Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak egy pillanat... 1. rész

Vasárnap reggel van, mint mindenki más hivő ember a templomba igyekeztem. Tél volt, hideg volt odakint és még a hó is hullott, de ki tudja mért úgy éreztem, hogy el kell indulnom, pedig még volt kb. egy órám, de valami furcsa érzés nem hagyott nyugodni, ezért tíz perc toporgás után útnak indultam. Fújt a szél és szinte semmit nem láttam a sűrű havazásban. Nem laktam messze a templomtól, ezért szerencsére hamar odaértem, s beálltam a templom árnyékába, hogy meghúztam magam a szél elől, s mivel korán érkeztem az ajtó még nem volt nyitva. Ott várakoztam, és azon töprengtem, vajon miért is vagyok már itt, közben észre sem vettem az idő múlását, és egyre többen voltak körülöttem.

Ránéztem az órámra mennyi idő is van, már csak tíz perc volt a miséig. De akkor miért is áll kint ennyi ember ebben az időben, nem értettem. Az emberek nyugtalanok voltak. Közben megérkezett a papsegéd és ő is értetlenül nézte, hogy miért is állunk odakint. Persze neki volt kulcsa, és rögtön be is engedett minket. Odebenn fura csend volt, ez nem volt jellemző ilyenkor a templomba. Akartam menni a többiek után, de egyszer csak mindenki megállt előttem, és még nagyobb csend lett. Előreléptem a tömegbe, és ledermedtem: ott volt a pap az oltár előtt, egy késsel a hátában. Hogy történhetett ez meg? Ki tehet ilyen szörnyűséget?

Mindenki erről beszélt, majd mindenkinek egy dolog jutott eszébe és hirtelen egy ember került a középpontba: a papsegéd! Csak neki van kulcsa a plébánoson kívül a templomhoz, ő juthatott be, és tehette ezt. Közben persze már valaki kihívta a rendőrséget is, és egy emberként tartotta ott a tömeg a "bűnöst". Hát ez volt az a fura érzés, amit érezhettem, ha előbb elindulok, talán segíthetek? Kavarogtak az érzéseim. Töprengtem majd valaki odajött hozzám, és azt mondta:
- Nem téged láttalak itt már egy órával ezelőtt?

Többen is körém gyűltek, és hirtelen bűnösnek éreztem magam. Tudtam, hogy nem én tettem, de ők nem, és nem is próbálkoztam mentegetőzni, csak álltam. Vajon, ha előbb jövök megmenthetem, vagy maradtam volna otthon, és akkor most nem engem vádolnak? Nem tudtam hová legyek. Ekkor egy mély hang szólalt meg mellettem:
- Álljanak félre uraim, hadd nézem, mi történt itt...

Folyt. köv.
Hasonló történetek
2985
Hideg, téli este volt ez. Olyan, amin az ember, legalábbis aki teheti, a családjával tölti az időt. Nem, nem a karácsonyról van szó, mert az még odébb van egy kicsit. Csak a közeledő karácsony szellemére akartam utalni, akire jobb, ha előre felkészül az ember. Kivéve persze Bill Garhem, F.B.I. ügynököt, aki még ilyenkor is keményen dolgozott. Kemény munkának ő azt nevezte, hogy a jó öreg Columbo-s stílusában felkeresi kiszemelt gyanúsítottját, és meglátogatja, hátha az, éppen jól érzi...
4592
A rablás simán ment. Kiiktatta a riasztót, végig ment az előtérig, kinyitotta az automata hátulját, kivett nyolcvanezer forintot, aztán mindent újra bezárt, majd bekapcsolta a riasztót. A hiányt csak akkor vették észre, amikor a bizonylatok alapján, még pénznek kellett volna lennie a gépben. Így ment minden hónapban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: