Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szánkó

Dermesztő hideg volt aznap. Fanni lelkesen húzta fel a szánkót a hegyoldalon, kimelegedve igyekezett elérni a tetőt. Félúton megállt, hogy kifújja magát és visszanézett, mekkora utat tett már meg. Gyerünk, már nem sok van, biztatta magát és újra nekiindult. Hamarosan felért a tetőre, ráült a szánkóra és egyre gyorsulva lesiklott a havon a lejtőn. Mikor leért, körülnézett, látja e valahol Szandit és Petit, a szomszédban lakó testvérpárt. Már itt kéne lenniük, gondolta az órájára pillantva. Fél három, lassan sötétedik. Haza kéne indulnom, tűnődött, Szandiékat biztos nem engedték el a szüleik, csak még csúszok egyet!Megint elindult felfelé. Már sötétedett, mikor elindult hazafelé a havas úton. Már egy órája ment mikor rájött, eltévedt. Rég letért az útról, azt se tudta merre jár a csupasz fák között. Este nyolcra teljesen kétségbeesve, sírdogálva bolyongott az erdőben átfázva, éhesen, szomjasan.
- Anyu. . . - mondta ki hangosan, remélve talán hívására ott terem édesanyja, hogy a karjaiba kapja. Végül fáradtan leroskadt a szánkóra amit még mindig maga után húzott. Bár rettentő kimerült volt, nem mert aludni, rettegett az éjszakai erdőtől, a zajoktól, állatok neszezésétől, a fagytól megroppanó ágak recsegésétől. Meg persze hogy ha elalszik és nem is falná fel egy farkas például reggelre megfagy. Léptek zaja a hóban. A lány még a lélegzetét is visszatartotta. Ki lehet az? Őt keresik talán? Lehet, hiszen késő este van már. Vagy egy erdei rém mint azokban a filmekben?
Hasonló történetek
10214
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
5572
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ClaudiI ·
Egészen filmszerű, a szexjelenet kiváló.Folytatás?

miklós11 ·
Egyébként ez nem az egész történet csak ennyi ment fel valamiért. :rage: :rage: :rage:
királylány79 ·
Olvastam máshol az egészet.A szánkó megdugja a bogumilt.Buzis fúj. :flushed: :flushed: :flushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: