, hogy ő is a te kezedet keresi, de valahogy húzódott köztetek egy fal, és nem tudjátok egy más kezét fogni. Ő a fal túloldalán még távolabb is kerül, nem beszéltek, te teljesen kiborulsz, mész utadon, de nem tudod hol vagy, nem tudod miért távolodik, nem tudod mért nem fogja kezed, elbizonytalanodsz, hogy a fő úton vagy, vagy a mellék úton, teljesen összeomolsz, csak lábaid visznek tovább, tele vagy reménnyel. Bár nem tudod mennyire reális lelassítasz, nem tudsz haladni, csak kullogsz mintha beakarnád várni őt, de azt sem tudod merre jár...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-14 00:00:00
|
Történetek
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-19 00:00:00
|
Történetek
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Valaki álljon már meg, vagy vegyétek elő a Közlekedj Okosan-t, vagy szálljatok buszra, vagy bármi!
A helyesírásra ki se térnék, mert még elhagyom a főútvonalat.
:smile: :smile: :smile:
A nagy gondolkodásban és kobakvakarászásban aztán elfelejtettem hová tartottam. De az út megy tovább, és a közhelyes fennköltség kedvéért: dö só mászt gó on.