Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bársony szárnyak öleltek körbe

"A fátyol, ím lehullik végül,
úgy vágytam rád, most indulunk.
Ne hagyd, hogy várjak."

Eljött értem. Nem mondott semmit, én pedig nem kérdeztem. Némán, szavak nélkül követtem. Az se érdekelt, hogy hova visz. Nem tudta, ki ő, nem ismertem. Ő se ismert, mégis úgy rendeltetett, hogy akkor együtt legyünk. Ez volt a Sorsom, a Végzetem. Ő volt a Végzetem.

"Adj te nékem otthont… szabadíts meg a földi gondtól, töröld ki létem sok nyomát, világítsd át az éjszakát."

Megfogtam a kezét, hagytam, hogy megszorítsa, és magához húzzon. Elindultunk, és én nem tiltakoztam. Megszűnt minden határ, megszűnt a világ, már nem ott voltunk, ahol eddig. Nem volt fény és nem volt árnyék. Csak vágyat éreztem. Mindent elemésztő, határtalan vágyat. Azt akartam, hogy átöleljen, hogy szeressen, hogy magával ragadjon.

"Gyere hagyd a létet!"

Hívott, és én nem állhattam ellen. Csak egy út létezett, vele kellett mennem. Egyik pillanatban az éjszaka leple borult rám, a következőben már ő állt mellettem. A kezét nyújtotta felém, és pedig megragadtam. Sose hittem, hogy így történik majd, hogy ilyen szép lesz.

"Veled a semmi létbe lépek, színtiszta tűz leszünk mi már,
Örökös égi békénk vár."

Először nem egészen értettem. Nem tudtam, mi történik. Tűz járta át a lelkem és a testem, elemésztett a vágy. Éreztem minden egyes apró részemet, tudtam, mi az, ami hozzám tartozik, és mi az, ami nem. Átláttam a saját korlátaimat, éreztem a határaimat. Tudtam, hogy nem vagyok szabad. Már nem vágytam másra, csak hogy átöleljen, hogy körülzárjon, hogy végre egyé legyek vele. Az akartam lenni, ami minden és semmi. Szétáradni, és elfelejteni ki vagyok, ki voltam.

"Hol bíztam, hol sírtam, volt sok könny, meg sok derű.
A világ nem értett, mert magamhoz voltam hű.
Ha bűn volt, ha erény, a titok az enyém,
Mert így vagyok csak én."

Nem volt visszaút, én választottam őt. Kívántam, akartam. Körbeölelt, betakart, magával ragadott. Vele szálltam, messze, oda, ahol már csak a semmi van. Egyé váltam a léttel, én magam lettem a minden. Már nem léteztem. Nem volt múltam, sem jövőm, sem jelenem. Elfelejtettem magamat. Csak ő volt és a lét. Egyé váltam vele, ott voltam mindenütt, és mégse voltam sehol. Ő adta ezt nekem, csak ő.
Nem voltak bűneim, terveim, céljaim, vágyaim. Már nem én voltam. Minden. Semmi. Az én megszűnt létezni. Az övé lettem.

"Csak enyém leszel."

Egyszerűen meghaltam.
Hasonló történetek
5457
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4581
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Miért e halálvágy?
A halál az örökkévalóság. Az élet nagyjából hetven év. Még ezt is türelmetlenek vagyunk végigélni?

Francisco ·
Nem tűnt halálvágynak, inkább egy érzékletes leírás. Ha valaki jól megfilmesítené, az emberek kevésbé félnének tőle.
Az utolsó mondat tűnt viszont feleslegesnek, hiszen anélkül is tudható volt, miről szól a történet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: