Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Családi balhé

Az a nap is úgy indult mint minden másik, mosakodás, reggeli és öltözködés, viszont ma nem érdekelt semmi ezért felvettem egy világos szürke melegítőt fehér pólóval, majd el indultam a suliba. Útközben összefutottam a legjobb barátommal Joe-val. Ugyan az a ruha van rajta ma is egy szakadt farmer fehér pólóval és egy szakadt farmerkabát, bűzlött a dohánytól. Elő vette a doboz cigit és felém nyújtotta.
- Vegyél!
- Kösz nem, nem szívok tudod.
Nem értem miért vagyunk szinte tesók, mindenben különbözünk, de gondolom ez benne a jó.
Amint beértünk a suliba jött a hívás.
- Ma ne gyere haza, apáddal szeretnék négyszemközt beszélni! – Amint ezt elmondta le is tette a telefont. Persze míg nem voltak otthon elmentem vettem nasit majd haza szöktem és vártam.
Olyan éjféltájt járt az óra mikor ordibálni kezdtek. 
- Most kell mindent megtudnom te hülye lotyó? Takarodj a házamból!  - Majd hozzá vágott egy üvegpoharat.
- Sajnálom amit tettem és amit tenni fogok. - Ekkor kést fogott, leszúrta majd hívta a mentőket, ezek után nem láttam őket többet. 
Másnap reggel a kert végében lévő fára épített házban ébredtem, elég jó kis hely volt mindig ide menekültem ha valami balhé ütött ki itthon. Otthonos kis hely tele poszterrel, konzol játékkal, van bent egy gitár és egy ágy, tehát minden ami egy korombeli srácnak kell, de pakolnom kellett mert nem maradhattam itthon ezért a fontosabb dolgokat összepakoltam, persze még helyszíneltek ezért mint kiértem a házból megfogtak majd kihallgattak, majd otthonba vittek. Eltelt azóta jó pár év amire nem vagyok büszke de azóta boldog életet élek egy szerető családdal. és remélem nem kerülök olyan helyzetbe soha mint apám került.
Hasonló történetek
2739
Abból a lakásból, ahol most ön tartózkodik, ma reggel meglőttek egy fiatal férfit. Nem ártana, ha bejönne a rendőrségre, hogy megsegítse a nyomozást. Amennyiben ezt nem teszi meg, akkor gyilkosság vádjával letartóztatom...
3310
Az ülő pasasnak haslövése lehetett, mert azt szorongatta, és tele volt vérrel az öle. Megszenvedhetett, mire meghalt. Félig a feneke alatt egy stukker pihent. Ronda szerszám volt, gyanítom ez volt a véleménye a másik pasasnak is, mert neki a hátában volt egy luk. A haslövéses jól célozhatott, mert pontosan a gerincét találta el....
Hozzászólások
kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: