Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

caffe latte sűrű tejszínnel

Pár éve vendégem volt egy fiatal huszonéves hölgy az anyukájával.Kávéztak volna nálam, de előtte még pörkölnöm kellett, mert mindig ,frissen pörkölve darálom és főzöm.
Azt mondták addig sétálnak egyet a környéken amíg letelik a negyed óra.Megkapóan kifinomult szépség volt a lány. Egy szempillantás alatt a hatása alá kerültem..Először járt nálam, az anyja be akarta mutatni, de amúgy inkább ő ment volna a dolgai után, az anyja viszont rábeszélte, hogy nagyon különleges lesz és megéri az élmény, tehát inkább várjanak kicsit. Ő talán túlságosan is sokat időzött nálam az utóbbi időben, gondolom kedvelt, de nekem nem igazán volt ő a világom .Nagy kebleivel azonban magára tudta vonni általábana férfiak figyelmét, és ahogy az elkapott gesztusokból pillantásokból leszűrtem, hagyta volna, hogy játsszak velük, ha úgy alakul.
Nos, ők elmentek és magamra maradtam ezzel a szédítő villámcsapásszerű vonzalommal amit a lánya iránt éreztem .
Elindítottam a pörkölést, előkészítettem az edényeket és minden egyéb szükséges kelléket.
Eközben az érzéseim úgy diktálták hogy kedves leszek magamhoz és engedek a fantáziáimnak tehát játszani kezdtem azzal amire a kedves anyuka vágyott. Én azonban közben a törékeny csodálatos mosolyú fiatal lányára gondoltam és arra, milyen elképesztő kényeztetést kapna ha éppen ott lenne egészen közel..Hozzágondoltam a mama tettenérő betoppanását, ellágyulását, és odaadó alázatos együttműködését kettőnk alapos kiszolgálásához.
Miközben játszottam magammal szemem az előkészített felhabosított tejre tévedt, ami egy nagy bögrében várta hogy... persze nem azt várta amit kapott, de fantasztikusan jó érzés volt, ahogy a közepesen forró tej körül vette a , amikor jó mélyen belemártottam ...aztán mégegyszer és mégegyszer addig amíg a tej részévé nem vált mindenem ami a gyönyör csúcspontján elhagy..

Kis idő múlva rendbeszedtem magam, majd, kávéfőzés következett és hamarosan be is toppant a két nagyszerű nő.

Kedvesek voltak, fel voltak dobódva..Megmutatták miket vettek, csodálták a frissen lefőtt kávé illatát és ezután a teraszra óhajtottak kiülni, ahol sütött a nap.
Mélyen belül nagyon izgatott voltam még, de szépen összeszedtem mindent ami kell. Csináltam új friss tejjel 2 csodálatos capuccinót, majd kivittem hozzájuk és szokás szerint leültem volna beszélgetni, de a fiatal csodaszép huszonéves lány rám emelte a tekintetét és megkérdezte:
-Kaphatnék még egy kis tejet?
Bólintottam, és bementem újra, hogy hozzak.
Eredetileg nem így gondoltam, de ha ennyire szeretné..
A kávé illata mellé odasimult a titkos akció illata is, és talán tudat alatt meg akarta kapni, amit neki szántam.
Mindenesetre a szép nagy bögre ott várt bent mélyén az élet nedveivel és friss langyos tejet hozzáöntve,felhabosítva, felszolgáltam neki italként, amit a szépsége tiszteletére áldoztam.
A meleg bögrét két oldalról fogta szép kezeivel.. először rámosolygott a hófehér buborékos tejhab ragyogó halmaira, aztán felnézett rám,és még mindig mosolyogva így szólt:
Köszönöm..! Ilyen sokat ?
Így szereted?..akkor jól gondoltam.
Éreztem azonnal hogy mélyen legbelül a csúcspontra jutok megint, és ott is maradtam, hosszú időn keresztül amíg összeöntötte, belekóstolt, megdicsérte és apránként, ízlelgetve, a beszélgetés közben lasan megitta azt a hatalmas adagot ami csak neki érkezett ide.
Később anyukája elújságolta nekem ott az asztalnál, hogy pár hónapos terhes a csodálatos lánya.
Le voltam nyűgözve..Gratuláltam
Fantasztikus érzés volt tudni, hogy adtam ennek a gyönyörű nőnek magamból, látni ahogy az energiámat elnyeli szép metszésű szája....Nyeli az ajándékomat az utolsó cseppig, hogy építse önmagát..
A természetes életerőmmel vonzalmammal segítettem Őt, hogy semmilyen vitaminban és ásványianyagban ne szenvedjen hiányt azon a szép napon.
Hasonló történetek
15525
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
24408
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: