Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Rövid történet egy kapcsolat végetéréséről.
A triót elbűvölte a sok utolsó pillanat emlékműve, és kedvet kaptak ahhoz, hogy saját fotójukat...
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Friss hozzászólások
tommcsi: Ez tényleg nem erotikus.
2024-07-27 14:27
tommcsi: Minden része tökéletes!
2024-07-27 14:27
tommcsi: Nem rossz.
2024-07-27 14:26
tommcsi: Eddig jó!
2024-07-27 14:26
tommcsi: Meghatóan ért véget. Tetszett.
2024-07-27 14:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A partra vetett család 2.

Már három hete laktunk a szigetünkön, és sok mindent elértünk. A menedékhelyünk hangulatos faházzá fejlődött, ahol aludhattunk és főzhettünk. Két szobából és egy konyhasarokból állt. Az egyik a hálónk volt, amelyben a rendelkezésünkre álló eszközökkel egy nagy ágyat építettünk, és mind a négyen együtt aludhattunk. A második szoba volt az, amit a nappalinknak hívtunk, ahol esős napokon ettünk és lógtunk.
A tetőt pálmalevéllel borítottuk be, és védelemként ráfeszítettük a tartalék vitorlánkat.
Primitív volt, de rendkívül kényelmes.
A nagydolgunk elvégzéséhez Tim épített egy üléskeretet egy sziklaperem fölé, valamivel távolabb. A pisilést továbbra is közvetlenül a tengerbe intéztük.
A hajó ismét útra kész volt. Tim megjavította az árbocot. Próbaként körbehajóztuk a szigetet. Az árboc úgy tartotta magát, mintha soha nem tört volna el, az erős szél ellenére. Már semmi sem akadályozta az utazás folytatását.
Az elmúlt napokban hosszan vitatkoztunk szigetünk előnyeiről és hátrányairól. Megbeszéltük, hogy addig akarunk itt maradni, amíg egymás idegeire nem megyünk. Csak ezután folytatjuk utunkat.
Csak egy lakott területig akartunk menni, hogy bevásároljunk a nagyon szükséges holmikból és élelmiszerekből. De utána vissza ide. Holnap el kellene indulni. Minden készen állt rá.
Soha nem gondoltam volna, hogy a szívem egy napon egy ilyen primitív élethez kötődik, víz és áram nélkül.
De így volt.
Még el sem indultunk, de már azt reméltem, hogy gyorsan visszatérhetünk.
Az elmúlt három hétben fokozatosan lebarnultunk, hiszen csak meztelenül mászkáltunk.
Nőként ez persze óriási előnyt jelentett... Nem kellett mosni... 
Teljesen új élmény volt, hogy ilyen sokáig nem kellett semmit felvenni.
Az volt az őrültség, hogy hihetetlenül izgatott voltam ezen a szigeten. A legcsekélyebb szexuális inger is hajlandóvá és készségessé tett. Régen nekem elég volt, ha hetente kétszer-háromszor lefeküdtem Peterrel. Néha csak egy hétvégére volt időnk.
Itt teljesen más volt. Könnyen megtörténhet, hogy a fiúk naponta kétszer-háromszor felpróbáltak.
Anja is hasonlóan érzett. Mivel Peter és Tim bármikor meghághatta, folyamatosan nedves volt. Különösen szerette, amikor ketten kényeztettük egymást, és a férfiak először csak nézték.
Tényleg kísérleteztünk. Mindig kipróbáltunk valami újat. Volt néhány dolog, ami nem tetszett annyira. Aztán egyszerűen nem csináltuk újra.
De egy dologban nagyon biztos voltam. Soha életemben nem volt még ilyen jó szexem, mint ezen a szigeten. Minden napon többször is elélveztem.


Elkészültünk a vacsorával, amit ma korábban elfogyasztottunk. Szóval egy kicsit több időnk volt ebből a gyönyörű estéből. Nyögve nyújtózkodtam, és azt mondtam:
– Azt hiszem, ez a nap elég kemény volt. A vállam annyira feszült. Át kellett volna gondolnunk, és át kellett volna rendeznünk a tennivalókat két napra.
A következő pillanatban Tim mögöttem állt, és éreztem masszírozó kezét a vállamon.
– Mmmhh... igen... ez jó, fiam. Nyugodtan folytathatod így – mondtam Timnek.
– Megkaphatod. Ha lefekszel a takaróra, rendesen megmasszírozlak. Fel kell javítanunk téged holnapra – ajánlotta Tim.
– Szívesen elfogadom az ajánlatot. – mondtam és hasra feküdtem. – Egy pohár bor tökéletesítené a wellness estét – ugrattam Petert.
– Igen, igen... a hölgy kimerült, és a köznépnek dolgoznia kell –  nevetett Peter és felállt. Amíg a hajóból elhozta a bort, Tim masszírozni kezdett. Rendkívül jól csinálta és lassan oldotta a feszültségem.
Amikor Peter visszajött, megtöltötte a poharainkat és koccintott velünk.
– A szigetünkre, és még sok szép napra itt.
Mindannyian kortyoltunk egyet, majd átadott Timnek egy kis üveget. 
– Tessék fiam... vedd el... masszázsolaj... sokkal kényelmesebb a kezednek és Svenja hátának.
Tim rengeteg olajat öntött a hátamra, majd folytatta. – Igazad van. Most már nem fárasztó az ujjaimnak. 
Nekem is sokkal kényelmesebb volt így. Válltól le a fenekemig masszírozott, amit meg is gyúrt rendesen.
Úgy doromboltam, mint egy macska, és hagytam magam lustán elkényeztetni. Timnek valahogy mindenhol ott volt a keze. Mintha négy lett volna belőle.
Négy???
Kinyitottam a szemem, és láttam, hogy Anja segít a testvérének. Aztán hirtelen hat kéz lett. Peter csatlakozott a gyerekekhez, és segített nekik.
Ők hárman olyan bőkezűen kenték szét az olajat a testemen, hogy végigfolyt az oldalamon.
Csukott szemmel élveztem a kezek játékát, ami nem hagyott helyet a testemen. A nyakamtól, le a hátamon, a melleim mellett a fenekemig simogattak, míg egy másik pár kéz a lábamtól felfelé haladt a lábaimtól, hogy találkozzon a többiekkel a fenéken.
Egy idő után néhány ujj egyre gyakrabban simogatta a szeméremajkaimat. Amikor automatikusan széttártam egy kicsit a lábam, ismét olajat öntöttek a fenekemre, és az szétoszlott a cicámon. Amikor megdörzsölték a csiklómat, nem tudtam nem felnyögni.
Aztán két ujj becsúszott a hüvelyembe, és nagyon finoman elkezdett dugni, míg két másik kéz a törzsem alá csúszott, és megforgatta a mellbimbóimat.
A legkisebb sejtem is beizgult, és szó szerint elfogytam lent. A csúcspontom egyre közelebb jött.
Kiáltottam, ahogy az ujjak felgyorsultak, és megdörzsölték a csiklómat.
Az egész testem remegni és görcsölni kezdett, és eget rengető orgazmusom volt. Újra és újra összerándultam. A legintenzívebb érzés pillanatában két ujjat is felnyomtak a fenekembe. A sok olaj és az orgazmusom miatt teljesen akadálytalanul becsúsztak.
De nem volt időm megszokni az új érzést. Szünet nélkül mindkét lyukba erőteljesen benyomultak, közben még mindig dolgoztak a mellbimbómon és a csiklómon. Egyre csak élveztem, egy végtelen orgazmus volt, ami egyáltalán nem akart elcsitulni.
Aztán már semmim sem működött, és mindhárman elengedtek. A takarón feküdtem kinyúlva, és erősen lélegeztem.
Amikor kicsit megnyugodott a légzésem, újra finoman megsimogatták a hátamat és a nyakamat.
– Ó, srácok... lassítsatok... kicsináltatok... nem bírom tovább – nyögtem.
Majdnem tíz percig csak nagyon gyengéden simogatták a testem anélkül, hogy megérintették volna az alsó részeimet. Így volt időm lassan felépülni.
Hirtelen felkaptak- kicsit durván- úgy, hogy térdre emelkedtem. Tim alám csúszott és mielőtt észrevettem volna a farka mélyen a pinámban feszült. Az olajon és a belső nedvességemen keresztül nagyon könnyen becsúszott.
Visszaestem Timre és felnyögtem:
– Mit csinálsz velem? Nem bírom tovább... Teljesen kimerültem. 
– Nyugi, Svenja... Szeretnénk, ha soha nem felejtenéd el ezt az estét – mondta Peter halkan a fülembe suttogva.
Amikor felnéztem észrevettem Anját aki leült előttem széttárt lábakkal és egy vibrátort nyomott a pinusába. Ez még nőként is forró látvány volt.
Tim heves lökésekbe kezdett bennem. Még mindig rajta feküdtem, és újult vággyal élveztem a farkát. Nagyon közelről figyeltem Anját, ahogy a vibrátorral szórakozott.
Teljesen hihetetlen volt, de már megint a csúcspont felé sodródtam...
... és egy ujj felnyomódott a fenekembe. Saját meglepetésemre tényleg nagyon tetszett. Soha nem gondoltam volna, hogy erre reagálni fogok. Még fel is nyögtem csalódottan, amikor Peter újra elvette.
Közben olajjal bedörzsölte a farkát, a hátsó bejáratomra tette és mielőtt rájöttem volna, hogy mire készül, már teljesen bennem volt. Peter adott egy pillanatot, hogy megszokjam, mielőtt elkezdte.
Gyorsan alkalmazkodott Tim ritmusához, és feljebb és feljebb vittek. Csodálatos volt ahogy ők ketten használtak. Egyre hangosabb lettem, és szurkoltam nekik.
– Gyerünk, kemény faszok... basszátok meg... üsd ki a lelkem.
A testem elkezdett remegni és újra remegni. Amikor aztán éreztem, hogy mindkét lyukba befröccsennek, én is teljes intenzitással, hangos sikoltozással élveztem el. Ez egy olyan orbitális orgazmus volt, amelyet egyszerűen nem lehetett leírni.
Éreztem, ahogy a zsugorodó farkak lassan kicsúsznak belőlem. Anja is felkiáltott. Felizgatta a látványunk, és ő is megkapta az élvezetét.
Teljesen kimerülten feküdtünk egymás mellett, és megpróbáltuk visszanyerni  az öntudatunkat. Úgy éreztem magam, mintha egy húsz kilométeres félmaratont futottam volna le. Kivéve, hogy ehhez a kimerültséghez az út sokkal kellemesebb volt.
– Gyerekek... szeretlek titeket – nyögtem ki.
– És én?... Mi van velem? – panaszkodott Peter.


 


Ahogy azt a szigeten megszokhattuk, a fedélzeten meztelenül maradtunk. Csak amikor a földet megláttuk a távcsövünkön keresztül, akkor öltöztünk fel újra, csak úgy szerényen. Bármennyire is őrülten hangzik, sokkal jobban éreztem magam a ruháim nélkül. Elképesztő, hogy milyen gyorsan tudsz alkalmazkodni egy másik életstílushoz.
Késő este megérkeztünk egy kikötővárosba. Kijelöltek nekünk egy helyet a kikötőben. Úgy döntöttünk, hogy a fedélzeten töltjük az éjszakát, és másnap felfedezzük a várost.
Mondhatni tehát, hogy szigetünk mindössze egy napnyi útra volt a civilizációtól.
Másnap reggel érdeklődtünk, hol tudnánk pótolni a készleteinket és megvenni a szigetünkre vágyott extra tárgyakat. A kikötő parancsnoka alig érthető angolsággal elmagyarázta nekünk:
– Nem kell messzire gyalogolni. A két K-nél mindent megtalál, amit keres. Körülbelül egy kilométerre van innen.
– Két K? Az mit jelent? Ez a vállalkozás neve? – kérdezte Peter.
– Két K az Karint és Klaust jelenti – magyarázta nekünk.
– Hogyan...? Ők is németek? – kérdeztem meglepetten.
– Ezek nem. Mindketten itt születtek – kaptuk meg a választ, mire a kikötőmester újabb érkező felé fordult.
Kiléptünk az épületből és elindultunk a leírt útvonalon.
Odakint azt mondtam:
– Ez nagyon furcsa. Hogyan kapsz tipikus német keresztneveket, amikor itt születtél?
– Nincs ötletem. De talán az majd elmondják nekünk – felelte Peter.
Aztán már a bolt előtt voltunk. Ez egy elég nagy üzlet volt, ahol látszólag mindent lehetett kapni, amire a turistáknak szükségük volt a hajóikon.
Tekintettel a nagy sporthajó kikötőre és az itt sétáló emberek mennyiségére, igazán meglepő volt, hogy a szigetünkön egész idő alatt nem fogadtunk látogatót. Reméltük, hogy ez még sokáig így marad.
Ezen a korai órán nem volt túl forgalmas, amikor bementünk a boltba. Egy eladó odajött hozzánk, és üdvözölt minket, miközben Peter átadta neki a listánkat. A fiatalember végigpásztázta a listát, amelyet Peter írt németül. Ennek ellenére rámosolygott, és szinte akcentusmentes németül mondta:
– A legtöbb dolog nem probléma. Vannak raktáron. De néhány eszközt először nekünk kell megrendelnünk.
– Ez nem jelent problémát számunkra. Mindenesetre azt tervezzük, hogy tovább maradunk a környéken – mondta Peter. – Csak nem igazán akarjuk, hogy mindenki tudja.
– Ne aggódj... itt nem beszélünk a vásárlóinkról – mondta a fiatalember, és hagyta, hogy tekintete gyönyörködve vándoroljon Anjára.
– Mondja... Klaus lenne a Két K-ból? Nagyon jól beszél németül. Szinte mintha Németországból érkeztek volna. – Anja nem tudta megállni, hogy megkérdezze.
Most nevetni kezdett, és azt mondta:
– Mindig ezt kérdezik tőlem a honfitársai. Ne aggódjon. Itt születtem, itt nőttem fel, és soha nem jártam Európában. Apám német volt, és itt vette feleségül anyámat. Tőle tanultam németül és angolul. 
Anja zavartan így szólt: – Elnézést, csak kíváncsi voltam....
– Rendben van. Nem bánom. De ha akarjátok, tegeződhetünk is – javasolta Klaus.
Az volt a benyomásom, hogy elsősorban Anja miatt ajánlotta fel nekünk. Úgy tűnt, hogy csak őt nézte, mi pedig másodlagosak voltunk. Most alaposabban is megnéztem őt. Timhez hasonlóan izmos, sportos testalkatú, sötét bőrű volt, mint honfitársai, koromfekete hajjal. Egyenletes arcvonásaitól hihetetlenül jól nézett ki, barátságos mosolya pedig azonnal szimpatikussá tette.
Anja magára vállalta, hogy bemutat minket, és elmondta, melyik városból jöttünk.
– Az irodámba kellene mennünk. Ha elnézem a listádat, az a benyomásom támad, hogy élhetővé akarsz tenni egy szigetet, ami bizony nem idegeneknek való. Vagy tévedek? – látott át rajtunk Klaus.
– Ebben igazad lehet – vigyorogtam rá.
Az irodába érve Klaus azt mondta:
– Rendben van. Szerintem nagyszerű, amikor az emberek kalandot keresnek, és lenyűgözi őket az eredeti világunk. Nem akarom megfosztani az illúzióidat, de a turisták egyszer eljönnek hozzád. Aligha van itt már magányos paradicsom.
– Három hete vagyunk ott, és ezalatt egyetlen lelket sem láttunk. És ha valaki odatévedne, azzal sem lenne gondunk – mondta Peter, hogy elterelje a figyelmünket.
– Azt hiszem, tudom hol rekedtél. Szerencsés voltál. A sziget, amire gondolok, messze van a szokásos és megszokott útvonalaktól –  mondta Klaus, és megadta Peternek a szigetünk pontos hosszúságát és szélességi fokát. Döbbenten néztünk rá.
– Ne aggódjatok. Tőlem senki sem fogja megtudni. Számomra is fontos, hogy minél kevesebben menjenek arra, mert mi akkor vitorlázunk oda, amikor már elegem van az itteni nyüzsgésből – nevetett.
– Kik azok a 'mi'? –  kérdezte Anja kissé csalódott arccal, amikor egy gyönyörű lány lépett be az irodába. Anjához hasonlóan ő is világosszőke volt és hosszú haja volt. Ugyanolyan sötét bőrű volt, mint Klaus, de vele ellentétben világos kék szemei voltak.
Tim tátott szájjal nézett rá. Ez a lány nem csak őt, de minket is magával ragadott.
– Épp a megfelelő időben. Bemutathatom? A húgom, Karin–  mondta Klaus, átölelve. – Rá gondoltam, amikor azt mondtam, hogy mi. 
Anja arca felderült a megkönnyebbüléstől. Tim még mindig Karint bámulta. Észrevétlenül a bordái közé könyököltem, így visszahoztam a földre.
– Nagyon jó alkalmazottaink vannak itt, és néha a szigetre menekülünk néhány napra, hogy megemlékezzünk szüleinkről, akik meghaltak egy közeli viharban –  magyarázta Klaus.
Izgatottan beszélgettünk egy darabig a természetbe olvadó életünkről, valamint Klaus és Karin életéről, mielőtt ismét az üzlet felé fordítottuk volna figyelmünket.
– Nos... ahogy mondtam... szinte minden van, kivéve a generátort és néhány más dolgot, amit kipipáltam. Először meg kell rendelnem őket. Ha ott lesztek, oda tudom szállítani őket – ajánlotta Klaus.
– Akár vissza is jöhetünk. Elég egy rádióüzenet. Nem akarunk zavarni – mondta Peter.
– Ez nem probléma. Ha nem bánod, szívesen meglátogatunk – mondta Klaus, és meredten nézett Anjára.
– Karin is veled jön? – csúszott ki Tim száján.
A lány elmosolyodott, és a fiam meglepetésére így szólt:
– Természetesen, szívesen eljövök hozzád, ha akarod.
– Már nagyon várom – mosolygott Tim.
– Telik az üzlet. Sajnos most kint kell segítenünk. Összepakolom a cuccokat, és délután kihozom a hajóhoz. Addig is érdemes megismerni a városunkat. Van néhány zug, ahová érdemes ellátogatni... És ha van kedvetek meghívunk ma este vacsorára. Örülnénk, ha eljönnétek – invitált minket Klaus.
Hálásan elfogadtuk és elindultunk felfedezni a várost.
– Ember, ó, Tim,... Karint bámultad, ez nagyon kínos volt – nevetett Anja, amikor az utcán voltunk.
– Őrült vagy... valószínűleg ellöksz magadtól másokat. Szívesen felfaltad volna Klaust azonnal – vágott vissza Tim.
– Féltékeny vagy?– nevetett Anja.
–  Határozottan nem. Időnként étkezhetsz kint is, így láthatod, milyen finom otthon – mondta Tim.
Peterre néztem, és tudtam, hogy ő is ugyanúgy örül, mint én annak, hogy nincs tulajdonjog a gyerekek között.


Szép napot töltöttünk el, és mielőtt észbe kaptunk volna már délután volt. Az üzlet egyik alkalmazottja elhozta a vásárlásainkat, és gyorsan berakták a fedélzetre. Elég szűken lettünk a kabinban de nem törődtünk vele, mert csak egy napig kellett elviselni. Amíg a városban voltunk Klaus ellenőriztette az árbocot egy hajógyári munkással. Megerősítette, hogy a javítás nagyon jól sikerült, habozás nélkül vitorlázhatunk vele. Így emiatt már nem kellett tovább itt maradnunk.
Visszavágytam a magányunkba. Jó volt újra emberek között lenni, és egy kis nyüzsgés, de most jobban tetszett a kötetlen együttlét a magányban. Ugyanez történt a többiekkel is.
Este Karin és Klaus vettek fel minket. Karin felöltözött, és szűk, nagyon rövid ruhát viselt. Egyszerűen gyönyörűen nézett ki. Tim csodálkozva bámult rá. Még Petert is magával ragadta ez a lány. De nem haragudtam rá. Klaust is kimondottan kedveltem, és kellemes modora is vonzott. Anja viszont nem titkolta csodálatát, és flörtölni kezdett vele.
Kellemes este volt, ami túl gyorsan ért véget.
Karin és Klaus megígérték, hogy egy hét múlva eljönnek hozzánk a hiányzó dolgokkal, ami megkönnyítette a búcsút. Bár számítottam rá, a gyerekek és a testvérek között nem történt semmi. Erősen flörtöltek egymással, de soha nem kerültek közel egymáshoz. Búcsúztunk és megköszöntük a szép estét.
Amikor másnap reggel eloldottuk a köteleket Klaus és Karin kijöttek a mólóhoz, hogy jó utat kívánjanak. Biztosították a gyerekeket, hogy mindketten meglátogatnak minket. Nagyon vártuk, még akkor is, ha néhány napig szerényen felöltözve kellett mászkálni.
Amikor már nem voltunk látótávolságban, levettük a ruháinkat. Azonnal sokkal jobban éreztem magam. Boldogabb voltam, mint valaha, hogy megengedhettünk magunknak egy ilyen életet.
Késő este befutottunk a kis öblünkbe. Kimentünk a partra, de annyira fáradtak voltunk, hogy feküdtünk is le aludni.


Másnap reggel én ébredtem fel először. Csendben felkeltem, megfőztem a kávét, majd elmentem úszni. Kellemes érzés volt csupasz fenékkel mozogni a vízben. Az áramlat megsimogatta a puncimat, és egy kicsit kanossá tett. Két nap absztinencia furcsa módon éreztette magát. Otthon még egy hét sem zavart volna. Itt más volt. Valójában folyton kívánós voltam.
Ahogy kiszálltam a vízből, Peter jött felém két csésze kávéval a kezében. A farka teljesen fel volt izgulva. Számunkra ez most teljesen normális volt. Örültem a férjem állóképességének.
Közel ültünk a fövenyhez, és ittuk a kávénkat, miközben a víz mosta a fenekünket. Szívesen fogadtam volna be most Petert, hogy dugjon velem, de úgy tűnt szívesebben beszél pedig a nagy barátja másként gondolta.
– Hát kedvesem...jól aludtál? – kérdezte.
– Mint mindig, mióta itt vagyunk. Mélyen és pihentetően.
Valami aggasztotta Petert.
Miután nagyot kortyolt a pohárból, megkérdezte:
– Mondd, Svenja... mi a véleményed Klausról és Karinról?
Szóval innen fújt a szél. 
– Nagyon kedves emberek. Hihetetlenül szimpatikusak. Biztos Karin tette ezt veled. Szeretnél őt is megcsinálni – mondtam neki nyersen.
– Nem feltétlenül... bár... hát... csak a szemekkel... itt vagy te és Anja. Nah... úgy értem, az Ikrek. Nem vetted észre, hogyan nézett Anja Klausra? ... és aztán Tim... Karin iránti érdeklődését tényleg nem lehetett figyelmen kívül hagyni – mondta el Peter, ami nyomasztotta.
– És most attól félsz, hogy kimaradsz? – nevettem fel.
– Olyan hülyeség... inkább... kíváncsi vagyok, lehet-e ebből bármi Timmel és Anjával, és hogyan mennének tovább a dolgok a szigetünkkel és a családunkkal –  gondolta Peter.
– Miért ne? Egyszerűen nem dughatunk, amikor itt vannak. Ezen kívül értelmes ruhában kellene mászkálnunk. És ha szikra van a négyük között, akkor legyen. A lényeg az, hogy semmit se tudjanak meg arról, hogy mit csináltunk itt, vagy csinálunk még mindig –  vettem kicsit félvállról.  – Klausnak és Karinnak soha nem engedjük meg, hogy felfedezzék a titkunkat. Biztosan elítélnének minket, és így vége lenne mielőtt igazán elkezdődött volna.
De ezek amúgy is csak kitalációk. Őrült nagy véletlen lenne, ha az ikrek pont itt találnák meg a párjukat. És pláne mindkettő egyszerre! A két K bizonyára annyi új embert ismer meg nap mint nap, hogy már biztosan nem is emlékeznek ránk. 
Soha nem gondoltam volna, hogy a dolgok egészen másképp alakulnak.
Kivettem Peter kezéből a csészét, leraktam és mellé az enyémet. Aztán finoman hátralöktem, így a hátán feküdt. Mielőtt Peter gondolkodott volna, ráültem, és a merev fasz máris mélyen bennem volt.
– Szóval kedves férjem. Most elűzöm a gyönyörű Karint a gondolataidból –  mondtam vigyorogva, és egy pokoli utazásba kezdtem. Habozás nélkül egyre erősebben löktem a legjobb darabját a vágyakozástól forrón égő pinámba. Peter hangosan felnyögött és tele pumpált. Efojtott kanosságom kitört és ugyanolyan gyorsan elélveztem, mint ő. Csak ültem rajta és élveztem azt a meghitt érzést, ami mindkettőnket összeköt. Peter barátja lassan összezsugorodott.
Kicsit kötekedni akartam vele: 
– Nocsak... úgy tűnik, hogy a kis barátodnak nincs jó kedve ma, mert már lazsál. Ha az a dögös ébenfa szépség most rajtad ülne, az biztosan más lenne.
Peter nem tudta megakadályozni, hogy a farka ismét növekedni kezdjen bennem.
– Igen, igen... ti férfiak nagyon egyszerűen vagytok behuzalozva. A gondolataid azonnal leolvashatók az faszodról – nevettem.
– Hagyd abba... tudod, hogy csak téged szeretlek – próbálta elterelni a figyelmem Peter.
– Tudom... de nem löknéd le a kanos kis szépséget sem az ágy széléről, ha engedné – nem álltam meg.
– ...talán... nagyon dögösen nézett ki – ismerte el zavartan.
– Hát akkor... tudtam.
– És te? Te is imádtad Klaust – próbált védekezni Peter.
– Persze... azon is gondolkodtam, hogy milyen lenne egy ilyen furcsa fiatalemberrel. De ezek csak gondolatok voltak. Ebben az esetben nem állunk a gyerekek útjába – mondtam.
– Pontosan... és ezért újra velem kell csinálnod – mondta Peter, a hátamra dobott, és erőteljesen dugni kezdett.
A szemem sarkából láttam, hogy Tim egy bögrével a kezében sétál felénk. Amikor megérkeztünk, egyszerűen leült mellénk, és álmosan így szólt:
– Ó, Istenem... hova kerültem én itt? Csak Szodoma és Gomorra. És ezt már kora reggel. Nem tudnád legalább összeszedni magad a gyerekeid előtt?
Aztán jóízűen nevetni kezdett, és ez megfertőzött minket.
De Peter nem hagyta abba, hogy keményen megbasszon. Tim merev farkával az orrom előtt ismét a csúcspont felé hajtott, amikor Anja is megjelent a kávéjával.
– Mindig ilyen hangosan kell dugni? Hiszen senki sem tud aludni – vigyorgott ő is.
– A fenébe is... mindig zavarni kell minket a pimasz kölyköknek? – nevetett Peter.
– Persze... műszakváltás – mondta Tim, és Anja segítségével ellökte rólam az apját, de csak azért, hogy aztán belém dugja a farkát. Anja magára húzta az apját:
– Gyerünk, apa, én boldogan csinálom veled.
Peternek persze nem kellett kétszer mondani. Keményen dolgozott a lányán, és nem sokára mind a négyen egymás mellett feküdtünk, kimerülten a reggeli tornagyakorlattól.
Kis idő múlva felkeltünk és kiadós reggelit fogyasztottunk. Ezek után úgy döntöttünk, hogy a vásárolt holmikat ésszerűen eltároljuk, és az új holmikkal kényelmesebbé, otthonosabbá tesszük az új otthonunkat. Ez kellően elfoglalt minket a nap hátralevő részében, így aznap már nem történt túl sok.
A következő napokban tovább bővítettük otthonunkat. Tim még egy kis vezetéket is fektetett a patakunktól a kunyhóig a magunkkal hozott csövekkel. Kicsit primitív volt, de a konyha előtt már volt folyó víz.
Így telt az idő, és már több mint egy hét telt el azóta, hogy elmentünk vásárolni. Most napi rádióhívást vártunk Klaustól, hogy áthozza a többit. A munka ellenére is találtunk elég időt kedvenc időtöltésünkre. Sem Anja, sem én nem hagytunk ki egyetlen alkalmat sem, hogy magunkba engedjük valamelyik fiút.


Időközben megérkezett Klaushoz az általunk rendelt áru, és azon töprengett, hogy mikor hozhatja el nekünk.
– Te Karin... a H...-es dolgok most már készen vannak. Azt hittem, holnap útra kelek vele – javasolta Klaus a húgának.
– Miért csak te? Azt hittem, együtt akarunk menni? – kérdezte Karin.
– Tudunk is. Szeretnéd újra látni Timet? – ugratta Klaus.
– Na és akkor mi van...–  replikázott Karin csípősen. – a te szemed is megakadt Anján. Akkor valószínűleg engem is érdekelhet a testvére.
– Rendben van... ne légy féltékeny... csak ugratni akartalak – nevetett Klaus.
– Igen... igen... régebben a tenyereden hordtál... ma már csak viccelsz... ide jutott a testvéri szereteted – mondta Karin, de nem rossz szándékkal.
Klaus nevetve adott neki egy puszit, és azt mondta: 
– Rendben. Értesítem az embereinket, hogy elmegyünk néhány napra. Szerencsére jól mennek a dolgok nélkülünk. Felpakolom a cuccokat, aztán holnap indulunk.
– Remek... már nagyon várom. Néhány nap nyaralás biztosan jót tesz nekünk – válaszolta Karin, és felment a szobájába, hogy összepakolja a cuccait.
Másnap kora reggel indultak. Dél körül Karin megkérdezte:
– Nem akarod felhívni a rádión keresztül? Ki tudja, mikor hallanak minket.
– Ó... van még idő. Még azon is gondolkodom, hogy meglepjük-e őket – mondta Klaus.
– Miért? Elég durva dolognak tartom bejelentés nélkül letámadni a családot – dorgálta a testvérét Karin.
– Egyáltalán nem azt akarom. Csak kíváncsi vagyok, hogyan élnek, amikor nem várnak látogatókat. Mit gondolsz, ha behúzunk az öbölünkbe, majd gyalog indulunk el?
– Mit akarsz ezzel elérni? Gondolj csak bele... igazán kedves emberek voltak... mi van, ha elkapnak minket?
– Arra van egy kifogásom. Csak van ez a furcsa érzés... én sem tudom pontosan, mi az... de valami azt súgja, hogy így kell csinálnunk – magyarázta elgondolkodva Klaus.
– Ha félresiklik... valahogy szeretem a családot – mondta Karin halkan.
– Pontosan... főleg Timet... Észrevettem, hogy... Anját én is szeretem. Ezért szeretnék egy kicsit körülnézni náluk – folytatta Klaus.
– Oké... de ne feledd..., ha rosszul sül el... akkor nem beszélek többé veled – adta meg magát Karin.
Késő délután beértek az első öblünkbe. Karin olyan bikinit viselt, amely teljes mértékben megmutatta az alakját, és nagyon keveset rejtett el belőle. Klaus egyszerű úszónadrágot viselve beugrott a vízbe, a nővére követte, hogy a partra ússzon.
Mivel Peter a boltban leírta nekik, hogy pontosan hol telepedtünk le, és mivel mindketten jól ismerték az utat, könnyen meg tudták közelíteni látatlanban az öblünket. Kis kitérőt tettek, hogy a pálmaliget folyamatosan takarja őket a közvetlen kilátástól.
Aznap csak heverésztünk. Peterrel elmentünk egy hosszú sétára, majd vacsoráztunk a gyerekekke.
Ekkor Karin és Klaus már a közelünkbe érkeztek, és egy biztonságos rejtekhelyről figyelhettek minket.
– Nézd meg – mondta Klaus csendesen –, valójában mind a négyen meztelenül mászkálnak.
– Miért ne… egyedül vannak itt. Sok család gyakorolja a naturizmust. Ez teljesen normális – válaszolta Karin. Csodálkozott, hogy a bátyja miért találta ezt olyan furcsának.
– Nézd meg alaposan. Tessék, vedd a távcsövet. Látod Petert és Timet, amint gátlástalanul kemény farokkal mászkálnak?
– Na és akkor mi van... Ismerek valakit, aki ezt ugyanilyen jól meg tudja csinálni – mondta Karin, és ránézett a bátyja a nadrágjában kialakuló dudorra.
Természetesen semmit sem sejtettünk titkos látogatóinkról, és teljesen biztonságban és észrevétlennek éreztük magunkat.
A gyerekek konyhai ügyeletet végeztek, és amíg mentek a munkájukhoz, Peterrel lefeküdtünk a kunyhónk előtti hűvös fűre és kortyolgattunk egy kis bort.
– Tudod, mit szeretnék most? – kérdezte Peter.
– Szinte sejtem – mondtam vigyorogva.
A következő pillanatban Peter hozzám hajolt, és szeretettel játszani kezdett a mellkasomon. Egyik kezével a melleim körül játszott, miközben nyelvével a mellbimbóimat nyalogatta. Aztán a keze lefelé araszolt, és körbejárta a csiklómat. Éreztem, hogy újra elázok odalent, és élveztem a gyengéd játékot. Peter sem maradt ki, mert a kezem összekulcsolódott a nagy farkán, és elindult.
Klaus meglepetten oldalba könyökölte húgát.
– Nézd Karin... mit csinál ott Peter és Svenja. Úgy tűnik, dugni készülnek. 
– Úgy tűnik... miért ne... házasok –  mondta Karin. – Ez normális, amikor ezt csinálják –  tudat alatt azt remélte, hogy az a kettő ott azonnal elkezdi. Érezte, hogy az ágyéka lassan, de biztosan átnedvesedik, de ezt soha nem vallotta volna be.
– De... gondolj csak bele... nincsenek egyedül. Anja és Tim bármikor kijöhet a kunyhóból – próbálta megmagyarázni a gondolatait Klaus.
– Igen, igazad van. Van egy megállapodásuk? Vagy... – nem fejezte be a mondatot Karin.
– Pontosan. Úgy tűnik, nem érdekli őket, ha a gyerekeik látják őket amikor dugnak – foglalta össze Klaus.
– Őrület... – fakadt ki Karin – szinte elképzelhetetlen.
Öntudatlanul megragadta a mellét, és csavargatni kezdte a mellbimbóit. Klaus keze eltűnt a nadrágjában, és ötöst játszott "Willy" ellen.
Közben én habozás nélkül ráültem Peterre, és magamba temettem az örömrúdját. Nem mozdultam, és élveztem magamban a farkának teljes méretét. Peter és én imádtuk, hogy ebben a formában milyen mélyen belém hatolhat.
Kicsivel később Anja és Tim kijöttek a kunyhóból. Tim szó nélkül állt előttem. Elfogadtam az ajánlatot, és végighúztam a nyelvemet a farkán. Anja az apja arcára guggolt, és hagyta, hogy az  apja nyelve kinyalja. Így lassanként egyre feljebb tolhatnánk egymást anélkül, hogy túl gyorsan véget érne.
– Megőrülök,–  fakadt ki Karin. – Most tulajdonképpen mind együtt csinálják.
Ezekkel a szavakkal Karin mögéje helyezkedett, és a lány Klaus nadrágjába csúsztatta a kezét. Ő már levetkőzött, és most meztelenül állt mögötte. Amikor az ujját a lány ágyékába tette, Karin halkan felnyögött. Túlságosan felizgatta az, ami a szeme előtt történt.
Klaus kicsit lenyomta az előtte guggoló Karint, kinyitotta a bikini bugyiját tartó masnikat, és hagyta, hogy a földre essen. Ugyanez történt a felsőjével is. Aztán beledugta a hímtagját a nedves puncijába. Karin a bátyjához nyomult.
Az a természetesség, amellyel ez az egyesülés megtörtént, azt mutatta, hogy nem ez volt az első alkalom, hogy a testvérek összetapadtak.
Közben mi négyen a csúcsponthoz közeledtünk. Tim volt az első, aki megkóstoltatta a krémjét. Amikor éreztem Peter rándulását, én is megérkeztem, és átéltem a közös csúcspontunkat Anjával, aki belém kapaszkodott. Boldogan és kimerülten elengedtük egymást, és nehézkesen lélegezve lefeküdtünk. Mindig csodálatos élmény volt fenntartások nélkül átadni magunkat egymásnak...


Klaus egyre erősebben nyomult a húgába, aki megharapta az alkarját, hogy elfojtsa örömteli sikolyait, ahogy elélvezett. Régóta nem volt olyan heves orgazmusa, mint ebben a pillanatban. Érezte, hogy Klaus zsúfolásig megtölti a magjával. Mindkettőjük számára fantasztikus élmény volt nézni, ahogy mások dugnak, miközben ők maguk is csinálják. Soha nem volt még ilyen lehetőségük. Eddig mindig titokban a lakásukban szeretkeztek, mert féltek a leleplezéstől. Kivéve azokat a ritka pillanatokat, amikor ezen a szigeten időztek.
– Ó... Klaus... ez fantasztikus volt. Még soha nem görcsöltem ennyire az élvezettől – nyögte Karin.
– Én sem... ez tényleg fantasztikus volt – hangzott tétován Klaus lihegése.
– Mit fogunk most tenni? Most nem mehetünk oda.
– Nah... csak úgy nem is. Vissza kell mennünk, és jelentkezni kell a hajóról – mondta Klaus.
– És akkor hogyan tovább? Nem tudom, tudok-e egyenesen a szemükbe nézni, miután ezt láttam – habozott Karin.
– Hogy-hogy?? Gondod van azzal, amit csináltak? – tűnődött Klaus.
– Hülyeség... nem azzal. Együtt dugunk, pedig testvérek vagyunk. Csak... gyerekek és szülők... soha nem gondoltam volna erre – mondta Karin.
– Én sem gondoltam, hogy ez lehetséges, bár kezdettől fogva furcsa érzésem volt –  mondta Klaus.
– Már megint... biztos mindent tudtál korábban... honnan?
– Hülyeség! Nem ezt, persze... de valahogy úgy gondoltam, hogy Tim és Anja képesek rá abból, ahogy titokban egymásra néztek. Nem számítottam arra, hogy mind a négyen együtt csinálják – ismerte el Klaus.
– Mindazonáltal... most mit tegyünk? Jelentkezzünk be most a rádión keresztül...? –  kérdezte Karin kicsit kényelmetlenül érezve magát a bőrében.
– Ó, mi legyen... egy kicsit visszalopózunk, aztán nagyon feltűnően sétálunk a tengerparton, mintha őket keresnénk. Amikor velük leszünk, csak elmondjuk nekik, hogy nem tudtuk, hogy ebbe az öbölbe is be lehet hajózni – javasolta Klaus.
– Elfogadhatóan hangzik. De olyan korán meg kell mutatnunk magunkat, hogy eszükbe se jusson, hogy korábban láttunk valamit –  értett egyet Karin, akinek még mindig lelkiismeret furdalása volt, hogy kukkolóként viselkedett. Bár... ha ő őszinte volt önmagához... szívesen megnézné újra. Már a gondolata is újra felhevítette.
Elmerülve a gondolataiban mindketten elindultak és rejtve visszamentek a partra. Aztán ismét felénk sétáltak. 
Egyikük sem vette észre, hogy a pálmafák mellett hagyták a fürdőruhákat. Anélkül, hogy észrevették volna, hogy teljesen meztelenek, egy kanyarban a látómezőnkbe kerültek.
Tim volt az első, aki észrevette őket.
– Hé srácok... nézzétek... látogatóink vannak –  mutatott rá a beszállítóinkra.
– Menj... menj a kunyhóba, és vedd fel a fürdőruhádat – parancsolta Peter kétségbeesetten.
Anja és Tim már berohantak a kunyhóba, amikor a közelben heverő távcsövünkön keresztül közelebbről szemügyre vettem a tengerpartot. – Állj... maradj itt. Jól nézd meg. Egyikükön sincs semmi. Maradhatunk úgy, ahogy vagyunk – hívtam vissza mindenkit.
– Ez nem lehetséges... – mondta Anja –, mit gondolnak rólunk?
– Ugyanazt, amit mi gondolunk róluk. Végül is rajtuk nincs semmi – oszlattam el az aggodalmakat.
Miután kiáltótávolságon belül voltak, felhívtam magunkra a figyelmüket:
– Szia Karin... helló Klaus... örülök, hogy meglátogattok minket – integettem mindkét kezemmel.
Karin visszaintegetett, és felkiáltott:
– Végre megtaláltunk. Azt hittük, tovább mentetek.
Peter és én eléjük mentünk, és őszintén örültünk a látogatásuknak.
Anja és Tim tétován követtek minket. Még mindig nem érezték jól magukat mások előtt meztelenül sétálva.
Mivel ők ketten is meztelenek voltak, mint mi, nem volt probléma így szembe állni velük. Olyan volt, mint egy találkozás egy nudista strandon.
– Remélem nem zavarunk benneteket. Elfelejtettünk rádiózni, és amikor nem láttuk a hajótokat, azt hittük, elvitorláztatok. Nem tudtuk, hogy ebben az öbölben ilyen messzire ki lehet jönni a partig, hogy nem lehet látni – próbált bocsánatot kérni Klaus a rajtaütés miatt.
– Rendben van. Nagyon örülünk, hogy itt vagytok – fogadtam el a bocsánatkérést.
Most feltűnés nélkül néztem meg közelebbről mindkettőt, miközben Peter a megrendelt dolgokról érdeklődött.
Klausnak egy csepp háj sem volt a testén, és a sötét bőre valahogy vonzott. Persze az is érdekelt, hogy mi van övön alul. Amit ott láttam, még jobban lenyűgözött. A farka félig felállt, és ebben az állapotban majdnem akkora, mint Peter farka, amikor teljesen merev.
Nem tudtam nem elképzelni, milyen érzés lesz bennem, amikor eléri a teljes méretét.
Aztán jobban megnéztem Karint is. Abszolút csúcs szépség volt. Meglehetősen magas és rendkívül vékony anélkül, hogy soványnak tűnt volna. A melle viszonylag kicsi, de feszes és kerek. Illettek hozzá. A puncija le volt borotválva kivéve egy kis bokrot közvetlenül a hasítéka fölött. A szeméremszőrzete akárcsak a haja, szőke volt, teljesen ellentétben a sötét bőrével. De pontosan ettől tűnt hihetetlenül erotikusnak.
Karin félbeszakította a gondolataimat, és így szólt:
– Tényleg nem akartunk ilyen hirtelen megtámadni. Nem tudtuk, hogy ilyen szabadon mászkáltok itt. Remélem, nem bánod, hogy meztelenül látunk.
– Miért éreznénk magunkat kényelmetlenül? Hiszen rajtatok sincs semmi – mondtam meglepődve.
Karin megdöbbenve nézett le magára, és hirtelen elpirult, ami sötét arcszíne ellenére is nyilvánvaló volt. Az volt a benyomásom, hogy addig a pillanatig egyáltalán nem volt tudatában annak, hogyan sétálnak, ami furcsának tűnt. Egyszerűen nem tudtam hova tenni.
De eltekintettem a választól, mert már Anja és Tim is ott voltak és üdvözölték új barátainkat.
Tim egyáltalán nem tudta megakadályozni, hogy kis barátja pimaszul felemelje a fejét, amikor meglátta Karint. Szerencsére Karin úgy tett, mintha nem venné észre.
Ugyanez történt Klausnál is, amikor üdvözölte Anját. Kivéve, hogy a barátja viszonylag hosszú és vastag volt. Mondhatom, hogy a fiúk zavarba jöttek, hogy nem tudtak uralkodni az érzelmeiken.
Ennek ellensúlyozására azt mondtam:
– Gyerünk gyerekek. Nem akarunk itt gyökeret verni. Menjünk a kunyhóba, és ott koccintsunk a találkozásunkra egy pohár borral.
Peter hálásan elfogadta a javaslatot, és elvezetett a kabinunkba. Csakúgy, mint a fiúknak, neki is aljas gondolatai támadtak, amikor meglátta Karint, amelyek a farkán pontosan tükröződtek.
Odaérve poharakat vett elő, és vörösbort töltött mindannyiunkat. Leültünk az asztalunkhoz a kunyhó előtt és koccintottunk egymással.
– A kedves látogatóinkra – mondta Peter.
– A nagyszerű vendéglátóinkra – viszonozta Klaus.
Beszélgettünk egy darabig azokról a cuccokról amelyeket elhoztak a hajójukkal. Vendégeink csodálatukat fejezték ki amiatt, ahogy itt kialakítottuk az otthonunkat, és mégis mindent a lehető legtermészetesebben hagytunk. Büszkén mutattuk meg nekik kunyhónk belsejét anélkül, hogy belegondoltunk volna, milyen furcsának tűnhet az idegenek számára, hogy az úgynevezett hálószobában egy nagy ágyat képező kereten voltak a matracok. Nem lehetett titkolni, hogy mind a négyen itt aludtunk.
Nem vettük észre, hogy Karin és Klaus gyors, mindent értő pillantást váltottak.
Kint az asztalnál ismét koccintottunk egymásra. Mostanra mindannyian elengedtük magunkat, és olyan érzésünk volt, mintha örökké ismertük volna egymást.
Végül Anja volt az, aki öntudatlanul más irányba terelte a beszélgetést a késői órákban.
– Mondd, Karin... miért nem volt rajtad semmi, amikor hozzánk jöttél? Még csak nem is volt mit felvenned, amikor megláttál minket. Korábban nem tudtad, hogy így járunk itt.
– Hát... ez azért volt... mert... – dadogta Karin, és azon gondolkodott, mit mondjon.
A bátyja a segítségére sietett:
– Ó... ezt könnyű megmagyarázni. Azt hittük, nem ott lesztek, és gyakran vagyunk így, amikor pihenni szeretnénk néhány napot a sok stressz után. Idővel hozzászoktunk ahhoz, hogy szabadon mozogjunk anélkül, hogy bármire is kényszerülnénk. Eddig még senki nem tévedt ide.
Ez teljesen hihető magyarázat volt számomra, amit Anja is elfogadott.
De még mindig aggódtam, mert korábban láttam valamit, amit nem igazán tudtam elhelyezni... vagy talán nem is akartam... mert nem voltam benne biztos.
Amikor megmutattuk a kunyhót, nekem úgy tűnt, hogy kiszáradt sperma ragadt Karin lábára. Még akkor is, amikor egyszer lehajolt, hogy megcsodálja a kövezett padlót, úgy tűnt, hogy a puncijában még mindig vannak maradványok. De aztán elvontam a figyelmemet, és a megfigyelésemet egyelőre a háttérbe toltam.
Karin megkönnyebbülten felsóhajtott, és így szólt: 
– De szerintem nagyszerű, hogy te is így gondolod. Nincs is jobb, mint lazán sétálni és úszni a tengerparton.
– Egyetértek – válaszoltam.
Megint koccintottunk egymásra, és üresre ittuk a poharainkat, amit Peter azonnal újra megtöltött.
– Elnézést, de van egy sürgős problémám. A bor hajt valamit. Hová mész milyenkor? – kérdezte Karen.
– Gyere velem...megmutatom. – ajánlottam. – Mert nekem is muszáj.
Felkeltem és Karinnal kimentem a strandra. Közvetlenül a víz mellett volt néhány pálmafa, amelyek megvédenek minket a kunyhóból nyíló kilátástól.
– Mindig bemegyünk egy kicsit a sekély vízbe, és hagyjuk kicsorogni. A tenger megtisztítja – magyaráztam neki.
– Jó ötlet – mondta Karin, és leguggolt, amikor diszkréten elfordultam.
Amikor végzett, beszálltam a vízbe, és felálltam, mint általában. Először Karin is megfordult, de amikor a szeme sarkából látta, hogy mozdulatlanul állok, meglepetten nézett rám és engem figyelt. Amikor végeztem, tisztára öblítettem magam a vízben, és visszamentem hozzá.
Karin némán állt ott, és úgy nézett át a széles tengeren, mintha valamit keresne odakint a távolban. Anélkül, hogy szóltam volna, odamentem hozzá, átkaroltam a vállát és magamhoz húztam. Karin a vállamra hajtotta a fejét, és a gondolataiba mélyedt.
– Egy királyságot adok a gondolataidért – törtem meg a csendet egy idő után.
–  Megkaphatnád olcsóbban is... de nem mondhatom el, különben biztosan mérges lennél ránk és megszakítanád az új barátságunkat – mondta Karin halkan, szinte suttogva.
Odavezettem Karint, ahol már fű nőtt, és lehúztam magam mellé, ahogy ott leültem.
– Ne aggódj... a gondolataid nem lehetnek olyan rosszak, hogy haragudnék rád. Kedvelünk téged, és értékeljük a barátságodat. Szerintem nem veszélyezteted őket – mondtam Anjára és Timre gondolva, akik nagyon imádták a testvéreket.
Hirtelen éreztem, hogy könnyek csorognak le a vállamon.
– Nos, hát... mi a baj, kislányom? Nem kell sírnod.
– Ó, Svenja... kicsit szarnak érzem magam... olyan kedves és kedves vagy velünk... és mi.... valahogy elárultunk – hangzott tétován Karin.
– Elárultatok? A leszállított áruval?
– Nem, nem... nem úgy... más. Hát... egy kicsit régebben itt voltunk már a szigeten... mielőtt megjelentünk... –  mondta Karin és félbeszakította magát. Egyszerűen nem tudta elmondani, mit látott. De lassan egy egész csillár súlyát éreztem rajta.
– Értem... figyeltél minket...?!
Egy néma biccentés megerősítette sejtésemet.
– Véletlenül figyeltél minket, és mindent láttál. És most elítélsz minket, és nem tudod, hogyan mondd el? – kérdeztem.
Karen tágra nyílt szemekkel nézett rám.
– Igen láttam... de elítélni? ... NEM! Csak az volt, hogy... csak meglepődtünk, hogy ti.... és ettől annyira megőrültünk... bocsánat – szakította félbe magát Karin.
Visszahúztam magamhoz Karint és adtam egy puszit a homlokára
– Tehát ez bekavart, aztán végig minket figyeltél, és összeborzoltad magad. Így történt?
– Igen… sajnálom…
– Miért kérsz bocsánatot? Hogy ettől kanos lettél, vagy hogy dugtatok?
– Nem... hogy néztük... ez kicsit aljas volt... de egyszerűen nem tudtuk elfordítani a tekintetünket.
– Akkor minden rendben van. Mióta engeded, hogy a bátyád megdugjon? – kérdeztem nagyon közvetlenül. Enyhíteni akartam a lelkiismeret-furdalását.
Most, hogy minden kiderült, Karin megkönnyebbültnek tűnt, és habozás nélkül válaszolt.
– Miután a szüleink meghaltak. Körülbelül egy hónappal a baleset után hajóztunk ide, és megtörtént. Valószínűleg azért, mert olyan magányosnak éreztük magunkat.
– Megbántad valaha?
– Nem, soha... kivéve amikor megismertünk titeket... azon gondolkodtunk, hogy abbahagyjuk, mert Klaus beleszeretett Anjába. És nekem is nagyon tetszik Tim. Egyértelmű volt számunkra, hogy jobban meg akarjuk ismerni kettőjüket. 
– Na jó... akkor minden világos. De lenne még egy kérdésem... tudnál-e élni azzal, hogy ha te Timmel... vagy Klaus Anjával..., de akkor is együtt maradnának az ikrek?
– Persze... szeretek Klausszal lenni... de...
– De mit? De meggondolnád?
– Nem nem!!! Csak azt hiszem, hogy jó lenne, ha te is megtennéd... olyan fantasztikus volt... nézni ahogy együtt vagytok.
– És most azt gondolod, hogy még jobb lenne, ha csatlakoznál és láthatnád? –  nevettem fel. Elég volt egy félénk biccentés.
– Rendben... Most már mindent elmondtunk és tisztáztunk. Vissza kell mennünk a többiekhez, mielőtt keresnek. De kérlek, még egy szót se szólj a beszélgetésünkről. Mindenkit szeretnék egy kicsit meglepni.
– Egyetértek... Mit tervezel? – kérdezte Karin felszabadultan nevetve.
– Én sem igazán tudom még. Majd kigondolok valamit.
Kart karba öltve mentünk vissza a többiekhez. – Végre itt vagytok. Már meg akartunk keresni – mondta Peter.
– Csak beszélgettünk egy kicsit. Semmi több – válaszoltam és leültem.
– Szerintem lassan induljunk el, és menjünk vissza a fedélzetre –  mondta Klaus. – Reggel ide hajtunk és kipakolunk. 
– Ez nem jöhet szóba. Itt maradsz. Van még két hálózsákunk, amit kölcsön tudunk adni nektek – határoztam el.
– Ó, igen... örömmel elfogadjuk a meghívást – mondta Karin, mielőtt a bátyja ellenkezni tudott volna.
– Nem igazán tudom – mondta Klaus –, nem akarunk zavarni. Elég, hogy ilyen hirtelen rátok támadtunk.
– Ó, mi van... ti nem zavartok. Örülnénk, ha itt maradnátok. Így még tovább élvezhetjük ezt a szép estét – állt mellém Peter.
– Oké... ha nem bánod, akkor természetesen szívesen itt maradunk – adta meg magát Klaus.
Így a beszélgetésünk folytatódott. Megtudtuk a szülei halálának körülményeit, akik négy éve haltak meg a közelben. Klaus mindössze tizenhat, Karin pedig tizenöt éves volt. Tehát most húsz és tizenkilenc évesek. Tehát Karin egy évvel idősebb volt Timnél.
Elmondtuk nekik azt is, hogyan jött létre ez az utazás, és mit tervezünk a közeljövőben.
Tim mindvégig nyaggatta Karint, és folyamatosan bókolt neki. Úgy tűnt, hogy Karinnak tetszett, mert éreztette, hogy nagyon kedveli Timet. Hasonlóan történt Anjával és Klaus-szal is. Ők ketten erősen flörtöltek is egymással.
Furcsa kis csoport voltunk. Itt ültünk, és csak aznap este ismerkedtünk meg igazán, de annyira jól ismertük egymást, mintha évek teltek volna el. És bár ezen a szigeten az első perctől fogva meztelenül állunk egymással szemben, csak most vált észrevehetővé közöttünk az erősödő erotikus feszültség.
Mindhárom férfinak gondot okozott a függelékük kordában tartása. Folyamatos fel-le volt, amit mi nők érdeklődve figyeltünk, de nem tettünk megjegyzést. Pontosan ez volt az, ami még nagyobb intimitást teremtett mindannyiunk között.
Az idő előrehaladtával és néhány pohár bor után megnyugodtunk és sokat nevettünk.
Beszélgetési témáink bensőségesebbé váltak anélkül, hogy észrevennénk, és Klaus anélkül kérdezte, hogy megsértette volna a magánéletünket:
– Mondd, Peter... szerinted normális, hogy csak egy hálószobátok van egy nagy ággyal?
A bátyja megcsúszásától megriadva Karin tágra nyílt szemekkel nézett rá, és erősen sípcsonton rúgta.
– Jaj...miért rúgsz belém? – kérdezte de a következő pillanatban ráébredt:
– A fenébe... bocsánat... nincs jogom ilyen kérdést feltenni. Sajnálom... elfeledkeztem magamról. – 
– Rendben van... Megértem a kérdését –  avatkoztam be. Ez végül megadta a kívánt átmenetet a saját terveimhez.
– Valami ilyesmi biztosan furcsának tűnik a kívülállók számára. De sok dolgunk van, és végül is három szobát kellett volna építenünk és berendeznünk. De a legnagyobb előnye az, hogy így nagyon közel vagyunk egymáshoz.
Klaus megkímélte magát a választól. Most nagyon egyenesen az erekciójára néztem, és szárazon azt mondtam:
– Nos, Klaus... ha az alsó régióját nézem, akkor már véleményt alkotott a közös hálószobában töltött életünkről.
Négy szempár bámult rám furcsán. Csak Karin tudta pontosan mit csinálok és vigyorgott magában.
– Például... mi... de én nem... – hebegte Klaus, és megpróbálta megszelídíteni nagy erkölcsi gazfickóját.
– Nem kell titkolnod – ugrattam tovább. – Vagy azt hiszed, Anjának és nekem nem tetszel annyira, mint a húgodnak?
Lassan rájött, hogy én mindent tudok, és el is pirult. Csak a családom nézett rám kissé bután.
Most Karin szólalt meg.
– Azt hiszem, el kell magyaráznom néhány dolgot. Már bevallottam Svenjának.
Aztán mindenkinek elmondta, amit már tudtam.
Amikor befejezte mindenki meglepetten és kissé zavartan nézett egymásra, én pedig hangosan nevetni kezdtem. Aztán a többiek is nevetésben törtek ki, ami mindenkire felszabadítóan hatott.
Miután ismét megnyugodtunk, Anja volt az, aki azonnal alkalmazkodott az új helyzethez.
– Mondd, Karin... ha jól értettem, elég jól ismered a bátyád csodálatos példányát. Mondd el, milyen érzés ilyen hatalmas szerszámot érezni magadban?
– Kezdetben gondom volt befogadni őt. Végül is ő volt az első. De aztán megszoktam. Bár... néha szeretném, ha kicsit kisebb lenne, de legalább szorgalmasabb. – nevetett Karin. Teljes nyíltsággal válaszolt Anjának és játékot csinált köztünk nők között, bár eléggé bágyadtan nézett Timre.
– Így van... szorgalmasnak kell lenni – vágtam közbe –, de a nagy és a szorgalmas felváltva valami teljesen új dolog lenne.
Bizonyára furcsának tűnt a férfiak számára, hogy mi, nők úgy viselkedünk, mintha egyedül lennénk, és csak leminősítettük a kedvenc függeléküket.
Úgy tűnt, Karin rájött, mire készülök. Amikor Anjára néztem, tudtam, hogy ő is megérti.
– Mi a fene. Jó ezekkel a dolgokkal... de a srácok, akik hozzá tartoznak, kimerítőek lehetnek – tette hozzá Anja ugyanebben a szellemben.
– Igazad van... valójában nincs is rájuk szükségünk. A jó vibrátorok ugyanezt a célt szolgálják – vicceltem tovább.
– Komolyan el kellene gondolkodnunk ezen. Ezek a dolgok... soha nem fáradnak el... és nem támasztanak igényeket, tehát csak előnyökkel járnak –  folytatta Anja.
– Bár... ezeknek a dolgoknak van hátránya,–  nevetett Karin. – Nem tudják kivinni a szemetet vagy lenyírni a füvet.
Mi hárman kotyogtunk, mint a tyúkok. Valószínűleg az alkohol miatt voltunk ilyen hülyék.
– Mellesleg a természetes dolgok jobban is ízlenek, ha megszívod őket –  találtam még egy plusz pontot azoknak a férfiaknak, akik még mindig azt hitték, hogy egy rossz filmben szerepelnek.
– Szeretném kipróbálni – jegyezte meg Karin.
Mindenki számára világos volt, hogy kire gondolt, mert most közvetlenül Tim farkát nézte.
– Ne tartsd vissza magad – mondta Anja, és engedve az érzéseinek letérdelt Klaus elé, aki meglepetten nézett rá, és felnyögött a kéjtől ahogy megpróbálta a szájába tenni a nagy faszát.
Karin most már elveszítette minden félénkségét, és Timnek is hatalmas érzései voltak, amikor odaadóan megszívta a farkát.
Amikor ezt megláttam, felkeltem és Peter felé sétáltam.
– Gyerünk öregem... most mutassuk meg a fiataloknak, hogy még meg tudjuk csinálni –  ugrattam és utánoztam a két lányt. Peter annyira kanos volt, hogy pár pillanat múlva abba kellett hagynom, hogy ne süljön el azonnal.
Tim és Klaus ugyanazzal a problémával küszködtek, amikor Peter a hátamra fektetett, és beledöfte a farkát az érett, leveses pinus-párnáim közé.
Ettől megelevenedve utánozták őt. Klaus egyből a lányom csöpögő lyukába döfte a farkát anélkül, hogy Anja arra különösebben felkészült volna. Röviden felkiáltott, majd megtámaszkodott a fiú lökéseivel szemben.
Karin heves nyögése azt sugallta, hogy teljesen elégedett Tim teljesítményével. Ő volt az első, aki hangosan felsikoltott, amikor Tim belé pumpálta a magját.
Anja és Klaus is túlizgultak, és ugyanolyan hangosan kiáltoztak, ahogy elélveztették egymást.
Számomra egyszerűen őrület volt. Soha nem gondoltam volna, hogy elengedhetem magam így, idegenek előtt. Hamarabb jutottam orgazmushoz, mint mindenki más, és élvezettel néztem az erotikus hullámzással üzekedő fiatal testeket.
Utána kimerülten feküdtünk a fűben és néztük egymást.
– Álmodtam, vagy valóság volt? – kérdezte Klaus nehezen lélegezve.
Anja és Karin kommentár nélkül egyszerre vették a kezükbe Klaus farkát, és enyhén rángatni kezdték.
– Oohhh... oké... szerencsére nem álom... ez a teljes, félelmetes valóság – általános nevetés volt a válasz.
– Mondjátok meg... mindig ilyen jó nektek is?– Karin nem tudta megállni a kérdést.
– Nos... mindig akkor történik ahogyan érezzük, és ha együtt akarunk lenni – ismerte el Tim.
– És ez arról szól, hogy mindenki mindenkivel, korlátozások nélkül? – Karin nem adta fel.
– Persze... ettől olyan vonzó. Nincsenek többé gátlások vagy tabuk közöttünk – magyaráztam a testvéreknek.
– Őrület... Hajlandó lennél még két rászoruló gyereket magatok közé fogadni egy időre?– kérdezte Karin spontán.
– Karin!! Nem kényszerítheted rájuk magad – dorgálta a bátyja.
– Rendben van Klaus. Örülök, hogy Karin feltette a kérdést. Mindannyian örülnénk, ha velünk tartanátok. Nagyon szívesen látunk és befogadunk a családunkba. Neked kell eldöntened, hogyan irányítod a vállalkozásodat – védtem meg Karint.
– Az üzlet jól megy nélkülünk is. Ez akkor is működött, amikor még túl sokkoltak és tapasztalatlanok voltunk. Kiváló és becsületes vezérigazgatónk van. Így gond nélkül pihenhettünk –  Klaus is hajlandó volt ilyen kötetlen életet élni.
– Csak abban nem vagyok biztos, hogy Karin nem lesz-e túl sok nektek valamikor.
– Miért lenne ez túl sok nekünk? – kérdeztem csodálkozva. Karin szidni kezdte:
– Klaus!!!!... Kérlek maradj csöndben... nem kell azonnal mindent elárulnod. 
Szemei szó szerint villámokat szórtak a testvérére.
– Jaj, Karin... itt mindenki nyitott és őszinte velünk. Ezért mi is az kell, hogy legyünk – ellenkezett Klaus.
– Ha te mondod – mondta Karin félénken.
Mi lehetett az, amit Karin annyira nem szívesen árult el magáról?
– Hát... ez úgy van... mi egész idő alatt csak egymással voltunk. Nem voltunk készek arra sem, hogy városunkban a korunkbeliekkel lógjunk. Csak magunkra voltunk hagyatva... és ez néha problémát jelentett számomra – mondta Klaus, majd az előszó után elmesélte nekünk Karin titkát.
– Karin olyan, mint egy szexfüggő. Miután először megtettük itt, megérezte az ízét. Tudja és szinte mindig akarja. Minél gyakrabban és minél keményebben, annál jobb. De soha senki mást nem engedett a közelébe. Tim volt az első kivétel a mai nap folyamán. Ez néha elég kimerítő tud lenni – tudtuk meg, ami nagyon megnehezítette Klaus dolgát.
– Üdv a klubban. Állandóan kanos voltam, mióta itt vagyunk –  nevettem. – Bizonyára ennek a szigetnek köszönhető. Az itteni férfiak ménekké válnak.
– Azt hiszem, meggyőztél. Ha Anja is beleegyezik, akkor szeretném még néhány hétig itt jobban megismerni – lelkesedett Klaus is.
– Remek... és ha az idegeidre megyünk, csak mondd, és elmegyünk. De előtte szeretném egy kicsit mélyebben megismerni Timet – mondta boldogan Karin.
Most, hosszú hallgatása után, Peter ismét megszólalt.
– Remek, gyerekek... most már minden elmondtatok és kész. Tehát maradjatok ameddig csak akartok, mi pedig koccintsunk rá egy pohárral a legfinomabb pezsgővel a két K készletéből.
Miközben mindannyian beleegyeztünk kinyitotta az üveget és mindenkinek töltött egy pohárral.
Koccintottunk egymással, mélyen megcsókoltuk egymást (a férfiak határozottan kezet ráztak), és megpecsételtük új barátságunkat.


Ezután elkezdődött egy általános kérdezz-felelek játék, melynek során rengeteget tanultunk egymástól.
– Hogy történhetett, hogy észre sem vetted, hogy elfelejtetted a fürdőruháidat? – kérdezte Tim.
– Annyira el voltunk ragadtatva attól amit láttunk, hogy észre sem vettük –  mondta Karin nevetve. – Rendkívüli, fantasztikus volt nézni, ahogy valaki más dug.
– Most mindig megkaphatod. Ha ilyesmi kanossá tesz, mindig közelről nézheted, és nem csak ilyen messziről – ajánlotta fel azonnal Peter.
– Az ajánlat elfogadva. Ha Tim megint megdugja az anyját, akkor én ott leszek a közelben – mondta Karin könnyelműen, és különösen az 'anya' szót hangsúlyozta.
– Erre nem kell sokat várni. A beszéded és tested hihetetlenül begerjesztett. Gyerünk Tim... feküdj le – mondtam.
Láttam, hogy Tim tagja ismét teljes dicsőségében mered előre, ami valószínűleg Karin szépséges testének volt köszönhető, amit gátlástalanul nézhetett teljes pompájában.


Amikor Tim hanyatt feküdt a fűben, mellénk húztam Karint, és nagyon lassan leereszkedtem a kőkemény faszára. Karin tágra nyílt szemekkel nézte, ahogy Tim felnyársal engem. Amikor teljesen eltűnt bennem lehajoltam a testére és lassan elkezdtem fel-le mozogni. Karin lenyűgözve figyelte ahogy a puncim pereme ki-be gyűrődik a fiam faszán, és határozottan játszani kezdett a saját puncijával.
Peter felállt és bekapcsolódott a játékba. Valamit Klaus fülébe súgott, aki hitetlenkedve nézett rá, köpéssel megnedvesítette a farkát és a fenekemet, és kemény botját ütközésig a fenekembe tolta. Meglepetten és a vágytól felajzva felkiáltottam aztán a következő pillanatban Klaus a számba tolta a hatalmas farkát.
Soha nem gondoltam volna, hogy ilyesmit fogok átélni. Mindhárom nyíláson egyszerre basztak. Engem még soha semmi nem hajtott ilyen gyorsan az orgazmus felé. Ahogy élveztem, a sikolyomat elfojtotta Klaus farka, ami teljesen betöltötte a számat. Újra és újra felrobbant bennem az orgazmusom és amikor éreztem, hogy Tim és Peter is kiüresedett bennem, már nem tudtam magamról. Peter és Tim kihúzódtak belőlem. De még mindig Tim fölé hajolva maradtam a térdemen, és próbáltam egy kicsit magam térni. Csodálkozásomra Klaus nem élvezett a számba. Visszavonult és engedett újra mélyeket lélegezni.
Sürgősen szükségem volt a levegőre a következő sikolyomhoz is, amit döbbenten engedtem ki, amikor a vastag dorongját belenyomta a megtöltött pinámba. Féktelenül és megfontolás nélkül keményen rángatózva élveztem. Soha életemben még nem basztak meg így.
Peter a számba tolta lassan ébredező farkát. Olyan íze volt, mint a friss spermának. Anja és Karin sem tétlenkedtek. Egymást nyalták és a csiklójukat dörzsölték 69-es helyzetben. Tim melléjük kuporgott, és egyszerre ujjazta mindkettőjüket.
Abban a pillanatban minden fenntartásunk eltűnt. Belevágtunk egy olyan jövőbe, ahol mind a hatan biztonságban élhetjük meg titkos álmainkat.
Amikor Klaus elöntötte a pinám falait a spermájával bennem minden megfeszült, és csak akkor szabadult el újra, amikor hangosan felsikoltottam az égre életem legnagyobb orgazmusát.
Anja és Karin is elváltak egymástól, miután Tim segítségével egymás után többször is elélveztek.
Kimerülten feküdtünk a fűben, amíg fel nem keltem.
– Emberek, én végeztem. Megyek aludni. Aki akar, jöhet.
Peter és a gyerekek megszokásból felálltak. Amikor körülnéztünk, Klaus és Karin bizonytalanul álltak ott. 
– Mi van veletek? Egyedül akartok itt maradni? Gyerünk... gyerünk... lefeküdni. Van elég helyünk, hogy elférjünk hatan is.
Abban a pillanatban rájöttek, hogy teljesen hozzánk tartoznak, és azonnal utánunk indultak.
A hálószobában minden további megbeszélés nélkül új alvási elrendezés alakult ki. Anja Klaus karjaiba bújt, Karin pedig Timébe. Én a férjem erős karjaiba feküdtem, és egy pillanatra elgondolkodtam:
– "Hogy jutottunk idáig, és mi vár még ránk?" 
De igazából nem érdekelt.
–"Most jó, nagyon jó" – futott át az agyamon, és a következő pillanatban elaludtam.


Vége

Előző részek
Hozzászólások
kivancsigi13 ·
Tetszett a történet, kár, hogy vége. Igaz, így volt kerek.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: