Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy csodálatosan szép álom a csókokról

Nem is tudom, hol kezdjem! Talán ott, hogy amikor először megláttam, bizsergett minden porcikám, remegett a lábam és göcsölt a gyomrom...Pontosan ez a szerelem... Egyik este azon ábrándoztam, milyen volt az előző fiúm, soha nem csókolóztunk, 2 éve nem is láttam. Vágytam a szerelemre, arra, hogy valaki újra azt mondja: Szeretlek! És újra a karjaiban érezzem magam... És a csókra... Még sosem csókolóztam, de vele akartam. Végül ezekkel a gondolatokkal aludtam el:
- Majd csak összejön, nem kell félnem, de vele sohasem, ő sosem fog megcsókolni. Sosem fogom érezni az ajkait. A régi is otthagyott és nem hagy nyugodni a gondolat, hogy még ő sem smárolt le.

Lassanként éreztem az álom ólomcsizmáit a szememen és a pilláim titkos kódként zárták le a szemhéjamat... Aztán szépen, lassan, nyugodtan elaludtam.
Álmomban is vele voltam. Ott ültem mellette, néztük a holdfényt és fogta a kezem... Nem volt túl sok esemény, de ahogy a hold az arcát sütötte nem bírtuk megállni, és akkor már olyan közel éreztem a leheletét a számhoz, hogy szinte csak azt lélegeztem levegő helyett. Aztán álmomban becsuktam a szemem és megtörtént...
Az első csókom is álmomban volt, de nagyon élveztem...

És reggel mikor a napsugár elkezdte simogatni az arcomat, éreztem a legédesebb nektárt a számban. Az a nap volt életem legboldogabb napja. Aznap minden madár hangosabban csicsergett, minden hang tompább volt, minden napsugár erősebben sütötte a földet és minden 10000× szebb volt... és csak rá tudtam gondolni, a szívem is erősebben vert akkor amikor ő járt a fejemben... megint másnap is azt álmodtam, csak akkor én csókoltam, ő visszacsókolt és még így is gyönyörű szép volt!

Ezután még hatszor álmodtam a nyáron ezt, és minden utánavaló napom így telt... Ha máskor ilyet érzek azt is leírom ide...
Hasonló történetek
2821
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3943
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
andeyspears ·
:heart_eyes: attól, hogy az ÁBRÁNDjaimról irok, még lehet jó, és szerintem akinek nincsenek érzései, nem is értik meg ezt a történetet :hushed: :smile: , olvassátok a naplómat is: (naplók:az első oldal)
:hushed: sőt minden perverz állatnak (akiknek szintén nincsenek érzéseik :flushed: )attól, hogy valaki lélekből ir az érzéseivel, még lehet mélyérzésű, fontos részű és könnyen érthető a story!!!
na csak ennyi! :wink:
UI: andeyspears=Én vagyok mindkettőnk én vagyok, és komoilyan!!!!!!

ábránd ·
teljesen igaz, amit leírtál, de nagy kár, hogy nem bírod a kritikát, vagy ha valaki nem vágódik hanyatt az álmaidtól.
persze a véleményalkotás itt teljesen szubjektiv, és te döntöd el, kinek a véleményére adsz, de nem kell rögtön érzéketlennek, és perverz disznónak titulálni mindenkit, aki nem sóhajt fel ábrándosan a történeted végén.
mindenki szokott álmodni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: