Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy emlék és a nyomozónő

Egy emlék, és a nyomozónő

(Ez a történet a Füreden történ, az Egy maroknyi meggyért és a Disznó vágás című mű folytatása)

Andris unottan ült a szobájában, és a számítógépén játszott az egyik horror játékával. Már tucatszor végigvitte.
Nem érhette meglepetés ebben a játékban. Végül megunta ezt is. Épp a főmenüben hadonászott az egér mutatójával, mikor csöngettek. Hősünk idegesen pattant fel az asztaltól, és káromkodva rohant a másik szobába, ahol ki tudott nézni az ablakon, és azon keresztül még a kapujukat is láthatta. A gyerek most azt a fiatal és csinos nőt nézte, aki az imént csengetett be hozzá. Fekete haja volt neki. Andris kelletlenül elindult ki a folyosóra, hogy az udvarra csörtessen, és nyissa az ajtót a hölgynek.

Lassan odaért a kapuhoz. Kint ragyogott a Nap. A nő bemutatkozott Andrisnak udvariasan, de a gyerek nem volt az:
- Miért jött ide? Nincs jobb dolga, minthogy engem felzavarjon a gépezés örömeiből? - András pár embert kivéve
mindenkit utált, gyűlölt, megvetett, aki ezen a bolygón élt. A szép nő hangjából most eltűnt az udvariasság szikrája is, és hangjából semmi kedvességet, vagy egyebet nem lehetett volna kihalászni még egy olyan hálóval sem, mint amit azokról a hatalmas hajókról dobnak a tengerbe a halrajok közé.

- Az FBI-tól jöttem. Kérdezni szeretnék tőled néhá... - jelentette ki volna a nő, ha hősünk bele nem ugatott volna.
- Nem emlékszek rá, hogy megengedtem volna, hogy tegezzen! - kiáltott Andris mérgesen.
- Elnézést! Válaszol a kérdéseimre, uram? - kérdezett a hölgy most mérgesebb hangon.
- Mit magáz engem? Miért öregít? - vágott vissza hősünk nyugodt, kedves hangon. - Fáradjon be az udvaromba! - nyitotta az ajtót a nőnek, aki igen meglepődött. Andris most egy elmebetegnek tűnt a szemében, akitől jobb lesz óvakodni. Óvatosan lépett a virágokkal borított udvarba, és kínosan haladt el az ajtó kilincsét markoló, vigyorgó
gyerek mellett. Amint a nő haladt előre a virágok között, háta mögül iszonyatos csattanást hallott. Andris csapta be a kiskaput.
- Gyerünk a hintaágyhoz! - kiáltott a fiú, majd nekilódult, és megelőzte a nőt. A hintaágy mellett volt még egy hinta.

Ez fából készült. András ebbe huppant bele. A vendég zavartan ért a hintaágyhoz, és mivel a gyerek azt mondta,
leülni készült. Andris felkiáltott:
- Maga nem ül le az én birtokomon!
- Jó. Akkor nem. Most szeretnék kér...
- Miért nem foglal helyet kedvesem? - kérdezte nyájasan Andris. A nő jobbnak látta ha leül amíg vendéglátója nem
talál ki mást. Elkezdett Andrásnak beszélni kedves hangon, mint az őrülteknek. Az úgy tett mintha figyelne, de közben elkalandoztak a gondolatai, a nem is olyan régem meggyilkolt barátjára. Tomi rendes srác volt a maga módján.
Lassan elhaltak Andris fejében a nő szavai, és most az az emlék kavargott előtte, amin állandóan nevetni szokott. Ő ott volt, barátja mellett mikor ez történt.

Tomi épp az emeleti ablakon bámult ki az utcára. Meglátta a lányt, akit ölelgetni szeretett volna. Eközben Andris a gépén kutatott.
Zsófinak hívták. Tomi követte a lány lépéseit a szemével. Látta hogy a csaj kezében egy tacskó ül bánatosan. Mindent
Megtehet, amit csak akar, de egy lánynak nem mer szólni. Csak bámulta. Szép látvány volt ez Tominak.
- Mi van? Kiálts neki! Bátran! - szólt oda Andris miközben a szemét egy percre sem vette le a monitorról. Tomi erőt vett
magán:
- Zsófi! Hova ilyen sietősen? - kérdezte most bátrabban.
- A kutyámat viszem a fogászatra! - felelt a lány.
- Figyu! Gyere, majd én segítek a fogkövein!
- Mi? Ezt meg honnan tudod? - kérdezte döbbenten Zsófi.

Tomi zavartan Andrisra nézett. Az meg mérgesen nézett vissza rá. Felállt az asztaltól, és tekintetét barátjára szegezve elindult felé:
- Te ökör! - odaért, és kezével tépni kezdte Tomi haját- Csupán heten maradtunk! Ha nem akarod hogy azok a férgek gyanút fogjanak, tartsd a pofádat!
Tomi könnyezni kezdett, majd sírva az ablakhoz rohant:
- Zsófi! Gyere be kérlek! - majd Andrishoz fordult - Legyen az akaratod szerint mesterem!

Ezután mindketten lementek a földszintre, hogy ajtót nyissanak a leánykának. Tomi megigazította a haját, és nyitott. A lány kérdőn tekintett a két komor arcú fiúra. Lassan lépett be a folyosóra, miközben Tomi vágyakozva nézte a testét, Andris
továbbra is szúrósan nézte a két másikat. András megszólalt:
-Gyerünk a pincébe! Ott van Tomi kutyaápolási termékcsaládja!
Tomi karon ragadta a látszólag félő lányt, és elindultak Andris után a pincébe. Közben nyugtatni akarta a lányt Tomi:
- Nem lesz semmi baj! Meggyógyul a kutyus!
- Mit akartok tőlem? - kérdezte Zsófi.
- Semmit... - Tomi alig tudta visszafogni a könnyeit.

Lent a pincében különös hangok terjedtek. Csak egy kis ablakon szűrődött be fény a helyiségbe. Zsófi le volt kötözve egy
székhez. A száját szabadon hagyták. Andris a pince sarkában állt egy pókhálós asztal mögött. Tomi Zsófia mellett
szobrozott a kutyát a kezében tartva. Egy asztali köszörű járt folyamatosan. Hangját Andris törte meg:
- Kezdheted Tomi!
Tomi megfogta a tacskó fejét, és a sebesen pörgő koronghoz érintette. A kis állatka orra felszakadt és kibuggyant a vére.
A lány erre kiabálni kezdett. A fiúk csak nevettek. Tamás ismét, most teljes erejéből nekinyomta a kutyus fejét a korongnak.
Az állat feje, fröcskölő vér, és szőr kíséretében egyre fogyott, miközben a tacskó keservesen nyüszített, és rángatózott Tomi kezében. Andris röhögése elnyomta a pince többi zaját. Mikor a kutya bedobta a törölközőt, Tamás a lány arcába dobta a dögöt, összevérezve ezzel a síró Zsófit.
- Fogd a kalapácsot, és kezd el pirgálni a csajt! - parancsolta Andris. Tomi felemelte a nagy kalapácsot.
- Pirgáld! - jött ismét a parancs. Tamás megemelte a kalapácsot, és a lány fejére csapott vele. Ahogy a kalapács feje találkozott Zsófiéval tompa rottyanás töltötte be a pincét. A leány pulóverére ömlött az agyveleje, és kisebb csontdarabok.
Tomi ismét megemelte a véres, és csontszilánkos kalapácsot, és ismét ütött. Andris röhögve kiment a pincéből, becsapva annak ajtaját. De még így is hallotta a záporozó ütéseket.
Két perc múlva kilépett mellé Tomi. Csatakos volt a vértől. Mindketten röhögtek...

Andris röhögött a hintában. A nő inkább elhallgatott és feladta a kikérdezést. Andris felkelt a hintából:
- Remélem kielégítettem a kíváncsiságát. - jelentette ki.
- Igen. Ha eszébe jut valami, valami a röhögésen kívül, hívjon fel ezen a számon. - a hölgy átnyújtott Andrisnak egy telefonszámot. Andris kiragadta a kezéből.
- Köszönöm. Öröm volt önnel hintázni.- mondta Andris kedvesen.
- Ennek örülök! - válaszolta a vendég gúnyosan.
- Takarodjon a földemről szajha!- kiáltott Andris.

Már egy órája elmehetett a nő. András a hintában ült, és most a disznóvágáson röhögött. Nem is olyan rég történt ez. Tudta hogy nem az volt az utolsó, annak ellenére, hogy Zsolti meghalt a disznóval vívott harc során.
A nő most egy öregemberhez indult, aki többet tud mondani neki...

A mű szereplői, és a helyszínek kitaláltak! Bármely hasonlóság csak a véletlen műve!
Hasonló történetek
5651
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4403
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: