Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Apró részletek

    Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna, hosszú haja lófarokba volt kötve. Kint az ablak előtt egy kismadár keresett ennivalót, majd megtalálta a téli etetőt.
Vasilisa miután elkészült a tea, leült a konyhaasztal mellé, és egy fényképet vett a kezébe. Wasja a barátja tekintett vissza, a férfi zöld színű öltönyt viselt, barna rövid haja, oldalra volt fésülve.
Galina lépet be a konyhába, aki Vasilisa nővére.
- Szia húgom, főztél már teát? - kérdezte fölényeskedően, és megnézte magát a fali tükörbe, fekete, hosszú hajú, fiatal nő nézet vissza.
– Igen, kész a tea.
Vasilisa öntött teát, két csészébe.
Galina, nézte a falon lévő szőnyeget.
– Szép a jávorszarvas a szőnyegen. – jegyezte meg Vasilisa.
Galina válaszként rágyújtott egy cigire.
- Össze kellene takarítani, nagy a kupi, délután jönnek a rokonok a tundráról - mondta Vasilisa.
- Tegnap csinálták meg a műkörmeim, szóval passzolom a takarítást. Majd délután haza jövök, kíváncsi vagyok a vademberekre.
– Előételnek készítek valamilyen vigyegret, levesnek szoljankát,
főétel saslikok lesz, a süti pedig varenyiki. – mondta Vasilisa.
Hamarosan kellemes illatok voltak a házban. Vasilisa rutinos háziasszonyként feltalálta magát a konyhában.
Wasja, a 26 éves barna rövid hajú férfi kopogott a bejárati ajtón, háromszor gyorsan, majd kétszer lassan.
Vasilisa gyorsan az ajtóhoz futott. Megölelték és megcsókolták egymást.
– Hú de jó illatok vannak. – jegyezte meg Wasja.
– Délután vendégek jönnek.
– Láttam Galinát három férfival fordult be egy panzióba.
- Ne beszéljünk most Galnáról. Ha akarsz maradj itt, legalább megismered a Szibériai rokonokat.
– Szívesen maradok.
– Galina, holnap visszamegy Moszkvába, majd talán elköltözik Ausztráliába, ugyanis oda vágyik.
– Ti ugye féltestvérek vagytok.
– Igen, Galina édesapja a postás volt. Grischa bácsi, aki nem csak kávét és sütit fogadott el délelőttönként az asszonyoktól.
– Tudom, hogy sokszor kéretlenül bement a házakba.
– Édesapám egyszer fejszével kergette ki, mikor látta, hogy anyu kávéval kínálja.
– Mégis összejöttek.
– Hagyjuk ezt, ne teregessük ki a családi szennyest. Mondjuk édesapám is megérte a pénzét, egyszer bosszúból felgyújtott 8 hektár erdőt mert veszített a kártyán, egyébként hamis kártyás volt.
– Ma nagyon jó idő van. – mondta Wasja
– Aha, csak mínusz 20 Celsius fok van, reggel elő is vettem a vékony kabátom, mikor elmentem a boltba tejet venni.
Délután egy taxi állt meg a ház előtt, egy idős ősz szakállú férfi szállt ki, és a felesége, akinek ősz haja volt.. A férfi dühösen kiabált a taxisofőrrel egy fiatal sráccal. Az idős nő jó diplomáciai érzékkel 60 rubelt rakott a fiatalember zsebébe aki gyorsan beült az autóba és elhajtott, majd visszajött és kidobta a fekete színű bőröndöt.
Oksan és Swirid,
Swirid leült a kanapéra, mellé ült a felesége Oksana.
– Mindjárt kész lesz a tea, már érezni a fenséges illatát. -mondta Vasilisa
– Nem kell a púder. – jegyezte meg Oksana
- A tea akkor jó ha forró, és jó édes. Annó a fronton sok teát ittam. - mondta Swirid. Majd így folytatta. - Szép, takaros házban élsz Sasilisa, csak a férfi hiányzik belőle
– Hiszen itt van a barátom, Wasja.
– Ő még nem férfi, talán még lovagolni sem tud.
- Tudsz lovagolni? - kérdezte Oksana
– Sajnos nem.
Swirid nagyon nevetett
– Hogy bírjátok ezt a meleget, nálunk Szibériában mínusz 50 Celsius fok van. - kérdezte Swirid.
– Mindenki fáradjon az étkezőasztalhoz. - mondta Vasilisa
Oksana megdicsérte az előételt.
– Igazán finom, nagyon jól főzöl.
Vasilisa, boldogan válaszolt. - Köszönöm a dicséretet, próbálok jól főzni, úgy ahogy Wasja szereti.
A fiatal férfi nagyot bólintott a fejével, kint feltámadt a hideg Északi szél.
- Fontos, hogy egy nő jól tudjon főzni. - vette át a szót Swirid. Majd folytatta. - Ha egy nő nem tud jól főzni, akkor a férje nem lesz elégedett hosszútávon. Természetesen egy férfinak is ki kell venni a részét a házimunkából, takarításra vagy, akár mosogatásra gondolok. De a főzés a nők dolga, ez nálunk Szibériában azért alakult így ki, mert a férfiak mennek vadászni, a nők pedig otthon vannak.
Oksana egyetértően nagyot bólintott a fejével.
Swirid, az ablakhoz lépett és kinézett..
- Igazán szép helyen éltek, mindenhol szürke házak.
Wasja elnevette magát, Oksana gyorsan közbeszólt.
– Ha a fiataloknak itt jó, akkor tisztelni kell a döntésük.
– Számomra a legfontosabb dolog a szabadság, ezért szeretek a Tundrán élni. – jegyezte meg Swirid.
Csengettek.
- Biztos a postás. mondta Vasilisa és kiment az ebédlőből, mikor visszajött egy levelet tartott a kezébe. - Galinának jött, valamilyen hivatalos cucc. Lehet, hogy az Ausztrál vízum.
- Dohányzik valaki? - kérdezte Swirid.
– Wasja, néha rágyújt.- válaszolt Vasilisa.
– Akkor senkit sem zavar a füst, ne mondjátok rám, hogy vadember vagyok. – mondta Swirid és nagyot köpött.
Wasja is rágyújtott.
Oksana és Vasilisa félrevonultak a nappaliba.
– A férfiak cigizés közben megbeszélik a dolgaikat, nőknek ezt nem kell hallani. – magyarázta Oksana.
– Ez lenne a jó házasság titka? – kérdezte Vasilisa
- Szintén fontos, hogy a férfiak sikeresek leegyenek ugyanis akkor boldogok. A férjem mikor mamut csordát látott és tudott fogni egy kis mamutot, akkor olyan boldog volt, hogy madarat lehetett volna vele fogatni. Nyilván senki sem fogja elhinni a mamut históriát, elég ha én hiszek a férjemnek. - zárta rövidre Oksana.
– Teát kellene főzni a szamovárban.
– És jó lenne sok új szőnyeg a falra, le sem tagadhatjuk, hogy Oroszok vagyunk. – mondta Oksana és nagyot nevetett.
Galina , aki időközben megérkezett, gyorsan felbontotta a levelet.
– Nekem most a legfontosabb, hogy megkaptam az Ausztrál vízumot, ezért holnap tiplizek. Már régóta olyan országban szeretnék élni, ahol kellemes nyári idő van. – magyarázta Galina.
Oksana nagyot nevetett.
– Azt hiszem, hogy hamarosan jön a taxi, az ebéd jó volt. - mondta Swirid
– Ilyen hamar mentek haza? – kérdezte Vasilisa.
– Este még ki akarok menni vadászni.
Oksana jó diplomai érzékkel nem mondott semmit sem, inkább felrakott egy teát a szamovárba. Tudta jól, hogy illik megvárni, addigra pedig már késő lesz elindulni, mert lekésik a vonatot.
– Nekem is fontosak az apró részletek. – mondta Oksana. Majd mindenkinek öntött teát.
Hasonló történetek
2445
Neked...
2971
Frissen vágott fű illatát hordozza az őszi szél. -Vajon most nyírtak füvet utoljára idén?-gondolkodok el. A part sötétségét néhány lámpa töri meg, épp annyi fényt adva, ami romantizálja az összképet vagy csak ennyire futja az önkormányzatnak.
Hozzászólások
Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: