Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Alternatívák

Nagyon sok módja van annak, hogy megtaláljuk önmagunkat!
Ott van mindjárt a TSZO (Talált Személyek Osztálya). Ósdi ötlet, de a nagyon türelmesek megpróbálhatják. Rengeteg űrlapot kell kitölteni, megszámlálhatatlan előszoba kényelmetlen székein kell fényesre ülni legújabb kiskosztümünk szoknyáját, hogy megtudjuk: az eredmény semmi.
Nagyon egyszerűnek tűnik a következő: kilépünk az utcára és szembetalálkozunk önmagunkkal.(Én találkoztam is, már az első fordulónál valakivel, de Ő nem Én volt)
El is utazhatunk önmagunkhoz! Előtte ne felejtsünk üzenetet hagyni a konyhaasztalon: "Elmentem. Tiszta zokni a felső fiókban, vasalt ing a vállfán, kaja a hűtőben. Majd jövök." Könnyed olvasmánynak az útra ne vigyük magunkkal József Attilát.
Meg is "valósíthatjuk" önmagunkat. Ez igazán menő módszer! De hosszadalmas... Én most nem érek rá. Rohanok! Feladni a következő hirdetést:
"Tegnap, 2000. május 25-én a Teleki- és a Magyar utca sarkán beleírtam magam egy versbe. Aki megtalálja (a verset), kérem, magas jutalom reményében őrizze meg."
Hasonló történetek
25664
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
26647
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
Tűzmadár ·
Én is szeretem a rövid műveket, de ez nem fogott meg.
Én úgy vélem, önmagam vagyok viszont változok.
Gall Ilona ·
Én is ugyanezt mondtam előző hozzászólásomban:-) Ahhoz viszont, hogy változni tudjunk, keresni kell egy másféle önmagunkat, máshol, más-más dologban, más-más utakat önmagunkhoz............ És kivezető utakat a zsákutcákból meg a fentihez hasonló bonyolult mondatokbol. :-)
Tűzmadár ·
Valószínűleg ugyanarra gondolunk, de másképp fejezzük ki. Én viszont nem keresgélek, jó vagyok így magamnak, viszont ha érzékelem a hibám, megpróbálok változtatni magamon. Persze, csak amennyire tudok.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: