Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A halhatatlan

Róma, 1992 augusztusa

Forró, tűző nap az olasz fővárosban, és csak ülök a lépcső legalsó fokán, szemlélve az embereket, a világ mozgását. Meredten nézem a Kolusszeum hatalmas méreteit. Régen jártam
már itt. A legutolsó civilizáció - mely majdnem 2000 éves - egy híres bálványa. Láttam már e Földön mindenféle helyet, mégis vannak, melyek mindig lenyűgöznek. Pedig a Kolusszeum
nem is régi, természetesen megfelelő viszonyításban. Itt voltam, mikor épült, láttam, mikor keresztények százait áldozták fel a "derék" rómaiak, hogy kedvüket töltsék s itt voltam,
mikor leégett. Bizony furcsán hangzik, mégis, talán egy millió ember élete is kevés lenne, hogy lássa, amit én láttam eddigi életemben.

Körülbellül 29 évesen vettem észre magamon, hogy fejlődésem megállt, testfelépítésem állandósult. Halhatatlan vagyok. Nem öregszem, halálosnak tűnő sebekből épül fel testem, lehetetlen rövidségű idő alatt. Ezután indult útjának véget nem érő történetem,mely megannyi kultűrát és civilizációt
megélt emberré tett.

7 kontinens. 171 napfogyatkozás. 3000 szökőév.

Ezelőtt körülbellül 12 ezer évvel láttam meg a napvilágot, az ősi Atlantisz szigetén, mely a mai ember számára misztikus, izgalmas jelentést rejt. Nekem a hazámat jelenti, ahová
soha többet nem térhetek haza... Míg minden embernek legalább a szülőföldje ottvan vele, nekem több ezer méter mélyen van otthonom.

Kicsivel több, mint 600 évet éltem Atlantszion, melyhez foghatót azóta sem találtam sehol a világon. Gyönyörű kék ég és tenger, dús növény és állatvilág, gazdag tisztások... Az vizes
fű illata eső után... egy álom. Itt találkoztam tanítómesteremmel, aki halhatatlan volt, mint
én. Ő mondta el, hogy a Föld már régen elpusztult, csupán árnyéka egykori önmagának, egykori civilizációja, melynek központja Gondvána volt, elveszett. Ő mondta el, hogy az ajándék, melyet kaptam, még a régi világ jellemzője volt, az istenek megajándékozták a jövendőbeli harcosokat halhatatlansággal a csaták kedvezőbb kimenetele érdekében. Mesterem rengetet mesélt, de soha nem adott magyarázatot létünkre. Habár nem tudtam mennyi idős, és soha nem mondta el, látszott rajta.

Arca nem olyan volt, mint a miénk, elképzelhető, hogy egy koraibb embertípushoz
tartozott, s talán megvolt 100 ezer éves is. Mindig mondta, hogy az Ő ideje lejárt, és igaza is volt. Az Atlantiszi világpusztulást még megérte, de azután 200 évvel minden előjel nélkül elkezdett látványosan öregedni, és a kezem közt halt meg egy hideg télen valahol a mai Alaszka területén. Ezután bejártam az akkori világot, legtöbbet harcmodort és vallást tanultam. Szüntelenül kerestem, de semmi és senki nem adott választ arra, hogy miért vagyok e kihalt bolygón idestova 1500 éve egyedül. Ahogy teltek az évek, a bolygó valóban újra elkezdett feléledni, mintahogy mesterem megjósolta : "A világ, amiből én származom, elpusztult.

De temérdek földön és sziklán mely beborította egy régi kor városait, épül majd egy új világ". Körülbelül 3000 éves voltam, mikor látványosan elindult a fejlődés, habár a legtöbb közösség mai szóval barbár volt, mégiscsak közösség volt, és én velük éltem generációrol generációra. Számtalan szeretőm és gyermekem volt ezidőtájt, de rá kellett jönnöm, hogy csak szenvedés a szeretteim elvesztése.

Volt olyan törzs mely elfogadta különcségem, máshol pár év vagy egy kínos incidens után mennem kellett, de egyik sem ért el olyan szintet mint amiről mesterem beszélt, sőt, még az Atlantszi emberek szintjét sem. Valóban olyan volt az emberiség, mint egy nemrég születt gyermek. De ez a gyermek határozottan fejlődött...
Folytatások
2216
Aztán eljött a nap, ami lelkileg összetört akkor hosszú időre. Egy fennsíkon volt a csata, részletekbe nem bocsátkoznék, lényegtelen ilyen távlatokból... Tisztán emlékszem... szabályszerűen egymásnak rohantunk a napsütötte mezőn és összecsaptunk. Ellenfeleim sorra térdrehullottak és csak küzdöttem "gépiesen". Ekkor megláttam feleségem a csatatéren és felsikoltott a kérdés bennem, hogyan lehet itt...
Hasonló történetek
3723
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
2692
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
monachus_ ·
Határozottan tetszik, főleg Atlantisz, meg az a bizonyos ősi, Gondvana civilizáció.
Szerintem megérdemelne egy bővebb kifejtést is a gondolat.

kleon ·
Köszi, ha lesz időm majd folytatom :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: