Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buffy a vámpírok réme- Ha eljön a gonosz 2.rész

2. rész

- Gyere be! - kiáltott át Willow a konyhából, lehetőleg akkora hangerővel hogy a bejárati ajtó mögött álló vendég is tökéletesen meghallja…
Ez a Vendég valójában csak Xander volt.
Kezében két óriási dobozzal mely maga elé tornyosulva takarták el arcát és egyben a kilátását is.
-Mhmh…-helyeselt a fiú az ajtó mögül, de a kilincset nem bírta lenyomni mivel a dobozok lefoglalták mind két kezét, és hát a csomag nem igen volt könnyű hozomány.
Xander felemelte az egyik lábát, hogy cipője orrával nyissa ki az ajtót…
- Oáá…-a fiú elvesztve egyensúlyát, a dobozokat kiejtve kezéből hatalmas puffanással ért földet hátsójára ülve…
Ekkor magától kinyílt az ajtó. Tudni illik Willow rengeteg szabadidejét, tölti mágiával, varázslással.
- Kösz - dörmögte Xander lassan feltápászkodva a talajról- Ezt valahogy már előbb is, megtehetted volna…
- Bocsáss meg Xander, de Buffynak sütök egy kis… ó ne…-a lány arca undorodó grimaszba csapott át. - Nem akkora baj… az íze attól még finom lehet… ugye Xander?

A fiú összeszedte a két dobozt a földről, hálát adott az Istennek, hogy egyiknek a tartalma se borult ki a földre majd lassan elindult befelé…
- Buffy még nincs itthon? Te mit keresel itt?- nézett Xander a süteménynek mondott, de igazából csak egy tálca barna (ami biztosan csokis valami lehet) vastag rudacskákból álló akármire.
- Mondom… süteményt sütöttem… hogy mire hazaér egy kis meglepetésben legyen része…- mentegetőzött Willow, még mindig undorodva a sütemény látványától.
- Hát ezen csakugyan meg fog lepődni…- Xander alig bírta vissza fojtani a kacagását.- de még hogy meg fog lepődni…
- Jól van - sértődött meg a lány- te talán jobbat, tudnál készíteni?
Xander még mindig vigyorgott, de aztán eszébe jutottak a dobozok.
- Jó-jó. Nézd, találtam pár holmit, ami jól jöhet Buffynak.- kezdte Xander.- És… egy ideig távol kell tartanunk Angelt is tőle…
- Szabadna tudnom, hogy miért? - ráncolta össze Willow a szemöldökét. - Most hogy túlestek a mindenév Halloween előtti harcon, és végre együtt lehetnek?! Mond mi bajod? Megint rád jött a féltékenységi roham?
- Ne akadj már ki… nyugi - Xander tett egy lépést hátra mielőtt Willow betetszene kapni a fejét. - Szó sincs erről. De Gilessal egy kis kutatást végeztünk. Ugyanis furcsa hogy egyszerre egy csomó vámpír és démon egy helyen és egy időben jelen van…
- Huhu…- integetett Willow jobb kezével Xander arca előt – Hallowen van! Ilyenkor ez természetes…azaz egyáltalán nem természetes, mert most is csak természetesen Sunnydaleben vannak ilyen mutánsok, vagy zombik, meg vámpírok meg stb…
- Igen, igen -vágott szavába Xander – De itt most más áll a háttérben. Ez a Hallowen más lesz mint a többi. 2000-t írunk, nem de? Nos utána jártam… és…
- Jé néha hasznossá is szoktad tenni magadat? –gúnyolódott a lány.
- És…- folytatta Xander mintha meg sem hallotta volna a megjegyzést. – találtam egy részt ebben ni…- elindult a dobozai felé és kivett az egyikből egy vastag fedelű, vaskos, porlepte könyvet. –Azt írja, hogy : ,,Minden ezredik évben, feltámad a gonosz és az elmúlt ezer év harcosaival…,, itt biztosan a démonokra akar hivatkozni, nem?
- Olvasd tovább - utasította a lány.
- ,,…és együtt kelnek útra megsemmisíteni a vadászt és küldötteit. Sőt az egész emberiséget.,,
- Ez nem nagy szám. Ha idáig sikerült visszaverniük őket most sem lesz gond - vonta meg vállát Willow. Nem értem miért vagy így plafonon ettől.
- Jó, jó…ez még csak hagyján…de akkor ezt nézd- mutatott rá Xander a következő bekezdésre.-Azt írja hogy: ,,Ezen év Mindenszentek estéjén kik lelket birtokolnak holtan…,, itt megint csak démonokra és vámpírokra hagyatkozik ,,elveszítik és gonosszá lészen testük, kegyetlen gyilkosai lesznek a sötét éjnek…,, blablabla a többi már csak jelzőkből áll. Most már érted mért kell Angelt távoltartani Buffytól?
- Tudom… - Willow leszegte a fejét – De ne hidd, hogy ez olyan könnyű lesz totálisan bele estek egymásba. És ezer méterről is megérzik egymás jelenlétét, közelségét. Tehát ez a Vadász veszte lehet…
- Szólnunk kell Buffy-nak…
Hasonló történetek
5471
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
6682
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: