Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az álmok

Langyos nyári este van. A fülledt levegő alig mozdul, hiába próbálok kereszthuzatot csinálni. A szekrényen lévő óra mutatója lomhán vánszorog másodpercről másodpercre. Halk kattogása nem okoz számottevő zajt.
Magam mellé nézek, s látom Őt. Szuszogása alig hallatszik, de mellkasának ütemes mozgása elárulja, hogy békés álomra szenderült. Ámulva nézem. Mint egy angyal, máshoz nem tudnám hasonlítani.
Az emberek alvás közben a legszebbek. Igen! Ezt már évekkel ezelőtt megállapítottam. Hisz, ha belegondolunk, ebben a rohanó világban szinte csak az éjszakákon lehetünk nyugodtak. Olyankor nincs mi megzavarjon bennünket, nem kell törődnünk mások, és saját problémáinkkal. Arcvonásaink kisimulnak, és pihenünk, tartalmasan, békésen.

Álmaink világában jószerivel bármit megtehetünk, amire csak vágyunk. Gyermekként lehetünk űrhajósok, tűzoltók, lovagok, vagy tán szépséges királylányok. Később, kamaszként jönnek az eltitkolt, szégyellt, de mégis boldog "nedves álmok". Felnőttként munkahelyi sikerekről, boldog családi körről álmodunk. Öregkorban pedig kellemes nosztalgiával gondolunk vissza fiatalabb korunkra.
Ám ezek a percek múlandóak, mert az élet körforgása egy pillanatig sem áll meg, s az éjszaka után jön a reggel. "Ó az az átkozott!", hogy nem bírt volna még várni! Legalább pár percet! Olyan szép volt az álmom! S újra jönnek a gondok, s a feszültség. Mindig ugyanez van. Nap mint nap szembesülünk problémáinkkal, és epekedve várjuk, hogy újra eljöjjön az éj, és álomra hajthassuk fejünket.

Hát akkor miért!? Miért kell ezt így? Jó ez nekünk? Kell a stressz? A feszültség? A gondok? Hát nem! Miért nem próbálunk meg ébren álmodni? Legalább 5 percre kikapcsolni, és nem törődni semmivel. Pedig olyan sokat javítana a nehéz hétköznapokon.
Persze, mindenki megtalálja azt a cseppnyi boldogságot, ami átsegíti Őt bármilyen nehézségen. Kinek mi az? Ez emberenként változik. Csak a magam nevében nyilatkozhatok, de elárulom, engem az tesz boldoggá, ha reggel Mellette ébredhetek, s a beszűrődő halvány fényben láthatom az arcát, s hallhatom lélegzetvételének halk neszét. Így ha szeretnék pár boldog pillanatot a szürke hétköznapokban, csak erre gondolok, s várom a hétvégét, amikor végre újra együtt lehetek Vele!
Idilli kép, nem? Bárcsak mindig így lenne!
Hasonló történetek
2682
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
4234
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: