Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy lány, aki többre vágyott

Egy álmatlan éjszakán, arra lettem figyelmes, hogy az ablaknál meghúzódott Blöff nevű kutyusom mélyen lélegzik és olykor nagyokat horkol. Idegesített ez a tevékenysége ezért átevickéltem a kisszobába, vittem a párnám és ledőltem a kanapéra.
Nem jött álom a szememre, ezért felkapcsoltam az éjjeli szekrényen lévő kislámpámat, fogtam egy füzetet, egy tollat és leírtam gondolataimat. Leírtam minden zagyvaságot a remény és reménytelenség összes kritériumát, a volt barátok miatti szenvedéseim. Végül versekkel próbálkoztam Mindig egy álmodozó voltam. Egy álmodozó aki hiszi, hogy minden szebb lehet egyszer csak tennem kell érte. Reggel alig volt erőm felkelni, minden zavaros volt. Az éjszaka eltöprengtem az életemről, de nem jutottam semmire, Vajon ez normális? Annyi álmom van és tervezgetek, de mind hiába? Még mindig Zsolti jár az eszemben, még mindig őt figyelem, őt látom mindenben. Nem tehetek róla, pedig olyan rövid volt az a kaland. Egy semmit mondó történet vagyok a haverjainak, egy lány a sok közül? Én mindig kérdeznék és kérdeznék, csak egy baj van. Ha felteszek egy kérdést mindenki meghátrál. Vajon túl drámai lennék, vagy épp túl semmitmondó? Ki és milyen joggal bírál engem? Hiszen nem is ismer, de jövő héten elsöprök minden akadályt, fel fogom hívni és punktum!
Hasonló történetek
2822
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
4423
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
PanniP ·
Hát, könnyebb lenne megérteni, ha a kalandot is leírnád.

Nem rossz, de a szöveg terjedelmét nem vitted túlzásba.
Ria ·
A válasz, a kaland leírása, a történet címében keresendő... Sztem:))

álmaidpasija ·
:rage: ez gyenge.
olyan mintha elmeséltem volna ,hogy reggel elmegyek a boltba vásárolni és veszek kenyeret stb.
semmi szex.
semmi történet.
lesz folytatás?
valami jövőhéten fog történni?a telefonálást követően?megírod?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: