Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A levél

Hazafelé tartott, éppen egy emeletes ház előtt haladt el,egy teljesen idegen környezetben. Egyszercsak egy darab papír hullott elé.
Szétnyitotta, és egy könnyektől elmosódott,tintával írt szöveget talált. Rögtön rájött, hogy ez egy szerelmeslevél, és-bár tudom, nem szép dolog- nekilátott elolvasni (jobban mondva kisilabizálni) az olvashatatlan szöveget.
Ez állt benne:

"Kedvesem! Bár tudom, hogy nem szeretsz, én mégis tiszta szívemből imádlak, és nagyon fájt, mikor megtudtam, hogy csak kihasználsz. Nehezemre esett elhinni, arra gondoltam: Nem, ez nem lehet az a kedves lány, akit annak idején megismertem. De azután valahogy beletörődtem, és sikerült elfelejtenem téged. De amikor tegnap összefutottunk az utcán, és láttam a csillogó szemed, és a gyönyörű mosolyod, a szívem szúrni kezdett, és hevesen dobogott."

A többit nem lehetett elolvasni, de neki ez is épp elég volt. Könnyes szemmel dobta el a levelet, mert felismerte a kézírást. Zokogva futott el.
Másnap, akár egy láthatatlan zsineg húzta volna, úgy érezte, megint a ház felé kell mennie.
Amikor az ablak alá ért, ott már újabb cetli fogadta, ezzel a szöveggel:

"Ne hagyd el azt, akit szeretsz, olyanért aki csalfa, mert a csalfa elhagy olyanért, akit szeret."

Ennyi elég volt, könnyek patakzottak az arcán. Hazaérve kiállt az erkélyre, és egészen addig ott állt, amíg a vöröslő napkorong el nem tűnt az égről. Akkor megfordult, nekirugaszkodott, és repült... repült ameddig, a feketén ásító szakadék el nem nyelte őt-őt, a hűtlent, és éles sikolyát.
Hasonló történetek
3721
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
2687
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
moon-sun ·
Huhh,ez komoly,nekem tettszett,de esetleg kicsit hosszabban is irhatad voltna!De amúgy nagyon tuti...... :heart_eyes:

Andreas ·
Érzelmileg megfogott, de ha kicsit gondolkozom, akkor nem értem. Ha a két levéltől annyira kétségbeesik, hogy a végén öngyilkos lesz, akkor szereti. Ha szereti, miért nem próbálja meg helyrehozni a dolgokat? (bocsánatkérés, stb.) Ez nekem fából vaskarika. :flushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: