A Szerelem olyan érzés, ami mindent fölülmúl. Lehet körülötted özönvíz, szélvihar, tűzvész, járványok, mit sem számít, ha a szeretett lény veled van. Belenézel a szemébe és hirtelen megszűnik létezni a külvilág, mert tudod, benne bízhatsz. Ő nem használ ki, ott van veled, mindent meg tudtok oldani. Boldog vagy vele. Ha nincs veled, mérhetetlenül hiányzik. Érzed a bódító illatát, hallod azt a csengő hangját, magadon hordod az érintéseit.
A Szerelemben nincs te és ő. Egyek vagytok. Még ha külön is vagytok egy ideig, akkor is a lelketek és szívetek összeforrott. Érzed ha baj van vele, és ő is ha veled történt valami. Összefűz titeket egy kapocs.
Viszont a Szerelemnek nem szabad elvennie az eszed. Az már régen rossz, ha kifordulsz önmagadból, miatta. A Szerelem akkor létezik, mikor két ember végtelenül szereti, csodálja és tiszteli egymást. Egy ember nem csinál Szerelmet. Ahhoz kettő kell.
Ez nem elég? Hmm…
Az én kedvesem, a barátom is. A lelki társam.
Ó nem, a Barátság nem szűnt meg létezni közöttünk. Nem, szerintem ez a lehető legjobb. Nem veszítettem el a Barátságát, csak mert a Szerelem is jelen van. Sőt, ez a kettősség így tökéletes. Nem tudnék vele lenni, ha nem viccelődnénk még mindig. Ha néha nem szívóznánk egymással, nem hülyéskednénk, unalmas volna.
Van-e Szerelem első látásra?
No ez egy jó kérdés. Igazándiból szerintem ezt senki sem tudja. Nekem az a véleményem, hogy vonzalom van. Szerelem nincs. Megtetszhet a humora, vagy a szeme, esetleg maga a kisugárzása, bármi, de szeretni még nem tudod.
Egyet biztosan tudok: a Szerelem az egyik legcsodálatosabb dolog a világon.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Ha mindezt egy novellában, két ember cselekedetein keresztül ismerhetnénk meg, sőt párbeszédéből, az - a jelenlegi kiselőadás helyett - még érdekesebb lehetne. Mindenesetre jó, hogy megismrehetővé tetted a nézeteidet e bonyolult témában.