Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Abszolút

Mosolyogtam. Végtére is, volt miért mosolyognom. Vagy legalábbis úgy tartottam akkor, hogy majd lesz miért mosolyognom – és ha már optimistán állok hozzá az elkövetkezendő dolgokhoz, talán nagyobb az esélyem, hogy azok tényleg jól végződjenek. Avagy korai örömömre a megátalkodott égiek bosszút esküdjenek? Nem, az nem lehet – ahhoz túlságosan szeretnek engem, azt hiszem. Igen, végül is ide is sikerült bejutnom, ami nem kis szó: zártkörű rendezvény, és engem ehhez a helyhez nem sok dolog fűz, ami hivatalos lenne. Érzelmekről meg ki beszél ilyenkor?

Nos, tehát mosolyogtam, hogy a dolog, bizonyos szempontból nézve, nehezebb részén túl vagyok. Persze a szempontok becsapósak. Ha kicsit kanyarítok rajta, a neheze majd még csak most jön. De csak átevickélek rajta – ha már a biztonságiakat frappánsan átvertem, és a kapun bejutottam.

Úgyhogy, ahogy már nekifutok sokadszorra, egyrészt ezért mosolyogtam. Másrészt meg azért, mert ezzel ebben a flancos, sznob tömegben megmutatom, én annak ellenére, hogy idegen vagyok innen, nem igen félek. De nem ám! Mosolygok én, önelégülten, enyhe fennhéjázással a tekintetemben, és máris elgondolkodnak – „na, ez meg ki lehet?”. Igen kérem, így kell ezt. Sznobok között megátalkodott sznobként viselkedni, és ezzel megölöd őket. Persze csak, átvitt értelemben.

Tehát, mosolyogtam, és átvágtam szép lassan a tömegen. Valami otromba disco szám szólt, és tomboltak rá, a saját gondolataim nem hallottam, olyan hangos volt, pedig aztán az ember a gondolatait nem is hallja, feltéve persze, ha nem magában beszél az adott pillanatban.. Mindenesetre ez a dübörgő zene még a fejemben ide-oda száguldó, és visszhangzó gondolatokat is kezdte elnyomni. De én azért csak céltudatosan tartottam előre. Utamon feltűnt néha egy-két ismerős, táncpartnerükkel, vagy épp csak egy haverral, akivel kiugranak a büfébe valamit venni – hangosan köszönnek, túlkiabálva a zenét, de én csak lazán visszaintek. Ők talán nem értik hidegségem, hiszen máskor én is szívélyesen futok hozzájuk, de ne feledjük – látszatkeltés! A körülöttem lévők ugyan, gondolhatják, ki ez az idegen, aki csak egy néma biccentéssel elintézi őket? Ha ez a pár ember ennyit ér, ki lehet? Közben persze senki vagyok, de ők ne tudják – jobb hinni…

Úgy tehát, mosolyogtam, és átvágtam egy táncoló pár között, szegényeim, de hát, így kell ezt, ugyan, én sietek, nehogy én legyek a kedves. Finoman megfogom egy táncoló lány vállát, és arrébb taszítom, rántom, de csak finoman, ahogy a vállát fogtam. Rám néz, ugyan, mit akarok, ki vagyok? Én csak rámosolygok, szelíden, magabiztosan – lássa, valaki idegen, óriási karizmával – vagy csak sajnos egoizmussal? Nem, a látszat kell, és jobb, ha hisz. Továbblépek, de nem sokáig. A céltudatosság már oda, de nem veszett kárba, megérkeztem, és most már látom őt. Barátnői körében táncol, és kacsintgat a körülöttük hemzsegő fiúkra – illetve, hogy, ő nem is, ő túl tiszta, félénk és szelíd ehhez. Ő is csak mosolyog, de persze, inkább zavartan, mintsem fennhéjázva. Hát igen, ezt nem mindenki tudhatja. De nekem itt most el kell adnom magam.

Mosolygok, mikor ezek a dolgok eszembe jutnak. Meg azért is, mert egy barátnője kiszúrt a tömegben, és már épp intene a többieknek, de még előtte én leintem, s mutatóujjam a számra tapasztom: Csitt! Én vagyok a meglepetés! Odalépek az én szelíd, tiszta, félénk lányom mögé, és befogom a szemét bal kezemmel, jobbal pedig a derekát átölelem: Szabad egy táncra, így rejtélyesen?
Mosolygok, ahogy kezeivel próbálja leemelni tenyerem szeméről, de én nem hagyom, egy lapáttal még rá, hogy halkan fülébe súgom: „ne rontsd el a játékot, most nem a világról van szó… csak kettőnkről és a táncról…ne csalj… - talán érti mire gondolok, s leengedi két kezét, egyik rácsúszik a derekát tartó kezemre, másikat lágyan felemeli, és beleviszi mozdulatait gyöngéd táncába. Én is lehunyom szemem, és körülöttünk megáll minden. Érzéki a tánc, elveszünk benne. Minden egyre fülledtebb lesz, a sóhajok elmélyülnek, és a világ megáll, csak mi ketten vagyunk ott, csak mi ketten… Lassan megfordul, még csukott szemmel, és hozzám bújik, talán nem is tudja, kit rejt szemének a leple… Nyakamba borul, és köztünk már semmi sincsen – se lépések, se centik, csak az érzések. „Csaljunk” – suttogja halkan nekem. Az ajka ajkamra tapad, és lassan kinyílik a szeme…

Mosolygok, majd fordulok egyet ágyamban. Elzsibbadt a kezem, elfeküdtem. Felülök, és megdörzsölöm a szemem.
Halkan nevetni kezdek – most minek is örülhetek? Talán szépet álmodtam. Kár, hogy nem emlékszem…
Hasonló történetek
3641
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4672
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sze@Sze ·
A stílusod kitűnő!
Újgyakorlatnak elmegy ez a kis szösszenet, de várom az igazi műveket. Emberekkel, történettel, kevesebb sejtelemmel.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: