Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tó - Az ősi rejtély II.rész

Az ég vörösen izzott. Sötét felhők gyülekeztek. A földön szénné égett falvak és fák látszottak. Az eget átszelő vadászgépek és bombázók raja a megszállott területeket pásztázta. Zöld gépek voltak és mindegyiknek az oldalán ott virított az a jel, amelynek látványa hat éven át rettegésben tartotta egész Európát. A Luftwaffe gépei egy hatalmas kört írtak le majd elindultak vissza Berlinbe. Pár órán belül odaértek a fővárosba, ahol akárhol máshol Európa szerte harcok dúltak. De míg másutt gépfegyverektől volt hangos a környék itt csupán hangos szavaktól visszhangozhattak a hatalmas épületek. A tábornokok többségének már elege volt ebből az értelmetlen háborúból, és ha csak tudtak, szembeszegültek a Fürrerel. Ám ő nem engedett Adolf Hitler nem tágított attól, amit el akart érni és küzdött érte nem törődve azzal hány ember életébe kerül. A gépek végigfutottak a leszállópályán majd egy éles kanyart leírva megálltak. Mindegyikből fásult, fáradt, kialvatlan pilóták másztak ki. Legtöbbjüknek ez volt az utolsó napja a szolgálati idejéből. De nem sejtették, hogy ettől függetlenül hamarosan ismét gépre kell szállniuk és elindulniuk a frontra.
- Százados! – rázta meg a repteret egy erős hang.

A pilóták tömegéből egy középmagas, vékony alak vált ki. Odasétált felettese elé és levette a sisakját.
- Helena Grossgarten százados! – mondta a férfi fennhangon a Fürrer akar beszélni magával.
A nőnek a földbe gyökerezett a lába. Nem tudta elképzelni mit akarhatnak tőle. Bár még régről ismerte a Fürrert nem hitte volna, hogy ilyen magas rangot elérve is eszébe jut egy szegény lány az osztrák Alpokból, aki csupán az egyik a légierő számos lenézett századosa közül.

Ahogy megállt a szoba nyitott ajtajában egy mély hang szólította meg.
- Lépjen közelebb százados!
Ahogy Helena beljebb ment lassan kibontakozott szeme előtt az a magas, fekete hajú férfi, akit mindenki oly nagyra tart. Tábornokai körében állt és nézett ki az ablakon.
- Ha kinéz ezen az ablakon – kezdte. - mit lát?
- Berlint.
- Embereket. Egy felsőbbrendű faj tagjait. Akik megérdemlik, hogy magukénak tudhassák a világot. Ezért munkálkodom. És ezért munkálkodik maga is.
A férfi megfordult és az előtte lévő asztalra támaszkodott.
- Maga a Luftwaffe egyik legmegbízhatóbb tisztje Fraulein Grossgarten. – folytatta. – Ezért egy olyan megbízatást kap, ami keveseknek adatik meg. Lépjen közelebb!

Helena odalépett az asztalhoz. Egy hatalmas Európa térkép volt kiterítve elé.
- Erről a tervről senki sem tud csak én. – folytatta a férfi. – Megbízom magát, hogy derítsen fel egy ügyet, ami veszélyezteti sikereinket! Vezessen egy hadosztályt ide!
Azzal Európa egy félreeső hegységére mutatott majd kiterített még egy térképet.
- Ez az egyetlen térkép erről a térségről. Ez szigorúan titkos. Megértette?
- Igen uram.
- Helyes. Itt van egy tó. – mutatott a térképre. – El kell mennie oda, és fel kell derítenie a titkot. Húsz gépet kap.
- Igen uram.
- A többit ebben megtalálja. – mondta azzal egy levelet nyújtott át a nőnek. A nő rátekintett. A Birodalom pecsétjével volt lezárva és az volt ráírva: Szigorúan titkos.
- Bízhat bennem uram. – mondta a nő. Egy karlendítéssel elköszönt majd kiment a szobából.
Fél óra múlva Húsz gép hagyta el a repülőteret. Soha többé nem tértek vissza.

Az éjszaka csendes volt és hideg. A tó partján teljes volt a nyugalom. A faluban is csönd volt. Csupán egy házban égett a lámpa. A fogadóban. Edward ott ült a szobájában és egy könyvet tanulmányozott. Szerencsére a halott lány ügyéért nem tartóztatták le őket, de a polgármester csak azzal a feltétellel nem űzte el őket, innen hogy ki kell deríteniük, hogy miért és hogyan halt meg a lánya. Victoria nehezen tűrte hogy nyomozónak kellett állniuk de végül belenyugodott. A polgármester Vansont kérte fel hogy figyelje őket. Így a férfi attól kezdve mindig a sarkukban volt. Most is a szomszéd szobában aludt A többiekkel. Edward nem bírt aludni. Nem hagyta nyugodni egy rövid szöveg az egyik sziklán. Tudta hogy látott már hasonlót valahol de nem tudta hogy hol. Előzőnap este lement a tópartra lemásolni a szöveget és az egész éjjelt a könyveivel töltötte. Eredmény nélkül. Mígnem valamikor reggel öt körül hirtelen felkiáltott.
- Megvan!
- Mi?… Mi van meg? – hallatszott Victoria hangja a másik szobából.

Hamarosan mind a négyen ott álltak az asztal körül és a könyvekben szereplő furcsa jeleket nézték.
- Tudtam hogy ismerős valahonnan ez a szöveg. – mondta Edward. – A Stonehange környékén egy kelta faluban találtak kőtáblákat, amiken hasonló írás volt. Arról beszéltek, hogy van valahol egy hely, ahol a gonosz uralkodik. Ott van egy tó, amit csak a holtak tavaként emlegetnek. Azt hiszem ez lesz az a tó. Így már meg tudom fejteni a szöveget, de ahhoz le kell mennünk a tópartra.
- Minek? – kérdezte Katie ásítva.
- Vannak itt olyan dolgok, amik elég zavarosak. Lehet, hogy a tó partján lévő természeti formákra utal. – felelte a bátyja.
- Egy próbát megér. – mondta Vanson és fölvette a kabátját.

A tópart csöndes volt és nyugodt. Csak a partot verő hullámok zaja hallatszott. A kis csapat a faluhoz legközelebbi partszakaszon állt. Edward a sziklát tanulmányozta és közben a könyvét, lapozgatta.
- Egy hegyet említ. – szólalt meg végre a férfi, félórányi csönd után. – Egy hegyet melynek oldalában megnyílik a kapu a holtak birodalmába. Ami idézem: „Dendonium otthona. Innen indul útjára a sötétség és a rettegés ez a szörny hazája. Innen indul pusztító útjára…”
- Ez mind szép és jó. – vágott közbe Vanson. – Csakhogy hegyekből itt nincs hiány. Lehetetlenség megtalálni pont azt a hegyet. Ha egyáltalán létezik.
- Tényleg Ned! – sóhajtott fel Victoria. – Nem ír valami pontosabbat?
- Azt írja: „A föld kinövése mely Gorminolas alakját öltötte magára. Melynek torkából időről időre Hozun adománya tör fel.”
- Hát ettől nem lettünk okosabbak. – válaszolta a lány.
- De igen. – kiáltott fel Edward. – Hozun a tűz istene az ősi törzseknél. Úgy tartották, hogy ő hozza el a tüzet a földre. Tehát egy olyan hegyet kell keresnünk, ami tüzet hány.

- Egy vulkán. – mondta Vanson. – De abból is van elég. Sohasem találjuk meg.
- Ne legyen már olyan pesszimista! – kiáltott fel Edward. – Azt írja, hogy Gorminolas alakját öltötte magára. Gorminolas az alvilág őrzője. Egy kutya testű, kígyó fejű lény.
- Várjunk csak! – kiáltott fel Vanson. – Most hogy így mondja, van itt egy hegy, amire ráillik a leírás.
- Vezessen oda minket. – ugrott fel Victoria.
- Nem kell nagyon vezetni. Maguktól is oda találnak. – mutatott a férfi egy vulkánra, amit egy kis képzelőerővel tényleg egy kígyófejű kutyának lehetett nézni.
- Indulás! – mondta a lány és fölkapta a táskáját.

Órák óta gyalogoltak. Az egész tavat meg kellett kerülniük. Tudták hogy a falusiak nem viszik át őket a túlpartra így gyalogolniuk kellett. Sokszor még a hegyet sem látták a sűrű lombkoronától de követték a partvonalat. Végre elérték a hegy lábát. Úgy fél mérföld magas lehetett. Meredek sziklafalakkal és éles kövekkel.
- Van valami említés, arról hogy hol van ez a bejárat? – kérdezte Katie. – Mert hogy én nem mászom meg ezt a hegyet az fiksz.
- „Gorminolas gyomra rejti a holtak birodalmának szörnyű világát.” – olvasta a lerajzolt jeleket Edward.
- Más szóval le kell másznunk a kürtőbe. – mondta Katie.
- Nem biztos. – válaszolta Edward. Lehet, hogy az alakzat hasánál van a bejárat… Nem voltak olyan ostobák ezek a népek, hogy a halottaikat levigyék egy aktív vulkán kürtőjébe.
- Hát akkor másszunk. – mondta Vanson és már indult is fel a hegyoldalon.

Hosszú ideig másztak. Nehéz volt a terep még egy tapasztalt hegymászónak is nem hogy négy kezdőnek. Katienek volt már valamicske gyakorlata így mindig a többiek előtt járt. Már úgy a negyedénél tarthattak a hegynek, amikor Katie megállt egy kiszögellés peremén. Úgy állt ott, mint aki szellemet lát.
- Mi történt hugi? – kiáltott föl Edward.
- Gyertek föl! Ezt látnotok kell. – hangzott a válasz.

A többiek a lehető leggyorsabban másztak felfelé és amint felértek nekik is földbe gyökerezett a lábuk. A kiszögellésen egy kisebb erdő volt. A fák között pedig egy repülőgép roncsai hevertek. Egy második világháborús gép roncsai.
- Hogy kerülhetett ez ide? – kérdezte Vanson csodálkozva.
- Biztos a RAF egyik gépe volt. Sokat járőröztek erre a háború alatt. – válaszolta Victoria.
- Ez nem brit gép. – mondta Edward.
- És miért nem?
- Mert ők nem használtak ilyen felségjelet. – válaszolta Edward és lehúzott egy elkorhadt ágat a gép farkáról. Amit ekkor láttak úgy hatott rájuk, mint derült égből a villámcsapás.
- Egy német repülőgép? – nyögte Victoria.
- Ezek szerint Hitlert is izgatta a tó titka. – mondta Edward.
- De miért csak egy? – kérdezte Katie.
- Találtak tizenkilenc német gépet innen délkeletre még a hatvanas években. Teljesen benőtte őket a növényzet így maradhattak rejtve. De sohasem derítették ki, hogy hova tartottak. Nem találtak semmi nyomot, ami az úti célra utalna. – mondta Vanson.
- Hát most már tudjuk. – vetette oda Edward majd a pilótafülkéhez lépett, de azonnal vissza is hőkölt.
- Mi az? – kérdezte Katie és ő is odalépett mellé.

A pilótafülkében egy szétaszott holttest feküdt. Szőke fürtjeiből már alig maradt valami. Szemei úgy kidülledtek mintha valami megfoghatatlan erő ragadta volna el. Német egyenruha volt rajta és századosi rangjelzés. Katie végigkutatta a zsebeit. Egy pisztoly került elő, egy zsebkés, néhány fénykép, egy térkép, ami Európa e részét ábrázolta és egy levél.
- Helena Grossgarten századosnak. Szigorúan titkos. – olvasta fel a levélre írt szöveget.
- Te tudsz németül? – lepődött meg Victoria.
- Egy ilyen báty mellett mit vársz? – nézett rá Katie és elmosolyodott.
Kibontotta a levelet és elkezdte olvasni.
- „Százados. Amiről itt írok senki nem, szerezhet tudomást. Nincs már túl sok esélyünk megnyerni a háborút. A V-2 nem készül el időben. A motorjait elküldtem a haditengerészetnek, hogy építsék meg a tengeralattjárót, de már az sem változtat túl sokat a háború kimenetelén. Fedje fel a tó titkát és fordítsa a mi hasznunkra! A világ sorsa az ön kezében van. Aláírás: A Fürrer Adolf Hitler.”
- Vagyis Hitler a szövetségesek ellen akarta fordítani a tó titkát. – mondta Victoria.
- De nem tudta mire vállalkozik. – mondta Edward sápadt arccal. – Ez a gép nem géphiba vagy vihar miatt zuhant le… Nézzék csak!… A pilóta szemei már-már természetellenesen kidüllednek. Ilyen jelenség csak akkor fordulhat elő, ha az agyat valami nagyon erős külső befolyás éri… A földnek vezette a gépet… De úgy hogy azt semmiképp nem élhette túl. Ezt nem tehette önszántából.
- De ki tehette ezt? – nézett rá ijedten Katie.
- Nem ki. Sokkal inkább mi. – mondta a bátyja és a tó felé nézett.

Kis pihenő után elindultak tovább. A lezuhant gép még bonyolultabbá tette a rejtélyt. Vagy talán sokkal egyszerűbbé. Nagyjából a hegy felénél egy párkányhoz értek. A falban egy ajtószerű alakzat volt, amelyre fura formák voltak vésve.
- Ez nem lehet. – mondta Edward.
- Mi? – ijedt meg Victoria.
A férfi egy szó nélkül állt ott. Úgy egy perc múlva a nyakához nyúlt és lecsatolta a nyakláncát.
- Ezt a Stonehange mellett találták. – mutatta fel a rajta lógó amulettet és belehelyezte az egyik mélyedésbe majd megtekerte azt. Hatalmas zörej következett aztán semmi. Egy újabb amulettet és a következő nyílásba tette. Miután elfordította újabb zörej hallatszott majd ismét semmi.

Ezt még két-három amulettel megismételte, és amikor az utolsót is elfordította az ajtó nagy robajjal kinyílt. Egy sötét és nedves barlang tárult eléjük. Mindenütt csontvázak hevertek. Nyakukban amulettek lógtak. A földön lándzsák, kardok, íjak és nyilak hevertek. Mindent belepett a por és az egész barlangot pókhálók töltötték be.
- Itt már kétezer éve nem járt senki. – mondta csöndesen Edward és belépett.
A barlang falait letisztítva furcsa jelek kerültek napvilágra. Egyes szövegrészek már ismerősek voltak a tóparti kövekről.
- Ez fura. – mondta Edward rövid csönd után.
- Mi az Ned? – fordult felé Victoria.
- Ezek mind nők. – válaszolta. – méghozzá fiatal nők. Húsz évesnél nem lehetnek idősebbek.

Mint ahogy az a német pilótanő sem. Bár ő már nagyjából harminc lehetett. Ezen felül mindegyiknek a csontjai el vannak törve és a koponyáikat hatalmas fognyomok, tarkítják.
- Gondolod, hogy közük lehet a tó titkához? – kérdezte Katie.
- Nem gondolom. Tudom. Nézzétek csak! Itt a tó szörnyéről írnak. – mutatott Edward a falra. – Azt írja, hogy hatalmas és félelmetes. Olyan, mint az ősi idők szörnyei, akik az emberekre vadásztak. Elveszi a völgybe lépő leányok lelkét, és magához ragadja azt. Itt valamiféle pszihológiai esetet említ. Alvajárás vagy…
Edward hangja elhalt.
- A pilóta. – hebegte. – Ő is ennek esett áldozatul.

- Ne mondja már. – legyintett Vanson. – Az a gép a második világháborúban zuhant le. A levél szövegét figyelembe véve 1944-45-ben. És ezek mikor éltek itt? Hatezer éve? Ötezer? És az óta eljutottak Dél-Angliába is, ahol megépítették a Stonehanget Krisztus előtt ötezer és háromezer között. Ne mondja már hogy az a lény Hatezer éves!
- Lehet, hogy nem is egy lényről van szó. – válaszolta Edward. Némely csontvázon kisebb fognyomok is észrevehetők.
- Azt akarja mondani, hogy ezek…
- Igen… Szaporodnak.
- Ne szaladjunk előre! – mondta Victoria. – Az se biztos, hogy egy szörnyről van szó.
- Akkor mivel magyarázod a fognyomokat? És a legendát? – kiáltott fel Edward.
- Azt hittem te tudod a legjobban, hogy a legendák csak mente-mondák.
- De minden legendának van valami alapja. Van, amelyik nagyon is sok köze van a valósághoz.
- Most az egyszer egyet kell értenem Mr. Holmessal. – mondta Vanson.

- Hát ez nem igaz! – kiáltott fel Victoria. – Én azt hittem, hogy ide jövök, lejegyzek néhányat a helyi halászok meséiből és bebizonyítom, hogy nem igazak. Erre egy tudós, aki azt mondja, hogy nem hisz az ostoba mente-mondákban és egy helyi, aki mindeddig azt állította, hogy ez az egész csak mese meg turistacsalogatás most azt mondják, hogy az egész szóról szóra igaz? Ezt nem hiszem el.
- Miért Victoria mit mondjunk? – kérdezte dühösen Edward. – Minden jel arra utal, hogy van valami ebben a tóban, ami embereket eszik. És bár valószínűleg nem azért van, hogy az embereket elpusztítsa és nem egy erre teremtetett ősi állatcsalád tagja, de akkor is itt van és ránk, emberekre les.
- Na jó. Ezt nem hallgatom tovább. – mondta Victoria és kiment a barlangból.

Lassan elindultak vissza a faluba. Végig a lefelé vezető úton Victoria és Edward egy szót sem szóltak egymáshoz. Ám amikor már egy órája elhagyták a hegyet Victoria odalépett a férfihoz és halkan megszólalt.
- Bocsáss, meg azért ami a barlangban történt! – mondta. – Elborult az agyam. Arra számítottam, hogy egyszerűen rácáfolok ere a legendára és arra nem is gondoltam, hogy talán igaz is lehet.
- Jól van. – mondta Edward és gyorsabban lépkedve, elhagyta a lányt.

Mentek tovább. Pár perc múlva Edward egy halk sikolyt hallott maga mögül. Megfordult és látta hogy Victoria elbotlott valamiben. Odament hogy felsegítse, de amikor meglátta, hogy mi hever a lány lába alatt elállt a lélegzete. Victoria eleinte azt hitte, hogy csak bunkó akar lenni hozzá, de amikor követte a tekintetét és meglátta a mögötte fekvő csontvázat hangosan felsikított. Vanson és Katie gyorsan odaérkeztek és a hullát kezdték vizsgálni. Régi francia egyenruha volt rajta. Már amennyire abból a szétszabdalt szövetből meg lehetett állapítani. Utoljára Napóleon katonái hordtak ilyet a XIX. század elején. Edward hirtelen felkiáltott.
- Na ne! Hogy kerül egy nő Napóleon seregébe?
- Ez egy nő? – lepődött meg Vanson.

A két lányon is látszott a meglepetés.
- Úgy látszik vele is az végzett, ami a keltákkal és a partra sodort lányokkal is. – mondta Edward.
- Nézzétek! – mondta Victoria és egy viszonylag épp levelet húzott elő a kabát zsebből. – Ez franciául van.
- Add ide! – vette ki a kezéből Edward.
- „Drága Juliette!” – kezdte olvasni. – „Sajnos nem vált be a tervünk. Tudom, hogy azt ígértem, hogy mindig melletted leszek és még a háborúba is magammal, viszlek és mikor erre a hadjáratra elindultam megígértem, hogy egy hétnél nem tart tovább. De tévedtem. A császár úgy rendelkezett, hogy a csapataimmal Dél-Németországba menjek, de neked drága Juliette itt kell maradnod a többiekkel. Remélem hamar, látjuk egymást. A te Piered. Kelt: 1802. június 18.”
- Szóval egy francia tábornok magával hozta a barátnőjét ide és ő is a tó titkának az áldozata lett. – mondta Victoria.
- Ráérünk teóriákat felállítani későbbi is. – szakította félbe őket Vanson. – De ár esteledik. És az tény hogy az összes haláleste éjszaka történt.
- Egyet értek. – válaszolta Edward. – Menjünk!
Azzal a levéllel a zsebükben elindultak vissza a faluba.

FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK!!!
Hasonló történetek
4240
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
4176
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lotus ·
Miért? Még nem küldted be? Igyekezz má'!
Filander ·
Hosszú idő amíg egy ilyen művet megírok. Még azt sem tudom hogy pontosan mi lesz benne. Az utolsó két rész története már meg van de nem akarom még most befejezni. Nyúlytom ameddig lehet.

Lotus ·
Viccnek szántam, tudom, hogy nem 2 perc egy jó mű elkészítése. És ez egy jó mű. Nekem nagyon tetszik, ha meglátom, hogy feltűnik az oldalon, először ezt olvasom el. Úgyhogy most ennek örülök is, meg nem is, hogy nyújtani akarod. Örülök, mert élvezem olvasni, és elszomorít, hogy messze a vége!:) :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: