Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A pillangó

A pillangó különös állat. Rejtélyes, megfoghatatlan – de ha mégis megragadod -, olyan beletörődve emelgeti szárnyait, ahogyan csak egy szelíd és varázsos lény képes. Körbezáródnak az ujjaid. Érzed, ahogy szárnyai esdeklően csiklandozzák a tenyered. Megesik rajta a szíved. Szétnyílik a tenyered. De már nem akar sehova sem repülni. Finom por csillog a bőrödön. Nem érted miért maradt ott, a kézen ami elvette a szabadságát. Azt hiszed megszeretett. Elégedett vagy. A mozdulatlan pillangó emlékeztet arra hogy van hatalmad. Büszke vagy, hogy megszelídítettél valamit. Újra összezárod a tenyered, élő húsból álló börtönt képezve. Hazáig hurcolod a mozdulatlan pillangót, vidáman és dudorászva. Hazaérsz, becsapod magad mögött a bejárati ajtót. Megigazítod megsárgult gallérodat. Leteszed a pillangót egy asztalra. Merev akár egy fadarab. Felteszed az orrodra régi szemüveged, fütyörészve közelebb hajolsz, hogy megszemléld. Elakad a lélegzeted.

A pillangó szénfekete akár az éjszakai égbolt. Szárnyain szürke árnyékokként rajzolódik ki egyszerű mintázata. De nem is ez a legkülönösebb. A pillangó hátán egy apró, fehér arc van. Fehér mint a hó, olyan akár egy álarc. Finoman végig simítasz rajta. Halkan felsikolt, földöntúlian. Magad mellé ejted a kezed. Lassan elindulsz a szekrényedhez. Előkotorsz egy gombostűt. Megtorpansz, aztán úgy döntesz, megteszed. Beleszúrod a tűt a pillangóba. Az élesen és tüneményesen felvisít. A szíved majd megszakad. Aztán a sikoly halkan elhal. A pillangó meghalt. Megölted. Tudtad hogy megölöd, de hisz olyan gyönyörű! Olyan különleges. Nem bírtad elengedni.
Hasonló történetek
7498
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
3784
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ÉvaLeköp ·
ez mi?! h á n y á s
cicanaci ·
Oppá, van egy hivatásos írónk is aki megmondja mi a tuti. ; )))))

cicanaci ·
Köszönöm szépen. Ezen nem volt mit ragozni tovább. : )

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: