Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A múltban élek

Hajnali négy van. Istenem milyen korán. Jólesően ásítok egyet. Ekkor újra eszembe jut Ő. Rövid sötétbarna haja, örökké csillogó barna szemei fájó emlékek csupán. Miért is ment el? Hát nézzük...

Amikor utoljára láttam, átölelt, és azt mondta:
- Hosszú ideig ez az utolsó.
Nem akartam hinni neki, de akaratlanul is könnyel teltek meg égszínkék szemeim. Mennyire fájt, el se tudom mondani. Pedig Ő sokkal idősebb, mint én, de ez sosem zavart. Az első pillanatban is más volt, mint a többi ember, akit ismertem: az élethez való hozzáállása hihetetlenül pozitív, mégis laza. Különleges ember, nagyon is.

Négy napig össze voltunk zárva, nem mintha nem örültem volna neki. Miért kellett elmondanom neki, amit érzek iránta? Féltem, hogy végleg elmegy egy távoli helyre, ahol már nem tudom többet utolérni? Valószínű. Ott a térerő szab határokat... Nem az érzések és a vágyak.

Ez már több mint 2 hónapja történt, bár az emlékek még mindig élesek. Minek vannak az emlékek? Hogy örökké csak gyötörjék amúgy is fáradt lelkemet. Ilyen fiatalon kell megtapasztalnom azt a töménytelen keserűséget, hogy nem látom többet. De Ő mégis miért megy el? Nem jó neki itt, ahol minden lépése előtt biztonság van, kockázatok nélkül. Ő a veszélyeket szereti. Vagy talán csak szerette?

Az emlékek szertefoszlanak, helyükre aggodalom lép. Nem gondolkodom: telefonomat felkaptam a dobozról, amin minden mást tároltam. Az idő elmúlt, 5 óra van. Hajnal... De ez nem érdekes. Gyorsan kikeresem ma nevét, és már tárcsázom is. Éveknek tűnő csönd. Majd később beleszól egy női hang:
A hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható, kérjük, próbálkozzon később.
Jól ismertem ezt a hangot, számtalanszor így jártam, amikor felhívtam. Meg akartam kérdezni, hogy van, de helyette próbálkozzak később. A francba a hanggal. Gyorsan felöltöztem, és kimentem a villamos megállójába. 6-os villamos, Moszkva tér...

Kérjük, vigyázzanak, az ajtók záródnak. Cél felé haladva megcsörren a telefonom, felveszem, és beleszól Ő:
- Szia, mi a szituáció?
Erre önkénytelenül elvigyorodom.
- Semmi, csak tudni akartam, hogy vagy.
- Kösz jól. Hol vagy most?
- Mindjárt meglátod...

Leléptem a villamosról, majd szívverésem felgyorsult. Szinte szaladtam a lakása felé. Ő nézett ki az ablakon, és fölismert. Gyorsan lejött elém a kapuba, majd ismét átöleltem Őt.

Éreztem Őt. Láttam barna csillogó szemeit. Majd puszit nyomtam az arcára, és azt mondtam:
- Erre 2 hónapot kellett várni. Megérte, Szeretlek.
- Te is hiányoztál.

Sose voltam még ennyire boldog, és szomorú egyszerre, mert tudtam, hogy ennek a pillanatnak is vége lesz. De most végre a jelenben élhetek. Tovább. Újra.

Szeretlek.
Hasonló történetek
3116
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3886
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Wera ·
Ennyire szar a törtnet? nem leszek sikeres írónő, ha ez így megy tovább. :) írnom kellene mégegyet.
lynny ·
Nem rossz ez, csak olyan ... kidolgozatlan...
Nem igazán értem ... azt hittem az elején, válaszolsz a kérdésre: miért is ment el? De válasz nem érkezett...
Olyan utalások vannak a történetben, amit csak te értesz ... Előbb távolra küldöd, de nem mondod el, miért kell elmennie... Nem érződik az idő múlása, nem látni, hogy két hónap telt el, nem tudom meg, miért is nem maradhattok együtt ...
Túl homályos lett, a titokzatosság nagyon erőteljes...

Egyébként nem attól lesz valaki "sikeres", hogy hányan szólnak hozzá a történetéhez, vagy mennyi pontot kap ..
Egy jó történet attól válik jóvá, hogy megmozdít valamit az olvasóban: érzelmi húrokat penget, felizgat, elszomorít, dühöt ébreszt...

Olvasd el a történetekhez fűzött hozzászólásokat, rengeteget lehet belőlük tanulni...

És írj csak nyugodtan, de ehhez ne várd más ajánlását, megy ez neked anélkül is :-D

lynny

Staceee ·
Kedves Wera!
Nem is tudom miért nem voltál megelégedve, de mindegy.Ez egy túl egyszerú story. DE Jelentős értelme azon kívül, hogy mennyire szerelmes v.Üzenesz valamit a határtalan szerelemről .Csak így tovább!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: