Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmok és vágyak

Észrevetted már, hogy egyes emberek bármit megtesznek azért, hogy megvalósítsák álmaikat, vágyaikat, vagy épp félelmeiket?
Ezzel szemben vannak, akik világgá kürtölik fájdalmukat, csakhogy más szenvedni lássa őket, és még élvezik is.
Vannak olyanok, akik álmatlan éjszakákon a takaró alatt, vagy a szobában gubbasztva siratják meg nem valósult álmaikat.
A történetem egy olyan lányról szól, aki a legutóbbi kategóriába sorolható. Nevezzük egyszerűen csak Emmának.

Emma tizenhét évesen ébredt rá arra a tényre, hogy az álmai nem fognak megvalósulni, amikor elhagyta a barátja. Hetekig kisírt szemmel mászkált, mígnem ismerősei elfordultak tőle, nem maradt senkije.
Akkor elhatározta, hogy új életet kezd.
Való igaz, megváltozott, de belülről még mindig marták a fájdalmai és a kétségek.
Felnőtt, dolgozó nő lett. Harmincéves korára lelki idegronccsá vált, mígnem találkozott egy szimpatikus fiatalemberrel. Összeházasodtak, és született három gyerekük.
Emmának már nem volt ideje álmodozni és be nem teljesült álmokkal foglalkozni. Magabiztos lett.
Érezte, hogy újra képes szeretni.
Hasonló történetek
3721
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3114
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lylloo ·
Jujjj,elcsesztem eggyel...mea maxima culpa :)

Violence ·
Nem tudom nekem ebből az jött le hogy az álmok szerinted hiábavalóak, és lelki idegronccsá teszik az embert, pedig ez egyáltalán nem így van :flushed:
nagyon rövid...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: