Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buffy a vámpírok réme - Ha eljön a gonosz

1. Rész

Sunnydale sötét estéjén az utcákon csend honol.
A hold kerek sajtra emlékeztetve úszott az égen s minden nyugodt volt.
Azaz majdnem minden...
- Angel, a hátad mögött! - kiáltott Buffy.
Angel hátrafordult és egy gyors mozdulattal, pontosan támadója szívébe döfött egy karót. A vámpír felordított és azonnal porrá lett.
A temetőben már heten vették őket körül.
- Ó, heten vagytok, mint a gonoszok, szép kis banda mondhatom.- próbált humorizálni Angel. Ám ekkor még hat vámpír mászott ki a földből.- Na jó visszavonom, most már annyian vagytok, mint az oroszok...- majd neki ugrott az egyiknek és szívébe karót szúrt.
Buffyt két vámpír támadta meg. A lány egy jól irányzott rúgással leterítette a földre őket, majd a kihegyezett fával végzett velük. Ám ekkor erős döfést érzett a hátán óriási fájdalommal vegyítve.
- Uh...- újabb döfés a vállán. Térdre esett. Megpróbált megfordulni, de ekkor már a hasán feküdt. A támadó Buffy nyakába eresztette szemfogait és szívni kezdte a vért belőle.
Ez fáj, nagyon fáj...
- Angel!- kiabállt Buffy kétségbeesetten, s egyre kevesebb erővel. Mintha vérével együtt ereje is távozna testéből.

Angel messze volt kedvesétől egy csomó vámpírral körülvéve.
- Nézzétek csak hány harcművészetet, ismerek...- mondta a férfi- Ez a karate- s egy nagyot rúgott a vele szemben álló élőhalottba, aki hátratántorodott az ütéstől.
Ám ekkor két vámpír is elporladt, s , , hátuk mögödt, , feltünt Willow és Xander.
S így folytatva még kettő hamuvá lett, az ő karójuk álltal.
- Willow, menj és segíts Buffynak- mondta Angel miközben karót szúrt a vele harcoló vámpír szívébe.

Buffy, már alig bírta nyitva tartani a szemét. A nyaka fölé hajló vámpír még mindig az ő vérét szívta, néha felemelve fejét, hogy megnézze hogyan tűri a lány. S tudván, hogy a Vadásszal van dolga, s hogy kedvére kínozhatja, diadalittas eltorzult arccal folytatta megkezdett munkáját. Ám ekkor feltűnt Willow és egy ügyes mozdulattal hátulról megtámadta a vámpírt és végzett vele.
- Buffy...Jól vagy?- tudta, hogy kicsit idétlenség amit kérdezett, de maga sem tudta mi tévő legyen. A lány szinte eszméletlenül feküdt a földön.
- Buffy!- rohant oda Angel is, Xander társaságában.- Rengeteg vért vesztett...- mondta kétségbeesetten. - Vigyük el hozzám.
Az a hozzám, nem volt olyan messze. Egy bizonyos, George Sell, sírja mögött volt egy kripta. Angel, karjaiban vitte a lányt le a lépcsőn, és ráfektette egy ágyra, amit már ő rendezett be a helységbe. Elég barátságosan nézett ki a szoba kriptához képest. Igaz nagyon sötét volt odabent, csak gyertyák világították meg a termet. S ez egy kicsit meghittebbé tette a hangulatot. Willow és Xander kérdően néztek Angelre.
- Menjetek, vigyázok rá. Pihennetek kell.
Megfordultak és a kijáratfelé indultak. Willow még visszanézett a válla fölött, majd távoztak a helységből.
Angel leült az ágy mellé melyen Buffy már kb.három órája feküdt, és csak nézte.
Milyen szép, annyira vonzó...

Hirtelen hatalmas kéjt érzett, hogy ő is, belebújjon az ágyba.
Angel lassan csókolgatni kezdte a lány arcát, majd egyre közelebb került Buffy ajkaihoz.
Angel türtőztessd magad...
Ekkor Buffy felriadt.
- Angel, mit csinálsz... - vigyorgott a lány, már egyáltalán nem érezte magát fáradtnak.
Nem ellenkezett. Megvárta, míg Angel megízleli a száját, majd nyelvét is érezni kezdte. Buffy végigsimította Angel hátát, majd szenvedélyesen beletúrt a férfi hajába.
Angel, kezét lassan rácsúsztatta Buffy derekára. És lasan kezdte a lány nadrágját lefejteni.
- Angel, ne...- Buffy ezt alig bírta kimondani, mert persze, hogy kívánta a férfit, csak...
- Nem akarod? - kérdezte Angel ám ekkor felvillant agyában a tudat, mivel vámpír ő nem élhet át semmilyen gyönyört, mert átváltozik gonosszá és elveszíti a lelkét.
Angel megcsókolta Buffyt és odafeküdt mellé.
- Hogy fog folytatódni ez a kapcsolat?- kérdezte meg Buffy aggódó arccal.
- Nem tudom - mondta Angel - Nem tudom... - és átölelte a lányt.
Ez idő alatt Willow és Xander saját ágyukban feküdtek és mély álomba szenderülve várták a reggelt. Nem tudván mit hozhat egy új nap, új ébredés…
Hasonló történetek
5471
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
7489
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

lea05 ·
Sztem jó,csak ne a horror közé tedd be,hanem a fantasykhez

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: