Feltalálták a teleportálót. A szerkezetet legyártani darabonként 1 dollárba kerül. Tudom, mindenki hatalmas, villámló póznákra, rengeteg villogó-pittyegő számítógépre, gigantikus energia-szükségletre és különleges, drága anyagokra gondolt, de a dimenziónk fizikája igen barátian viszonyul a teleportáláshoz. Mondhatjuk, kódolva van benne a könnyű megvalósítás. A kütyü pedig hagyományos, 9 voltos elemmel működik.
Az első ilyet el Haszid arab sejk vásárolta meg 30 milliárd dollárért, és felszerelte a palotában. Aztán vett még egyet 35 milliárdért, és felszerelte a palotája másik felében, mert rájött, mivel senki másnak nincs rajta kívül teleportja, így nem tud hová menni vele.
Hamarosan minden multi-milliárdosnak birtokába került egy.
Elég olcsóvá vált, nagyobb légitársaságok, de a Deutsche Bahn is vásárolt belőlük. Gazdag túristák utaztak velük luxus-üdülő paradicsomokba, a repülés árának sokszorosáért.
Éjszakánként pedig, a legnagyobb titokban, egész tehervonatokat küldtek át rajtuk, miközben valamennyi "érintett" állomáson bekönyvelték őket, nehogy kiderüljön. Vonatonként vagy ezer dollárt megspóroltak, még ez is egy év alatt behozta volna a teleportáló - mondvacsinált - árát.
Idővel persze lezuhant az ára, az utolsót Micike, az intelligens teknőc 30 centért vette meg, és végre hazatért. Az előállítás továbbra is egy dollár felett maradt. Aztán feltalálták a virtuális valóság masinát, 20 dollár, az elsőt el Haszid sejk a teleportálókon nyert 500 milliárdból vette meg...
2004.10.19. Benbe
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-24
|
Novella
Egy balulsikerült kapcsolatfelvétel elgondolkodtató története.
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-02 00:00:00
|
Egyéb
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Igen, a "világ rendje" tényleg ilyen, így működünk...