Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy mosoly mindenkinek

Itt a Karácsony, olyan rég várom. Máskor is adok szeretteimnek, de most mégis sokkal meghittebb ez az egész. Vannak, akik nem szeretik, s nem értik mire jó ez. Azoknak ez nem ünnep. Csak egy nehezék. Még egy gonddal több. Nekik. Pedig szerintem nem az ajándékról kell ennek szólnia. Ezt sokan mondták már, s közhellyé vált, de nagyon is igaz.

Nekem ez a nap az év fénypontja. Nem azért, mert hívő vagyok, nekem mást jelent, mint a keresztény vallásnak. Én is meg vagyok keresztelve. De nem gyakorlom az ezzel járó kötelességeket. Szóval, oda akarok kilyukadni, hogy ilyenkor biztonságban érzem magam, mégtöbb szeretetet kapok szeretteimtől is.

Ma nagy örömmel indultam a hátra maradt apróságok kutatására. Bejártam rengeteg bevásárlóközpontot, kisebb üzleteket. Mindben meseszép, igazán hasznavehetetlen mütyüröket találtam. Olyan „töltelék ajándékokat”. Tudod, amiket csak azért adsz, mert már nincs más ötleted, időd vagy éppen energiád. Hát én ilyet igazán nem szeretnék kapni. Valami személyeset kerestem, nem mindenhol megkaphatót. Ilyet viszont vagy nagyon drágán, vagy egyáltalán nem adnak. Két út volt, választanom kellett. A könnyebb, csábítóbb út, hogy simán megveszem. Vagy a nehezebb, ám de sokkal egyedibb. Úgy egy éve megfogadtam, hogy soha nem választom a könnyebb utat. Mégpedig pont azért, mert mindenki más azt választaná. Puhány emberek. Kis emberek. Üres emberek. Így hát bementem egy hobby boltba, s megvettem néhány kelléket. Ismét kivirultam, s minden szembejövőnek küldtem egy-egy mosolyt. Volt, aki félreértette, de volt, aki viszonozta. Persze olyanok is voltak, akik meglepődtek, mások meg gyorsan elkapták tekintetüket. Nem számítottam jobbra, de mégis. A buszon is végig mosolyogtam. Az út feléhez közeledve felszállt egy idősebb hölgy, a kezében rengeteg nehéz szatyorral. Átadtam a helyem, természetesen mosolyogva, s még Kellemes Ünnepeket is kívántam neki mikor leszállt. Tiszta szívből. Nem tudom miért, éreztem.

Szeretném, ha az emberek Szenteste elfelejtenék minden bajukat, gondjukat, s ünnepelnének. Boldogok lennének szeretteikkel, szeretteikért. Félre tennék ellenségeik iránt táplált haragot, s felhívnák őket. Szeretném, ha mindenki a világ szebb oldalát látná, s a rosszat elfelejtené, s ezzel eltörölné a Föld színéről.

Szeretném.
Hasonló történetek
4503
Jelenleg 13 éves vagyok.
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Végre egy elégedett fiatal és egy derűs írás:)

Szóval, oda akarok kilyukadni, hogy ilyenkor biztonságban érzem magam, mégtöbb szeretetet kapok szeretteimtől is.
Ennél többet aligha kaphatsz, valóban:)

Úgy egy éve megfogadtam, hogy soha nem választom a könnyebb utat.
Ezt viszont nem ártana felülbírálni. Válaszd a könnyebb utat általában, és csak fontos esetben fektess be plussz energiát! - én erre törekszem -:)

Tamy ·
Köszi, majd megpróbálom ezt is megfogadni :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: