Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Kiválasztott út neve: Szenvedés

Szerelmes vagyok. Gondolom, nem vagyok ezzel olyan egyedül. Akit szeretek, nem szabadna, mert csak várok rá, de az is lehet, hogy mindhiába és talán soha nem lesz az enyém. Vajon miért van az, hogy akit én szeretek teljes szívemből, az engem nem tud viszont? Aki értem kapar, aki az én kegyeimet keresi, aki olyan dolgokat megtesz, csakhogy észrevegyem, hogy megáll az eszem tőle, az NEM kell. És nem is gondolok rá, kerülöm, hogyha találkozunk. Ha randira hív, ócska kifogással kibújok a valódi válaszadás alól.

Nekem nincs-e miatt lelkiismeret furdalásom, teljesen természetesnek veszem azt, ha próbálkoznak és vele együtt azt is, hogyha nem oké a gyerek, akkor elküldöm melegebb éghajlatra. De mi van akkor, ha ugyanezt velem is megcsinálják? Na ugye, ez itt a valódi kérdés. Akkor bizony kijövök a sodrómból és feltámad bennem egyfajta vadászösztön, mert bizony én nem adom fel olyan könnyen. Akkor hajtok, még akkor is mikor már teljesen nyilvánvalóan felesleges, persze úgy, hogy ezzel ne válljak terhére az imádottamnak, hogy ő ebből szinte semmit se vegyen észre. De valójában, magamban őrlődöm és minden este rá gondolok.

Mikor meglátom remeg a térdem, összevissza beszélek és nem tudom önmagam adni. Bár kitudja ki vagyok én valójában?! Általában úgy viselkedem, mint aki diplomát kapott az Önbizalomnövelői Oktatási Intézményből, mint aki ezzel szerzett magasfokú végzettséget. Olykor viszont magamba fordulok, nem lehet velem szót érteni. Próbálok ilyenkor kevesebbet emberek közé menni, mert szükségem van arra, hogy egymagam legyek, a gondolataimmal összezárva.

Az én szívem nyomorba döntője már észrevett, volt időszak, mikor randizgattunk, viszont a sok munka, a sikeres életre való törekvése, annyira erős volt, hogy közben nem vette észre a maga előtt heverő embereket, akiknek elég lenne egy bíztató mosoly, egy sms amiből tudhatnánk, hogy gondol ránk. És ezt nem elég csak akkor elmondani, mikor havonta egyszer összeülünk egy "baráti"csevejre. Talán azért rajongok érte ennyire, mert teljesen nyilvánvaló az, hogy nem lehet köztünk semmi több? Mi van akkor, ha ez nem is igazi szerelem és évek múlva bánni fogom a percet is mikor megismertem? Vajon az élet tényleg ilyen kegyetlen lenne? Mert ha így lesz, akkor nálam a történelem ismétli önmagát.

Bárki, akit én szerettem, még nem szeretett viszont. Remélem, mindennek meg van az értelme az életben. Hiszem, hogy ami most történik, amit most élek át, ezek mind kellenek, azért, hogy később minden jobb legyen, a tapasztalatok szerzése és önmagam megtalálása után, igazán boldog lehessek. És mindenki, aki hasonló problémával szenved!
Hasonló történetek
4423
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
5585
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: