Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Orallover21: Jó sztori, kifejezetten bejött...
2024-09-23 22:07
Materdoloroza: Ha a space-val lpegetsz, akkor...
2024-09-23 12:18
laci78: köszönöm, nagyon jó volt!
2024-09-22 10:48
laci78: október 7? De messze van még!...
2024-09-22 10:34
Éva596: Kedves Laci78! Látod ilyen az...
2024-09-22 07:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A költő halála

Mikor lenyelte a tablettákat, nem erre gondolt. Azt hitte, hogy a srác szava aranyat ér. Látomások, megvilágosodás, majd csend, sötétség és vákuum. Ezek voltak a dolgok amiket vágyott. Fél óra, mondta, és véget ér. Ez pont elég lett volna. Elég arra, hogy megírja a verset. De milyen verset!  Senki se papolna neki többé selejtes művekről és alkotói válságról. Elhallgatna a világ. Majd ha elmegy és hátrahagyja a Verset, a tökéletes verset, majd megértik
Mégse jött az ihlet. Nem voltak fények, nem fogta fel hirtelen a világmindenséget. De érezte helyette a torkát összeszorító erőt, az égő tüdejét, kiszáradt száját és görcsösen összeszoruló ujjait. A kezében ott volt a toll, mellette pedig a papír. Azt hitte, mostanra tele lesz írva szavakkal, és magával a Verssel. De helyette csak egy szó volt rajta.
A világ lassan elsötétült körülötte. A szék lábain felkapaszkodott a hideg. Azt gondolta, lesz valami utána. Nem angyalokra meg felhőpamacsokra számított, de a tudat örök létezésében egész életében hitt. Most csak azt tudta, hogy elméje lassan elhomályosul, mintha elaludna. Szeméből kicsordult egy könnycsepp. Többre már nem volt ideje.
- Segítség- ez állt a lapon.
"Egy önmagát sajnáltató gyerekké váltam.", majd "A penge gyorsabb lett volna." Ezek voltak az utolsó gondolatai.
Hasonló történetek
4601
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
7426
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: