Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A halál

(Történet ismeretlen szereplőkkel, T.I.SZ. )


Már reggel késésben voltam, így hát reggeli nélkül kellett kiszaladnom a buszhoz. Éppen sikerült még elérnem az utolsó délelőtti járatot. A munkába menet pedig elgondolkoztam mit is álmodtam az éjjel.


Otthonról indultam munkába mikor egy idegen férfi megtámadott. Aztán kifordítottam a kezét és a földre löktem. A járókelők segítettek a férfit feltartani amíg a rendőrök megérkeztek. Körözött bűnöző volt, letartóztatták. Még 2 év börtönt kapott. Aztán megszólalt az ébresztőm.


Mikor megérkeztem gyorsan felrohantam az irodába. A folyosón pont szembefutottam a főnökömmel, aki csak annyit mondott:


- Kérem a múlt heti jelentést azt asztalomra!


Majd kisétált az épületből.


Persze megviselt, hogy egész nap nem ettem semmit így hát vacsoránál pótoltam a napi élelembevitelt. El is rontottam tőle a gyomromat. Még egy keveset pihentem a televízió előtt majd elmentem aludni a hosszú nap után.


Reggel kopogtatnak az ajtómon.


- Ki lehet az hétvégén?- kérdeztem magamban, majd odacsászkáltam az ajtóhoz, hogy kinyissam. Az ajtó túloldalán két masszív testalkatú fickó állt, és az egyik kezében megláttam a pisztolyt.


- Emlékszel még a főnökömre, akit miattad csuktak le. Most lakolni fogsz ezért. Gyorsan rázártam a mellékzárat a keretre majd kiugrottam az ablakon. Bemenekültem az egyik sikátorba, viszont hirtelen egy szúrást éreztem a vállam környékén és elájultam. Egy épületben ébredtem. Körülnéztem azonban moccanni sem tudtam odaláncoltak egy oszlophoz. Majd a fickó motyogott valamit a fülembe és lelőtt.


- Értem fiam. Legalább most már itt vagy. Itt már nem eshet bajod.


- Jó reggelt felügyelő úr.


- Jó reggelt, találtak valamit?


- Egy golyót a testében, viszont lövésnek semmi nyoma, és a gyilkos fegyver is eltűnt.


- Érdekes, valakit megölnek a saját lakásán úgy hogy minden ajtó be van zárva, a szomszédok nem hallottak semmit, sehol egy ujj lenyomat, valamint a térfigyelő kamerák is bizonyítják, hogy itt nem járt senki. Ha öngyilkosság lett volna, akkor viszont a fegyver közvetlenül a hulla mellett lenne.


- Lehet, hogy a golyót máskor kaphatta, és ételmérgezés végzett vele.


- Miből gondolja ezt?


- Hát tegnap este bizonyára a nagy falatozás közepette ehetett valami károsat, megvizsgáltuk az edényeit és a mintákat beküldtük a laborba.


- Szép munka!


- És a hullával... ?


- Vigyék el a hűtőházba, és ne csináljanak vele semmit addig, ameddig vissza nem érek.

Hasonló történetek
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4465
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Igaza van hörcsögnek, megérné dolgozni rajta, és feltehetnéd második versionként. :innocent:

Marokfegyver ·
Tökéletesen egyetértve az előttem szólókkal:
Valamit kifelejtettél a munkamenetből. Vagy nem állítottál fel egy vázlatot a fejedben, hogy "innen - ide" akar eljutni a történet, vagy ezt nem tartottad be. Nem újságíró (vagy rádiós) vagy, aki kap 52 sort, ill. 24 másodpercet, és abba kell belesűrítenie a mondanivalóját, ha van neki ilyen. Neked az lett volna a dolgod, hogy a kitalált ötletet végigvidd A-ból B-be, függetlenül a terjedelemtől.
Nem akarlak további kéretlen tanácsokkal ellátni, de ennyit szükségesnek tartottam megjegyezni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: