Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zöld szemű szörny

Game over! Villant át Tomas agyán a gondolat, melyet egy röpke másodperc töredékével egy pisztolygolyó követett.
A pisztoly melyből ez a gondolatformáló lövedék származott a felesége kezében volt. A másik kezében Tomas telefonját tartotta, melyből az utolsó üzenetet éppen a lövés előtt olvasta ki. Az üzenet ennyi volt:
- Drágám csodálatos volt a tegnap este! A te Mucókád.
Tomas az előző estét a haverokkal töltötte, egy kis mulatozással és mit sem sejtett abból az otromba tréfából, amit a barátai eszeltek ki azután, hogy ódákat zengett a feleségéről, és arról hogy az ő életében csakis a felesége kaphat helyet és másik nő soha. Egy ártatlannak tűnő üzenetet küldtek a telefonjára. Azt azonban nem sejtették, hogy Tomas felesége annyira féltékeny, mint amennyire a férje szerelmes volt belé.

Tomas, bár néha szenvedett tőle elviselte a féltékenységét, ami ráadásul alaptalan volt.
A családon kívül nem is beszélt erről csakis szépeket mondott feleségéről.
Barátai ezért nem tudtak erről a beteges féltékenységről és így fordulhatott elő ez a kicsiny zavaró körülmény, ami összekuszálta Tomas gondolatait.
Tomas tehát meghalt és a szokásos fény meg okádék színű rózsaszín villódzás után egy csinos kis irodában találta magát, ahol egy nagyon kedves lény fogadta. A lényről nem lehetett megállapítani mi is igazából, valahogy mindennek a keveréke volt.
- Jó napot!- szólt a lény. - Dr. Nirvana Buddha Rama Taksonyházi Ödön Amália vagyok, a mennyország újjászületés osztály vezetője.
- Jó napot - dadogta Tomas, mert még egy kicsit lukasnak érezte az agyát -, hogy kerültem ide? - kérdezte kicsit kábán.
- A szokásos úton, egy féltékeny feleség, jelen esetben a sajátja, pisztolygolyót röpített a fejébe, ami egy picit összezavarta a gondolatait és nem utolsó sorban kioltotta az életét - mondta kedvesen a lény. - Ezért is, mivel az élete egy röpke gondolatnyi idővel előbb szakadt meg mint a tervezett , így gyorsított eljárásban kell visszaküldenünk, az újjászületési projekttel.
- Mi van? Milyen projekt? Szétrobban a fejem - jajdult fel Tomas

Ne ijedjen meg, a feje már előbb szétrobbant, de az a lövedéktől van- vigasztalta a lény- ám a reinkarnációt követően mintha elvágták volna, nem fog semmire emlékezni. Egy gond viszont van- komolyodott el a Dr. Nirvana Buddha Rama Taksonyházi Ödön Amália- a számító gép összezavarodott. Habár ön hűséges volt, ám mivel féltékenység miatt halt meg, így a gép önt megcsalónak minősítette. Ebből kifolyólag egy rövid időre csótányként éled újjá, de mivel ez csak a számítógép miatt van így, csak egy élet erejéig kell ebben a létformában lennie, utána ismét ember lehet. Tehát törekedjen arra, hogy gyorsan túl legyen ezen a formán, viszont látásra...
Hú de hülyét álmodtam- gondolta Tomas, és meg akarta dörgölni a szemét- MI van már, miért van hat lábam- csodálkozott- olyannak érzem magam mint egy csótány...- futott át az agyán a gondolattal együtt egy női láb...
Büdös csótány, rohadt férfiak… - szentségelt a hátrabilincselt kezű asszony, mikor rálépett a csótányra....
Őrült perszóna- mondta a nyomozást vezetője- egy hülye sms miatt fejbe lőtte a férjét...
Hasonló történetek
5563
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
7239
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Moderátor.IP ·
caligulalova ·
Szerző: kukulkán
Nyelv: hu
Erotika, Extrém

Caligula lova

Létrehozva: 2010.01.16.
Szavazatok: 5 pcs
Átlag: 1.8
Length: 13312/0



Caligula tapsolt. Két szolga berontott. Parancsára kiemelték az alélt nőt és hassal a szófára, fektették. Caligula érzékeny csókot váltott a lóval és rávezette azt Druscillára. Csakúgy repedt a hűvely amint a hatalmas lófasz behatolt a lány altestébe.Miután betöcskölt neki, hatalmas nyerítéssel jelezte gazdájának, hogy kielégült.

köcsög bogumil-kamásli



Moderátor.IP ·

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: