Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ajtó

Feszülten meredek az ajtóra. Villog már a szemem a nagy fehérségtől. A fehér falaktól, a mesterséges fehér fénytől és a fehér ajtótól. Kikötözött kézzel, lábbal, kopaszra borotvált fejjel, otromba bordás meztelenséggel lógok, néhány ólomsúlyú láncon a plafonról.

Hirtelen léptek... A ritmusukra dübörög a mesterséges szívem, vadul felszusszan a vastüdőm. Csak jöjjön be! Csak Ő legyen! Csak...

Egy férfi lép be. Barna hajú, köpcös. Sarló alakú zöld szemei határozatlanul ugrálnak ide-oda.
- Szabadíts ki kérlek! - üvöltöm neki némán, mert a szám össze van varrva, hogy ne tudjak beszélni. Megindul felém, de ahelyett, hogy segítene, letolja a gatyáját és megbasz. Enyhe hányinger kering körülöttem.
Ahogy végzett, felhúzza a sliccét és lesütött szemekkel azt motyogja:
- Bocsánat! - Most már öklendezek ettől a meghunyászkodó féregtől. Az ajtó becsukódik mögötte.

Egy fehér óra ketyeg a falon. Tik tak tik... Telik az idő.

Újra léptek. Remeg a csuklóm a bilincs alatt. Belép a második férfi. Szőke hajú, vékony. Ráncokba ivódott, szürke szemével szomrúan néz.
- Szabadíts ki kérlek! - suttogom neki gondolatban. A láncaimat tépi. Minden izma feszül. Szenved. Szenvedek.

- Most már menj! Lejárt az időd! Tűnj el! - sírom hang nélkül. Görnyedten támolyog ki. Az ajtó becsukódik mögötte.

Lassan alszom el. Az óra hangja altat. Tik tak tik...

Az ajtó nyikordulására ébredek. Megáll, néz hosszasan. Fáradtnak látszik.
Szabadíts... - nem tudom befejezni. Fémcsörgésre ocsúdva fogom fel, hogy a kötelékeim lehullottak. Megölel, majd kézen fogva kivezet a kitárt ajtón.

Kint éjszaka van.
De nem félek.
Hasonló történetek
5409
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3921
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Többféle érzésem támadt a 18+os mese olvasása közben. A legerősebb a párválasztó-jellegű: a királylánynál többen próbálkoznak, de a "keze" azé a szerencsésé lesz, aki egyszerűen a sajátját nyújtja érte. Remélem, nem akartál ennél jóval bonyolultabb üzenetet közvetíteni, mert ez így (ekként) tetszett.

1326 ·
Nekem is tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: