Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szellem metamorfózisai

1
Tavasz. Mintha csak a duzzadó rügyekről, burjánzó nedvekről beszélnénk – a fiú megszökött, az anya belehalt, habár ez számára mindig is legenda maradt. De az élet hatalmasabb ennél. Az azúr egeken bújdokló nap terpeszkedő sugárutat világít meg; éppúgy átfogja városainkat, mint népeink hitét. Talán a jövőről beszél? – számára az idő érdektelen dolog. Elfogadta a tudomány cáfolatát. S éppoly hazug dolog lett szemében, mint a kémia képtelen vegyületei, vagy a kontinensek áttelepülése. Az őt követő korok szelleme egy szivárványszínű kolosszus képében sejlett fel előtte. S ezt nem magyarázta.
Akárhogy is, a világ hát formát nyert – ő adta neki, a létező legegyszerűbbet –, s az nem csalta meg többé, és ő sem a világot. Felfedezte az egyszerű összefüggéseket. Az éjszakába vetette magát. Kötelességét teljesítette.
S jogot nyert rá, hogy belépjen a fény gyermekeinek palotájába, fázva, éhezve, de mégiscsak élve.

2
Különös regények íródtak azokban az időkben, mikor még kietlen volt a föld, s liánok sem lengtek alá az őserdő fáiról. E távoli emlékezet vásott fogakkal mart belé egy nap. Elveszítve szerettei kegyét, asszonyai gyöngédségét, az öröklétet kapta osztályrészül. Eltorzult arccal, vicsorogva szelte a dzsungel alaktalan éjszakáit. A napvilágot nem szenvedhette, a fény megölte, rothadása megviselte volna… de elrejtették!
Közületek való volna? Nem, nem lehet. Szerethetett volna bennetek? S ti őt? Miféle kérdései ezek az elmének, míg a lélek a test felett lebeg?
Különös alak lépett be szívébe, kaleidoszkópszín tüllruhája az óra kezdetét jelezte.

Megvan az ideje az emlékezésnek, a világosságnak is. Napokig hevert bársonyos kábulatban, napokig rótta a gyomos partokat. Áldozatokat látott, táncokat. Könnyben ázó szemekkel bámulta az emberi gonoszság komédiáját. Falvak felégetése! Fajok kiirtása! Háborúk szennyes hordaléka! Látta az aggok, a gyermekek, a megkínzott leányok táborát, a német pusztaságot. Járványok söpörtek, viharok cserzették egykor olyannyira valóságos testvérei arcát. Ó, mennyire szerette volna vigasztalni ezeket a nyomorultakat! Megszaggatta ruháját, kitépte szívét, morzsákat szórt eléjük. Tékozló volt, boldogtalanságában mégis fösvény. Megértette a szeretet katekizmusát.

De olykor delejezte más is, nemcsak e vörösbe fordult, tövises világ. Ott, ahol óriás acélhidak, kvarcerődök ívén túl, olajos gépek, pompázatos szerkezetek felett a nap ragyogott, hűs habú tavak lenyomatát dajkálta, a Vénuszt látta lebegni. Karmája visszfénye volt ez, Diána, Kupido, Minerva, az avítt mitológiák. A bájos lányalak csillagszemével, zokogtató ölelésével isteni bölcsességével feledtette száműzetését. Egymáséi lettek. Időről időre meglepte őket a bűvös szunnyadás, egymás karjaiban pihegve. A nőalak feje koszorús volt, akár egy fauné.
Az én húgom volt ő, földi lány, noha nem evilági.


3
Gyöngyökkel és kagylókkal bélelt zöld tenger, mósuszillatú lagúnák, izzadó cukorföldek… Ázsia síkjai… óceánok hegyei, a emelkedőben a Jupiter dómja felé… édes és rekedtes nyögések, gyönyörtől izzó pillantások, akváriumba zárt éjszakák. Mindez a valóság. Sosem kívánta úgy az őrület porfírszerű ködét, mint most! S már késő. Az út előrevisz, ha hátrafordul, a halálba téved. Vízmosta sivatagot lát, vitrinbordó, baljós egekkel: de gyöngeségét megoszthatja végre! Leperegnek róla a vadállat kéjei, a koldusok panaszai. Időtlen immár, hogy követheti a kedves lépteit, imáit és pillantásait.

4
Az idő megállt, valóban. Hang se hallik; az utolsó madár is elköltözött a közelből. A muzsika, amely nélkül eddig nem élhetett, tajtékos zsongássá nemesült. Virraszt. S nemsokára, egy új kor hajnalán, smaragdos pálmák árnyékában, kedvese ölében végleg elszenderül. S a nép fiai és lányai, kiknek ő a békét kívánta, nem veszik le szemüket többé az égről, ahol bánatos angyalok és torzszülött kerubok kerengenek, a szívekbe hintve a világegyetem romantikáját. Azután már csak szavak és a képek özöne, elmosódva az emberiség legutolsó és legszebb álmában.

„…hogy emlékezzünk könnytelen napjainkra, a mezőre a napsütésben, a patakok csillámjára, a tamariszk illatára. Hogy emlékezzünk a dalra, mely nem hagyta nyugodni szívünk, érintéseinkre, a gyerekkor hitére, az emlékek erejére. Tekintetünk a halál tornyai tartják fogva, jellemünk, örökre keseredett marad. De jó tudnom, ha kiérek a síkra, ő velem lesz majd. Fogni fogom kezét, érezni melege oltalmát. Elég lesz – egy pillanatra.
Majd, mintha egy naplementébe ájulna, lesújt rá a halál.

5
A szeretet feloldja a magányt.
Hasonló történetek
5409
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3114
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
Én azért küldök be,főleg (beismerem) szart,hogy mások véleményezzék,és tanuljak mit és hogyan kéne máshogy csinálnom.
Téged pedig úgy látszik(lehet,hogy nem így van),nem érdekel a mi véleményünk,csak úgy hobbiból küldözgeted be ide az írásaidat.
:yum:

Francisco ·
Kedves Libidó!

Tudod, hogy jól írsz, ezt már több írásodnál is elmondtuk. Ez nem is téma. A stílusodról is volt szó, amit a hozzászólásoknál használsz. Mintha bárki támadott volna, rögtön visszaszúrkálsz, holott semmi szükség rá. Arikon is csak megérteni szerette volna az egyébként szépen megfogalmazott művedet. Ez ugye nem bűn? Alapvető emberi tulajdonság a kíváncsiság.
Nem kell ütni, nem bánt senki.
Én is szerettem volna érteni, amit olvastam. Volt benne egy vonulat tavasztól /születéstől/ a halálig, ez ugye nyilvánvaló irány egy ember életében, illetve egy lélek többszöri reinkarnációjánál, avagy a Te szavaiddal élve, a szellem metamorfózisainál. Kiragadott pillanatokat írtál le, puzzle-darabkákat dobtál az asztalra, de túl keveset, hogy kialakuljon a kép. Ennyi volt csak a gond.
Francisco ·
Ja. És a cellámban véletlenül se jusson az eszembe, hogy otthon mezítelenül ülsz a fotelban. :o)
Arikon ·
Majd kiteszünk a falra csomó harmadrangú pornószínésznő fényképét.
Azt bámulhatod nyálcsorgatva,közben a kezed persze megbilincselve.
:yum:
Francisco ·
Semmi gond. Lehunyom a szemem, veszek egy mély lélegzetet, lemegyek alfába, s a kozmosz máris körülölel. Magam mögött hagyom a vágyakat, mindent. Csak lebegek a semmiben. :o)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: