Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Drogosok élete, egy függő szemszögéből

- Apa! Be kell fizetnem az ebédpénzt a suliban. 4000 forint. (az két g., gondolom magamban)
Megkapom a pénzt, elmegyek suliba. Kettőkor végzek, szerzek gyorsan egy telefont, tárcsázok. A mai napom is szar volt. Megint kikészítettek a tanárok. Semmi sem tetszik már az életben. Mi lesz később!! Mondogatja mindenki, mi lesz veled később Áron! Ha más most ezt csinálod.
Nem érdekel mi lesz, a mai napom legyen jó, a holnap majd elválik. Hívom az emberem, találkozhatunk egy óra múlva. Már fél óra múlva ott vagyok, szarrá fagyok a hidegben. Állok a part mellett, megjön, persze késett. Mennyi? - kérdi. Kettő. - mondom. Kezet fogunk, beszélgetünk, két perc, aztán újabb kézfogás, szállok is fel a buszra, ami éppen jön. A közelben van egy játszótér, pont jó lesz. Felhívom egy haverom. Jöjjön. Jön, a cuccról van szó, percek alatt ott van bárhol. Leülünk. Tekerek. Már rég nem érdekel, hogy játszótér, hogy gyerekek látják mit csinálok, esetleg tudják a is a felnőttek mi az. Rendőrök? Ááhh, cherrys dohányba tekerem már régóta, még az illatát sem érezni. Az ízét is csak aki már pontosan tudja milyen. Szar napom volt. Egy nagyon szép cigit csinálok. Teli fűvel. Begyújtom, adogatjuk. Még tekeréskor tele vagyok feszültséggel, dühvel, csalódottsággal az élet iránt. A cigi végére már mosolygok. Nem is olyan rossz az élet gondolom. Tompul a világ, nincsenek bennem igazi érzelmek. Csak az anyag keltette dolgok. mosolygunk. a haverom is ül,nem szól. Elindulunk. Lassan. Lassú a világ, a buszok is lassabbak. Eszembe jut, hogy most órán kéne lennem. Kit érdekel… jön a gondolat. Megérte ellógni. Éhes vagyok. A szemem, érzem, hogy vörösödik, ahogy a kezem is. Már nem fázom. Kiskoromban mindig azt mesélték a drogosok, rózsaszínnek látják a világot ilyenkor. Elmosolyodok. Inkább zöldnek gondolom. Nem röpködnek gondolat hegyek a fejemben, már nincs az idegesség. Néha eszembe jut ez-az, de azt is hamar elfelejtem. Hazafelé kutatok a zsebemben. Összevissza idegeskedem magam, hova tűnt az a másfél g. Jézusom, a szívem kalapál. Hű, megvan. A pakettot bele teszem a pénztárcám belsejébe. Csak, hogy tudjam, hol van. Otthon felzabálom a hűtőt, megiszom egy kávét, csokit eszem és bepunnyadok. Visszatérnek a gondolatok. Néha elidőzöm egy kettőn. Mit szólna apám, ha most így látna. Mocskosnak érzem magam, hányingerem van. Nem azért, mert drogozom. Hanem mert átvágom a szüleim, mindenki, aki szeret. Haverjaim röhögnek: kis drogost csináltunk Áronból.
Büszkék lehetnek magukra. Kijönni már nem nagyon lehet. Vagy még ki lehetne, de nem tudom hol fogom végezni. Nincsen akaraterőm már nemet mondani. Ha ez nekem jó miért ne győzöm meg magam. Az egyedüli, ami zavar, hogy így is alig van pénzünk, azt a kicsit is, amit apám összegürcöl azért, hogy kajálhassak a suliban, elszívom. Undorító vagyok, de ebbe nem szabad belegondolni. Most is pár perc és kiűzöm a fejemből ezeket a gondolatokat. Elolvasom valaki másnak a történetét, és elfelejtem.
Hasonló történetek
4240
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3114
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ír ·
Nem hiába van ez a sztory az első helyen. Rövid, és a lényegre törő, ugyanakkor nem csak egy fűves, hanem az egész világ próblémájiról is szól. Ezzel kapcsolatban nekem is lesz egy történetem, persze a fű kimarad, mert nem tekerek. Őszintén tetszett. Hogy kicsit DREAMER-ös legyek: 10:10

faithless ·
Köszi ír.egyetértek.
az ha DREAMER-es az dícséret.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: