Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Angéla a démon

Angéla 48720 éves volt. Ezt külső szemlélő nemigen tudta volna megállapítani, mivelhogy mindössze 18-nak látszott. Ráadásul még szendének, szűziesnek és rendkívül bájosnak is. A leány egy irodai forgószékben ült teljesen pucéron, és ábrándosan mosolygott, miközben önmagát simogatta. A rendező rendkívül elégedett volt a látvánnyal. Idegesítően sipító hangján a következő instrukciót adta a leánynak:
- Ujjazd meg magad! - hangjára többen összerezzentek, az egyik világosítónak pedig rángatózni kezdett a szája széle. Hiszterizálta a tény, hogy a rendezővel egy légtérben tartózkodik. Angéla engedelmeskedett a felszólításnak. Eközben az egyik asszisztens belökte a színre a férfi szereplőt, akinek csak egyetlen testrésze volt pucér.

- Mard el! - visított fel a főseggfej, mire a világosítónak a bal szemhéja is rángatózni kezdett. A lány mosolyogva gyűrögette a kezében tartott férfiasságot, továbbra is ártatlannak, és szendének hatott. Ezzel mély benyomást tett.
- Atyaisten, én ezt nem bírom sokáig! - nyögött fel a férfi szereplő.
- Ha idő előtt elmész, kiváglak a produkcióból! Tessék valami másra gondolni! - a rendező ez alkalomból kivágta a magas C-t, a világosító pedig egy közelgő idegroham rémével küszködött. Egy másik asszisztens a rendező türelmetlen intésére kissé hadarva, fennhangon olvasni kezdett egy vaskos könyvből:"...a szocialista forradalmat viszont lehetetlen végrehajtani mindaddig, amíg a proletariátus, mint egységes és oszthatatlan osztály nem hódítja meg a
politikai uralmat..." - a férfi szereplő felnyögött.
- Atyaisten, már megint Sztálin! - a lány csengő kacagása betöltötte a szűk helyiséget. Hamarosan együtt nevetett vele az egész stáb, még a világosító is. Csak a rendező nem nevetett.
- Mi ebben olyan vicces? - kérdezte dühösen.
Ettől kezdve zökkenőmentesen zajlott a pornófilm forgatása...

Valamivel később...

A stáb tagjai hazamentek, a lebukó nap fényében Angéla mozdulatlanul állt az elhagyott irodahelyiségben. Finom metszésű arcán hozzá nem igazán illő, delejes, kegyetlen kifejezés ült. Aztán váratlanul különös mozdulatot tett, széles, félkörös gesztikulációkat, hozzá rekedt, morgásszerű szavakat kántált. A zöld szemeiben égő tűz félig látható sugarakban csapott ki, kifakítva a valóságot körülötte. Különös metamorfózison ment át. Csontjain a hús megduzzadt, bőre elveszítette a hamvasságát. Furcsa, vonagló hullámzásban úgy tűnt, mintha egy élősködő indafolyam gonoszul tekergődző felgyorsított növekedése zajlott volna.

A folyamat gyorsult, ahogy a szabályos fogsort felváltották a hegyes tépőfogak, az arc szépsége egy másfajta szimmetriának adta át a helyét. Hegyes végű, ízelt farok nőtt ki a lány tomporából. Minden változott. A vonzó mellek eltűntek, egy széles és izmos mellkasnak adták át helyüket. A bőrön áttörő félelmetes izmok kígyószerű hullámzása semmivé tette a lány karcsúságát. Finom, vékony kezén hegyes és éles karmok nőttek a görbülő ujjakból.

Az átalakulás hirtelen véget ért. A macskaszerű, zöld szemek gyilkos jókedvet sugároztak. Mély, bugyborékoló röhögés szakadt fel a félelmetes torokból. Egy nem evilági, víziószerű szörny állt a lány helyén.
Angéla a démon...

Túri András
Hasonló történetek
3944
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
5585
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Piros Pille ·
Nem ennyire rossz e - látom, valaki adott két 1-est rá -. Sőt, egész tisztességesen meg lett írva.
Épp a bevezetőben kiemelt mondat
- Finom metszésű arcán hozzá nem igazán illő, delejes, kegyetlen kifejezés ült. - kicsit esetlen, de a Sztálinos felolvasás eredeti.

Alapjában véve nem értem a sztori lényegét, a szörnynek meg kellene enni valakit, nem? Vagy minden nő szörny? :)))
Emelek a pontszámon.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: