Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Veszteségek

Anna magabiztosan mosolygott a kamerába és készítette el a riportot az iskola gondnokával. Robi kezelte a kamerát és boldog volt, hogy ez a remek lány az ő kedvese.
Anna nagyon jól tanult és emellett még az iskola életében is tevékenyen részt vett. Írt az újságba és ő csinálta a riportokat az iskolai programokról. rendszerint ő szervezte az iskolai ünnepségeket is és amióta ő csinálta azok egyediek és hangulatosak voltak.

A lányt a tanárok is szerették és ő akarta is, hogy mindenki szeresse ebben a jó hírű, előkelő gimnáziumban. A lány ösztöndíjas volt és ezért igyekezett nagyon mindenkinek megfelelni. Kollégiumban lakott, három lánnyal egy szobában, akik ugyan nem voltak a barátnői, de közel álltak egymáshoz. A lányok nagyon drukkoltak neki és Robinak. A fiú volt az első szerelme, aki ezt nem mondhatta el magáról, mert már az összes menő lánnyal járt az iskolában. Azért azt elmondhatta magáról, hogy arra volt a legbüszkébb, hogy Annát meghódította. Végzősök voltak és nagyon szerelmesek, gondtalanok és mégis tele gondokkal. Annának voltak gondjai és Robi volt a gondtalan. Robi gazdag családból származott, minden , még a továbbtanulása is biztosítva volt. Annának nem volt családja. A szülei meghaltak, testvére nem volt. Állami gondozott volt a nagykorúságáig és addig volt biztosítva a tanulása is. Ösztöndíjakért versenyzett, hogy tanulhasson.

Szerelmes volt a fiúba és párszor már szeretkezett is vele, ami csodálatos volt és aznap már megtudta, hogy ennek következménye is lett. Ő már tudta, hogy terhes, de azt nem tudta, hogyan mondja el ezt a fiúnak. Annak a fiúnak, aki most rajongva néz rá.
- Este esemény lesz nálunk, hét után megyek érted és majd be is mutatlak a családomnak. -
- Nem is tudom – közben a lány leült a számítógép elé és írni kezdett.
- De igen, tudod - ölelte át a fiú hátulról.
- Beszélnem kell veled Robikám - fordult meg a lány.
- Egyfolytában azt csináljuk – nevetett a fiú.
- Most komolyan beszélek - hajtotta le a fejét a lány. A fiú az álla alá nyúlt és fölemelte az arcát majd megcsókolta.
- Csak nem szomorúságot látok a szemedben hercegnőm?- Anna komoly volt.

- Robi, én azt hiszem terhes vagyok – szabadult meg a titkától a lány gyorsan. A fiú alig kapott levegőt a hírtől, ami hidegzuhanyként érte.
- Micsoda? – a kérdés kettőjük között lógott a levegőben. A lány nagyon félt a fiú reakciójától.
- Ugye nem igaz Annácska? –megrázta a lányt.
- De igen. – a lány becsukta a szemét, szeretett volna eltűnni, megszűnni. Nem mert a fiúra nézni. Szerette és félt a válaszától. Könnyek csordultak ki a szempillája alól. Robi lassan fölállt és halkan beszélt.
- Most gondolkodnom kell. Egyedül kell lennem – megfordult és elrohant.
Anna kétségbeesve ült a számítógép előtt. Nem látta a képernyőt, de sajnos a jövőjét sem látta. Nem volt jövője. Azt tudta, hogy nem akar abortuszra menni, azt is tudta,hogy a kollégiumból és a gimnáziumból is mennie kell, elveszíti az ösztöndíjat. De hová fog menni egy gyerekkel? Mit fog csinálni? Kikapcsolta a gépet és elindult hazafelé.
A kollégiumban a lányok zsibongása kissé megnyugtatta. Fogott egy könyvet a kezébe és az ágyára feküdt, úgy tett, mint aki olvas, de a gondolatai másfelé jártak.
Robi nyolc körül érkezett nagyon elegánsan.
- Még föl sem öltöztél?- nézett a lányra csodálkozva.
- Azt hittem nem látlak többé – nézett föl a lány.
- Ne butáskodj kicsim – húzta magához a fiú és megcsókolta. - Öltözz gyorsan, a családom meg akar ismerni. -
- Már tudják? – suttogott a lány.
- Nem, erre még ráérünk. Most az a lényeg, hogy megismerjenek és levedd őket is a lábukról. - megcsókolta a lányt és a lányok a háttérben nevetgélve mondták- Juuuj. -
- Ne irigykedjetek lányok – kacsintott rájuk a fiú.
- Siess kicsim, nem akarok sokat késni – a lány leültette egy fotelba a fiút és rohant a fürdőszobába készülődni.
Egyszerű testhezálló fekete ruhát vett föl és föltűzte a haját. Mosolyogva állt meg a fiú előtt.
- Csodaszép vagy! –ámult az el – remélem, meg fogod őket is hódítani. - magához húzta és úgy érezte ez a lány erőt ad neki is.

A lány, amikor behajtottak a fiúék kertjébe, alig mert levegőt venni. Tudta, hogy a fiú családja nagyon tehetős, de azt nem is sejtette, hogy ennyire. A kert óriási volt, és amikor a fák közül előtűnt a ház az ámulata még jobban fokozódott. A főbejáratnál egyenruhába öltözött fiúk vették át a kocsikat és vitték a ház mögé egy parkolóba.
Robi a lány kezét fogta és húzta maga után. A házban már nagyon sokan voltak.
- Milyen alkalomból jött össze ez a sok ember?
- A bátyám új könyvét ünnepeljük. – súgta a fiú és egy nagyon csinos fiatalos nő előtt állt meg.
- Anya, ő Anna – a nő barátságos mosollyal nyújtott kezet.
- Örülök, hogy megismertelek Anna – érdeklődve vizsgálta meg a lányt, de a fiú már húzta is tovább.
- - Majd találkozunk még, érezzétek jól magatokat - mondta és már fordult is a beszélgetőpartnere felé.

A belső szobában a kandalló előtt, emberek gyűrűjében állt egy férfi és Anna rögtön tudta,hogy csak ő lehet Robi bátyja, mert a szemeik egyformán kéken ragyogtak.
- Tamás – szólt oda Robi a férfinak, aki rögtön oda is lépett hozzájuk.
- Örülök,hogy végre megismertelek Anna – nyújtotta oda a kezét a férfi és nagyon kritikusan szinte röntgenezte a szemeivel a lányt.
- Én is örülök - mondta a lány és nagyon feszengett.
- Szeretnék veled napvilágnál is beszélni. - mondta a férfi és Robi rögtön rávágta.
- Holnap elhozom - aztán már vitte is magával a lányt és nem engedte,hogy hosszan méregessék.

Az emeletre mentek, ahol nem voltak vendégek. A fiú szobájában Anna kissé felengedett.
- Gyere ide kicsim – húzta oda maga mellé az ágyra a lányt.
- Ne! Robi, valaki bejöhet – próbált ellenkezni a lány.
- Kizárt dolog – nevetett a fiú és csiklandozni kezdte a lányt.
Nevetve csókolóztak.
- Robi! Megadom magam – visított a lány, de mikor fölnézett hirtelen elhallgatott. A fiú bátyja állt fölöttük és szigorúan nézett.
- Remélem nem zavartam meg semmi fontosat?
- Nem, Tamás, de neked most nem a vendégeiddel kellene lenned? – Robi kuncogott.
- De igen. Már megyek is, csak tudni akartam, hogy a barátnőd itt fog-e aludni. –
- Pont erre próbáltam rávenni, de te megzavartál – válaszolt a fiú pimasz évődő hangon.
Anna nagyon zavarban volt. Próbálta szétzilált frizuráját rendbeszedni, de nem nagy sikerrel.
- Sajnálom, de nem maradhatok. Tízre vissza kell mennem a kollégiumba. – fölállt és lépett egyet az ajtó felé.
- Maradj még Anna – ugrott föl Robi – Tomi nem akart megbántani – húzta vissza a lányt.
- Viszlát, holnap – hagyta ott őket Tamás.
A lányt már nem tudta megnyugtatni.
- Tényleg vissza kell mennem tízre a koleszba. - mondogatta és már a vacsorát sem akarta megvárni.
- Visszaviszlek, ha adsz egy csókot.
- Robi , te mindenből viccet csinálsz.
- Nem kicsim én komoly akarok lenni – most tényleg komolyan is nézett a lányra.
- Szeretlek Anna. Nagyon szeretlek, ennyire még senkit nem szerettem és bár nem örülök a babának, mert még korainak tartom, de mi ketten ezt is megoldjuk. Holnap beszélünk Tomival és akkor minden meg fog oldódni meglátod.
- Micsoda? Te elmondtad a bátyádnak?
- Igen kicsim,de ő segíteni fog.
Anna szégyellte magát.
- Most már tényleg mennem kell –mondta és már indult is.

Másnap egész nap szétszórt volt. Várta Robi bátyjával a találkozást és félt is tőle.
A hatalmas ház a reggeli fényben még szebb volt és még nyomasztóbban hatott a lányra. A fiú az óriási és gyönyörű könyvtárszobába vezette a lányt, ahol az íróasztal mögött ült Tamás.
- Üljetek le- intett nekik és a kanapéra mutatott majd leült velük szemben egy fotelba.
- Beszéltem Dr. Szabóval, aki már holnap tud fogadni – nézett a lányra. – Hétfőn már mehetsz is iskolába és megoldódik a problémátok úgy, hogy senki nem fog róla tudni. De meg kell ígérnetek, hogy ezután védekezni fogtok – a lány alig hitt a fülének. Hirtelen düh áradt szét a tagjaiban. Hiszen ezek mindent eldöntöttek a feje fölött. Hirtelen fölállt. Úgy érezte, ha egy kicsit föléjük magasodik, akkor talán jobban számításba veszik, amit mond.
- Elnézést, mondhatok én is valamit? – kérdezte visszafojtva dühét.
- Igen, persze - szólt Tamás mit sem sejtve.
- Terhes vagyok, de azt egy szóval sem mondtam, hogy meg akarok szabadulni a gyerekemtől. Az én testem, az én gyerekemről beszélünk, akit vállalok. Nem akarok abortuszt! – Tamás elgondolkodva nézte a harciasan fellépő lányt.
- Azt hittem, hogy meg akartok szabadulni a gyerektől.
- Nem! – kiáltott föl a lány. – Nem akarok megszabadulni tőle. Az én gyerekem, az én picim. Szeretem és vállalom veletek vagy nélkületek, de vállalom – a szeméből könnyek potyogtak, bár nem akarta és haragudott is magára, amiért nem tudott uralkodni az érzésein. Robi büszkén nézett a lányra, Tamás viszont gondterhelt volt.

- Tudod te mit akarsz vállalni? Hiszen még te is gyerek vagy – ekkor Robi fölállt és átölelte a lány vállát.
- Vállaljuk a gyereket Tamás - mondta.
Anna a fiú nyakába borult és sírva csókolta.
- Köszönöm Robikám. Ne haragudj rám – Tamás zavartan nézte őket.
- Össze akartok házasodni? Ott akarjátok hagyni az iskolát érettségi előtt? - próbált a férfi tárgyilagos maradni, de remélte, elég ijesztő a kép, amit eléjük vetít.
- Nem – mondta a lány határozottan. Robi nyugodtan járhat iskolába, csak nekem kell abbahagynom, ha már látszik, de talán sikerül levizsgáznom.
- Neked biztosan megengedik, hiszen a legjobb tanuló vagy – olyan naivak és bizakodóak voltak, hogy Tamás megszánta őket.
- Tehát teljesen nem ment el az eszetek azt látom. Dicséretes, hogy a tanulásra is gondoltok még. Üljetek le és megbeszéljük mit is lehet tenni.
A két fiatal összebújva ült le a komoly Tamás elé.
- Házasság? – tette az föl az első kérdést.
- Igen – mondta Robi.
Nem - nevette el magát a lány. – Robi, ezzel még ráérünk. A házassággal még várjunk.
- Helyes. Tehát Anna ide fog költözni hozzánk, hisz abban a kollégiumban úgysem maradhat, ha megtudják. Anyával majd én beszélek. Na és az iskolával is megpróbálom elintézni, hogy levizsgázhassatok.
- Kösz Tamás – Robi hangjában hála és megkönnyebbülés volt.
- Még ma beszélek Anyával. Azt hiszem, ez lesz a legnehezebb feladat az összes közül, de majd megnyugszik idővel. Jó lenne, ha Anna holnap nálunk vacsorázna. Rendben?
- Igen! – vágták rá mindketten.

Másnap a fiúk anyja mereven fogadta a lányt.
- Ne akarjátok, hogy örüljek a hírnek – fordult a lányhoz. – Nem elég, hogy a fiamat elveszed, még nagymamává is teszel? – a hangja őszinte volt és ellenséges.
- Anya! Kérlek! – szólalt meg Tamás a nő mögött.
- Kedvesem! Megígértem, hogy nem fogom őt bántani, de azt nem akarhatod, hogy hazudjak? Dühös vagyok, mert a nagyreményű fiamat megbolondította.
- Sajnálom Asszonyom - hajtotta le a fejét a lány. Tamás most is közbelépett.
- Anya a tényeken nem tudunk változtatni, Anna terhes és Robi gyerekét hordja a hasában. Nekünk meg segítenünk kell, hisz ők még gyerekek.
Igazad van - állította meg az asszony. – Anna, mikor költözöl ide?
- Nem is tudom – válaszolt zavartan a lány. Tamás leültette őket és elkezdett beszélni.

- Ma beszéltem az iskola igazgatójával. Robi folytathatja az iskolát, de Anna nem járhat be. Magántanulóként folytathatja, és le is vizsgázhat, de szerintük bomlasztaná a rendet, ha nagy hassal járna be. Hétfőtől már nem mehetsz. Holnap segítek átköltözni - Tamás bátorítóan nézett a lányra. Látta, hogy mennyire fél. - Ne félj minden rendben lesz.
- Köszi Tamás - állt föl Robi és átölelte a lány vállát.

Másnap Anna Tamás segítségével beköltözött a házba. Kaptak Robival egy külön lakosztályt. Anna szíve fájt az iskola miatt, de annak örült, hogy levizsgázhat.
Hétfőn Robi irigykedve csókolta meg a lányt.
- Jó neked, te itthon lehetsz.
Anna szorongva gondolt a magányos órákra, amiket ebben az idegen házban kell eltöltenie Robi nélkül. Amikor a fiú elment, Anna gyorsan felöltözött és összeszedte a könyveit, amikkel lerohant a könyvtárszobába. Remélte, hogy nem fog a fiú anyjával összetalálkozni. Úgy gondolta, hogy délig tanul, aztán ebéd után folytatja Robival, amikor az hazajön az iskolából.

A könyvtárban a kanapé előtt szinte földbe gyökerezett a lába. Tamás feküdt, nyilván órák óta, mert az arcán gyűrődések voltak. Anna nem mert meg se mozdulni, de hiába próbált kiszökni észrevétlenül, mert a férfi fölébredt és kinyitotta a szemét.
- Hello – mondta rekedten.
- Nem akartam fölébreszteni – hadarta a lány és az ajtó felé hátrált.
- Maradj! - szólt rá parancsolóan. Anna megállt.
- Nem tudtam, hogy itthon van.
Tamás fölült és nyújtózkodott.
- Azt hiszem elaludtam. Különben szinte minden időmet itt töltöm, amikor itthon vagyok. Na és te? Keresel valamit?
- Tanulni akartam, arra gondoltam, itt nem zavarok senkit – zavartan a könyveit nézte.
- Igazából, jó is, hogy fölébresztettél. - még folytatni akarta a beszélgetést.
- Elnézést- mondta a lány zavartan és kirohant.
Nagyon érzékeny volt mostanában. A szemébe könnyek gyűltek. Visszament a lakosztályukba és ott a nappaliban pakolt le. Néhány perc múlva Tamás jelent meg az ajtóban.
Az ajtófélfának dőlt még mindig gyűrött arccal.
- Nem akartalak elüldözni.
- Sajnálom… - kezdte a lány, de a hangja elvékonyodott és nem tudott uralkodni a könnyein, amik a szemébe gyűltek. Tamás odaguggolt elé.
- Ne butáskodj kicsi Anni, csak nem fogsz tőlem félni? Nyugodtan gyere a könyvtárba bármikor - megfogta a lány arcát és maga felé fordította. – Én a barátod vagyok, ne félj tőlem. Szeretem Robit és akit ő szeret azt én is elfogadom.
A lány nem tudta mit is mondhatna. Tamás hirtelen elengedte, fölállt és az ajtó felé indult.
- Ma már nem megyek a könyvtárba. Nyugodtan foglald el – szólt még vissza és már ott sem volt.

Anna visszament a könyvtárszobába tanulni. Délben a házvezetőnő megjelent egy tálcával, ebédet hozott. A lány hálásan köszönte meg és biztos volt benne, hogy ezt is Tamásnak köszönheti. Délután mikor Robi megjött, megpróbáltak együtt tanulni, de a fiú azt mondta, hogy fáradt és odaadta a lánynak a füzeteit, hogy követni tudja hol is tartanak, aztán elment otthonról foci edzésre. Imádott focizni.
Amikor este a fiú hazajött, szerelmesen bújtak össze. Hetente kétszer Anna egy tanárhoz járt, akivel követték a tananyagot. Boldogan teltek a napok és a hetek, csak az hiányzott a lánynak, hogy nem jutott számítógéphez. Robi szinte mindig magával vitte a laptopját és azt nem akarta elkérni. Megpróbálta a könyvtárszobában lévő gépet bekapcsolni, de az rögtön jelszót kért és akkor föladta. Amikor elmondta Robinak az arra biztatta, hogy kérdezze meg Tamástól a jelszót. – Neked biztosan megmondja.

Tamás és Anna minden nap összefutottak a könyvtárban. Másnap Anna, amikor Tamás belépett, félretette a könyveit és megszólította a férfit.
- Szerettem volna az interneten utánanézni valaminek, de…
- Nem tudtál belépni, mert kérte a jelszót - fejezte be a férfi a mondatot.
- Igen – bólogatott a lány.
- Na és tudod kezelni ezt a programot? – kérdezte a férfi, miközben már kapcsolta is be a gépet.
- Azt hiszem, igen - állt oda mögé a lány, majd zavartan mondta. – Bocsánat - és el akart menni, de a férfi megfogta a csuklóját és visszahúzta.
- Megszüntetem a jelszót, és akkor mindig hozzáférsz – mondta, és amikor kész volt fölállt és átengedte a helyét a lánynak.
- Ülj le és próbáld ki – Anna boldogan ült le és ütögette a billentyűket.
- Ezt hogyan csináltad? - kérdezte a férfi, amikor meglátta, hogy a lány belépett egy érdekes oldalra egy nagy könyvtár katalógusába.

Aztán megszűnt körülöttük a világ. Anna magyarázott és megmutatott mindent a férfinak, aki mosolyogva hallgatta. Néhány óra múlva a férfi ajánlatot tett a lánynak.
- Azt hiszem, az lenne a legjobb, ha te lennél az asszisztensem. Vállalod?
- Mit kellene csinálnom?
- Adatgyűjtés, ellenőrzés az interneten. Igazi rabszolgamunka.
- Vállalom – válaszolt gondolkodás nélkül a lány.
- Fog menni a tanulás mellett?
- Igen – mondta magabiztosan a lány.

Megkezdődött a közös munka. Anna a tanulás mellett minden szabad percét Tamással töltötte a könyvtárban. A férfi egyre jobban elárasztotta őt feladatokkal és a lány ezeket boldogan és pontosan oldotta meg. Teljesítette a férfi minden kívánságát.
Tamás mikor a lány jegyzeteit olvasta, elámult az érett és okos megfogalmazáson. Fölpillantott és észrevette, hogy a lány is őt nézte. Anna zavartan mosolygott és lesütötte a szemét.
- Anni, fáradtnak látszol, alszol te eleget?
- Igen, semmi bajom - válaszol a lány.
- Tudod mit? Elég mára a munkából, ma szabadnapot veszünk ki – állt föl Tamás.
- Gyere, ma csak pihenni fogunk – megfogta a lány kezét és húzta maga után a medencéhez. – Úszunk, eszünk, alszunk. Semmi tanulás, semmi munka - Anna domborodó hasára tette a kezét.
- Semmi kifogás, menj átöltözni. Két perc múlva fürdőruhában akarlak látni.

Csodálatos napot töltöttek együtt. Tamás kedves volt, gyengéd és gondoskodó. Szinte leste a lány minden kívánságát. Anna élvezte ezt, mert Robi az utóbbi napokban már nem kényeztette úgy, mint azelőtt és mindig későn jött haza. Feszült és ideges, türelmetlen volt a lánnyal. Már nem ölelte át éjjel, és nem akart vele szeretkezni sem.
Ebéd után Anna elaludt a napozóágyon. Tamás betakarta egy pléddel és saját magán is csodálkozott, hogy milyen gyengédséget érez ez iránt a lány iránt, akit nem is olyan régen még bizalmatlanul fogadott.
Mikor meglátta az anyját közeledni, intett neki, hogy csendben maradjon, mert a lány elaludt.
- Jól vagy Anya? - suttogott.
- Igen – a lány felé intett. – Na, és ők hogy vannak? Látom nagyon szíveden viseled a sorsát.
- Jól vannak, azt hiszem… remélem. Ő nem panaszkodik, de azt hiszem többet kellene pihennie. Fáradtnak látszik.
- Beszélnem kell veled Robiról, de nem itt –bementek a házba, ahol az asszony elmondta Tamásnak, hogy Robit egy másik lánnyal látta csókolózni.
- Nem úgy tűnt, mint egy futó kaland.
- A fenébe! – Tamás dühös volt. - Hová tette az eszét ez a fiú?
- Ezt már egyszer én is megkérdeztem, de te megvédted és még ezt a lányt is idevetted - az asszony még mindig ellenséges volt a lánnyal. - Na és most, hogy Robi megunta, mit kezdünk a lánnyal meg a kisbabával?
- Anya azt ne felejtsd el, hogy az unokádról van szó. Beszélek Robival, tisztázni fogom vele ezt a dolgot, de addig is kérlek Anya, hogy Annit ne nyugtalanítsuk.
- Pedig jobb lenne, ha tisztán látna - mondta hidegen a nő.
- Ne! Anya! Kérlek! Ő olyan kedves, okos és sebezhető. Ne bántsuk meg! - könyörgött Tamás.
- Jól van! Én úgysem szoktam vele beszélgetni, most sincs okom beszélni vele.

A nő elment és Tamás visszament a medencéhez és leült a lány mellé.
Elgondolkodva nézte az alvó Annát, aki ilyen rövid idő alatt is az élete fontos részévé vált. Kisimított egy hajtincset a lány arcából. Anna kinyitotta a szemét és zavartan nézett rá.
- Elaludtam?
- Igen, de rád is fért egy kis pihenés.
A lány föl akart állni és akkor valami nagyon furcsát érzett a hasában. Mintha ott belül valaki megérintette volna. Furcsa, eddig még soha nem tapasztalt érzés volt. Tamás azt hitte valami baj történt, és rémülten kérdezte.
- Jól vagy?
- Igen – a lány arcán földöntúli mosoly áradt szét. A hasára tette a kezét és visszafeküdt.
- Megmozdult - mondta halkan, szinte suttogta, hogy nehogy elriassza a picit és a férfi kezét a hasára húzta.
- Éreztem és olyan csodálatos volt – a szemeiben könnyek gyűltek. Tamás bátortalanul tartotta a kezét a lány hasán.
- Nem fájt?
- Nem. Várj, lehet, hogy te is érezni fogod – Tamás már éppen el akarta húzni a kezét, mikor megérezte azt a furcsa vibrálást.
- Anni! Éreztem! – súgta és úgy érezte, mintha ez az ő dicsősége is lenne kicsit.

A lány szeméből könnycseppek folytak végig az arcán. Tamás fölfogta az egyik könnycseppet és mosolyogva mutatta a lánynak.
- Ezt el kellene raknunk emlékbe. Nekem adod? – Anna a könnyein át nézte a férfit.
- Igen – súgta.
Tamás lenyalta az ujját és egy zsebkendővel megtörölte a lány arcát. Meghitt perceket töltöttek együtt.
Később a férfi megkérdezte Robi, mikor jön haza, de a lány nem tudta megmondani. Azt is megkérdezte a lánytól, hogy szerinte Robi tanul-e eleget, de ezzel csak zavarba hozta a lányt, aki nem tudott válaszolni.
- Valami baj van köztetek? - kérdezte végül.
- Nem, semmi - zárkózott be a lány.
- Ne izgulj, csak kaptam két jegyet egy kosármeccsre, és arra akartam elhívni.
- Majd átküldöm őt, ha megjött - mondta a lány és Tamás már érezte is, hogy a fiatalok között gond van.

Anna reménykedett, hogy a fiú ezen a napon legalább időben hazajön, mert az utóbbi napokban későn jött, amikor a lány már lefeküdt és akkor már nem is tudtak beszélni, reggel meg mindig rohant.
Sajnos ezen az estén is későn jött meg Robi, és ő hiába próbált fönnmaradni, nem sikerült. Hagyott ugyan a fiúnak egy cédulát az asztalon, hogy ébressze föl, de az nem tette.
Reggel, mikor Anni fölébredt odabújt a fiúhoz és csókolgatni kezdte.
- Ne! Anni, hagyj már aludni! - mordult rá a fiú és elhúzódott.
Anna sértődötten kelt föl és készítette el a fiú reggelijét és hidegen szólt oda neki:
- Robi kelj föl, mert el fogsz késni - a fiú álmosan kászálódott ki az ágyból és ment zuhanyozni, aztán szó nélkül tömte magába a reggelit majd indult is, de a lány megállította.
- Tamás szeretne veled beszélni. Keresd meg.
- Mi van, panaszkodtál? – Anna alig kapott levegőt.
- Én? Én… nem!. Nem is tudom mit gondolsz rólam - berohant a szobába és sírva vetette magát az ágyra és fúrta a fejét a párnába.
Várta, hogy majd Robi bejön és megvigasztalja,de kintről csak az ajtócsapódást hallotta.

Mikor később lement a könyvtárba remélte, hogy Tamás nem veszi észre rajta, hogy sírt, de mikor belépett és a férfi ránézett, rögtön elborult az arca.
- Mi történt?
- Semmi, csak rosszul aludtam - hárította el a lány a kérdést.
- Az orvos mit mond? Nem ajánlott valamit? –
- Nem kérdeztem tőle, mert eddig nem volt ilyen. – Anna zavarban volt. – Semmi bajom nincs Tamás - próbálta megnyugtatni a férfit.
- Mikor kell menned ellenőrzésre?
- Jövő héten.
- Szeretnék veled menni - Tamás hangja határozott volt.
- Majd szólok - mondta halkan a lány. - Szóltam Robinak, hogy keressen meg - tette még hozzá. – Elmehetnék lepihenni? Olyan fáradtnak érzem magam - mondta és szinte menekült a szobájába. Az elkövetkező napokban is kerülte Tamást.

Elvégezte a kutatásokat, amiket a férfi kiadott neki, de amint átadta az anyagot már ment is vissza a lakásukba. Sokat tanult, mert neki időszaki vizsgái is voltak. Robit alig látta. A fiú mindig későn jött meg.
Aztán megvoltak a vizsgái és ő fáradtan, de boldogan jött ki az iskolából, körül sem nézett, indult a buszmegálló felé. Észre sem vette a kocsit, ami lépésben követte, csak mikor a férfi kiszólt.
- Gratulálhatok? - Tamás mosolyogva nézett rá.
Anna elcsodálkozott.
- Igen, minden sikerült – mondta, mert nem akart dicsekedni, hogy minden tárgyból kitűnő lett.
- Akkor most ünnepelni fogunk - nyitotta ki a lány előtt az ajtó ajtaját.
Anna hálásan ült be és nagyot sóhajtott. Gondokkal teli életében Tamás volt a biztos pont.
Fogta a kezét a vizsgálatoknál, boldogan lelkesedett az ultrahangvizsgálatnál, számon tartotta a vizsgáit és vigyázott rá, óvta, védte.

Egy elegáns belvárosi étterembe vitte a lányt. Tamást ismerték és nagyon körbejárták.
Anna félt, hogy megint Robiról fogja őt kérdezni ezért ellentámadásba lendült.
- Tamás te mindig egyedül vagy. Nincs barátnőd? Nem vagy te magányos?
A kérdés szíven találta a férfit, aki pár nappal ezelőtt szakította meg a legutolsó laza kapcsolatát is, mert a nő panaszkodott, hogy mostanában mindig kitér a találkozó elől.
- Jól érzem magam. Azt csinálom, amit szeretek - mondta mogorván aztán az étlapba temetkezett.
Azért is mogorva volt, mert beszélt Robival, aki elmondta neki, hogy már unja az apaságot és ezt a férji szerepet, és különben is új barátnője van. Annát is csak azért tűri meg, mert terhes, de már nem érez iránta szerelmet, sőt inkább idegesíti a lány.

Tamás viszont nagyon megszerette a lányt és minden reggel nagyon várta a találkozást vele.
Figyelt rá, boldog volt, ha megérinthette. Nézte az étlapot és hirtelen világos lett számára a helyzet. Szerelmes lett a lányba. A gyerek, az öccse, semmi sem számított. Fölnézett és találkozott a tekintetük. Furcsa nyomást érzett a gyomrában. Nézte a lány csillogó nagy szemeit és úgy érezte, annál nagyobb boldogság nem is létezik, mint, hogy lássa ezt a lányt. Az asztal fölött a keze után nyúlt és megszorította.
- Jó vagy?
- Igen - húzta el a kezét a lány.
- Na és te jól vagy? Történt valami? - Tamás mosolygott.
- Igen. Levizsgáztál, amit az öcsémről nem biztos, hogy majd elmondhatok. Gratulálok.
- Köszönöm - a lány nevetett.
Tamás sajnálta, hogy nem fiatalabb. Csodálatos estét töltöttek el együtt. Amikor hazaértek és a férfi kisegítette a kocsiból megállt a lány előtt, és a hasára tette a kezét.
- Aludjatok jól – mondta és már ment is, pedig szerette volna a karjaiba kapni a lányt és csókolni, és soha többé el nem engedni egy percre sem.

Anna mosolyogva nézett a férfi után. Nagyon megkedvelte Tamást. Robival való kapcsolata már szinte rémálommá vált, a fiú alig volt otthon, és amikor hazament, akkor sem beszélgetett a lánnyal. Anna szomorú volt és tehetetlennek érezte magát, mert időnként úgy érezte, betolakodó ebben a házban. Egyedül Tamás kedvessége segítette át a depressziós napokon.
Másnap elvitte Tamás a lányt vásárolni. Ruhákat vett neki és a gyereknek is és összeválogatták a gyerekszoba berendezését is. Rengeteg játékot vett, amin a lány csak nevetett, mert Tamás olyan volt, mint egy igazi várandós apuka. A gyerekszoba olyan volt, mint egy igazi kis hercegfi szobája.
Már azt is tudták, hogy fiú lesz, ami a legutóbbi ultrahangvizsgálaton derült ki. Amikor az orvos közölte boldogan borultak egymás nyakába. Az orvos is azt hitte, hogy Tom a férje és még gratulált is neki az apasághoz, de ő nem ellenkezett, szívesen fogadta a gratulációkat.

Másnap este a lány egyedül ült a könyvtárszobában. Tamás elköszönt tőle, mert a kedvenc csapata meccsét akarta megnézni. Robi sem volt még otthon, és a lány nem is tudta mikor fog hazajönni. Lefeküdt a kanapéra és olvasott. Amikor már másodszor vette észre, hogy elszundított úgy döntött, hogy elmegy lefeküdni. Föl akart állni, amikor hirtelen melegséget érzett végigfolyni a lábain. Meg is szédült, amikor lenézett. Rémülten szorította a kezét a hasára. Félt, mert még nem volt itt a szülés ideje és érezte, hogy feszül, fáj az alhasa.
Megpróbált fölállni és szinte centimétereket haladva indult el az ajtó felé. Csak az járt a fejében, hogy Tamást kell elérnie. A férfi szobája az emeleten volt, és ő hallotta a hallba leszűrődő zajokat. Szólt a tévé a férfi szobájában. Úgy érezte, órák telnek el, amíg fölért a lépcsőn. Többször is le kellett ülnie.

Amikor végre fönn volt és próbált elrugaszkodni a korláttól, mikor az egyik szobából kilépett a fiúk anyja. A nő eddig nagyon távolságtartó volt vele és szinte levegőnek nézte, de ebben a pillanatban látta, hogy baj van és átölelte a lányt.
- Kapaszkodj belém – fogta meg a lányt. - Hová akartál menni?
- Elfolyt a magzatvizem és fájásaim vannak – mondta a lány könnyes szemmel- Tamásnak akartam szólni.
Az asszony kiabált Tamásnak és amint az átvette tőle a lányt, már rohant is a telefonhoz és mentőt hívott. Tamás a karjaiba vette a lányt, és úgy vitte le a lépcsőn. Felgyorsultak az események. Lefektette a nappaliban, majd az anyjával közösen átöltöztették, az asszony egy vizes ruhával törölgette az arcát, ami a lánynak nagyon jólesett. Anna alig pihent meg, már ott is volt a mentő. Az orvos kijelentette, hogy a mentőben csak az apuka utazhat a kismamával. Tamás gondolkodás nélkül ült be a lány mellé és odaszólt az anyjának.
- Te gyere utánunk kocsival!

Szirénázva mentek végig a városon. A lány fájdalmai egyre erősödtek és sűrűsödtek. Az orvos adott neki valamilyen injekciót, de a lány úgy érezte, semmit sem csökkent a fájdalma.
Tamás aggódó arcát nézte, aki végig szorította a kezét, és még a folyosón sem engedte el amikor tolták a szülőszoba felé. Tamást az orvos se küldte el, aki egy felszerelt team-mel várta őket és rögtön megvizsgálta. Aztán félrehívta a férfit.
- Sajnos a szülés idő előtt indult meg, és úgy néz ki, már nem tudjuk megállítani. Sajnos ez azzal járhat, hogy a baba még nem érett és nem lesz életképes. Mi mindent megteszünk értük, de ebben a helyzetben nincs garancia.
Tamás rémülten nézett a férfira.
- Nagyon vigyázzon Annára! Kérem, őt mentse meg mindenáron! – könyörgött.
- Azon leszek Uram. Most öltözzön be, mert jó lenne, ha ott lenne végig mellette.

Tamás nem ellenkezett, hiszen úgy érezte, több köze van ehhez a nőhöz és ehhez a gyerekhez, mint az öccsének. Pillanatok alatt beöltözött és rohant oda a lányhoz. Amikor ő könnyes szemmel és rémülten ránézett viccelődni próbált.
- Ne rémülj meg ennyire, nem én akarom levezetni a szülést, én csak jelen vagyok.
- Tamás mi lesz most? – kérdezte remegő hangon a lány.
- Ne félj kicsim, itt vagyok veled, vigyázok rád! – mondta és megfogta a kezét, majd az arcát az arcához szorította. Anna hálás volt a férfi segítségéért.

A szülés olyan volt, mint egy rémálom. Fájdalmas és fárasztó. A végén aztán a megkönnyebbülés és a néma csend még fájdalmasabb volt, mert a lány tudta, hogy ez a baba szempontjából nem jelent jót.
- Tamás! Mi van a babával? – elsírta magát.
Az orvos nemet intett a fejével. A személyzet kiment. Tamás átölelte a lányt.
- Anni, kicsim, sajnos a baba nem volt életképes… - súgta a lánynak és ő is sírt.
- Látni akarom! Hol van a kicsim? - könyörgött a lány.

A szomszéd függönnyel elválasztott helyiségből az orvos lépett be és kérdően nézett Tamásra. A férfi igent intett és nyújtotta a kezét a babáért. Ahogy a lány kezébe adta a lepedőbe csavart pici élettelen testet a könnyei folytak végig az arcán.
Anna fölhajtotta a lepedőt, és sírva nézte a gyönyörű csecsemőt. A könnyei a babára hullottak.
Tamás elfordult, mert már nem tudta nézni a lány szenvedését, ő is szenvedett, fájt neki a lány fájdalma. Később gyengéden el akarta venni tőle a babát, de Anni nem akarta, nem tudta elengedni.
- Kérlek, Anni, ide kell adnod! – könyörgött.

A lány végül elengedte a kis csomagot és a férfi visszatette az orvos kezébe akinek szintén fájdalmat és kiábrándultságot látott a szemében.
- A következő majd sikerül. Olyan fiatal még és egészséges a felesége - próbálta vigasztalni.
Tamás visszament a lányhoz és a fülébe súgta.
- Elmegyek, szólok anyának – a lány belekapaszkodott a kezébe és szinte sikította.
- Ne! Ne hagyj itt! – újra sírni kezdett.
Ekkor robbant be az ajtón Robi.
- Anni mi újság? Hol van a fiam?
Tamás megpróbálta lecsillapítani a fiút.
- Nyugi Robi. A gyerek meghalt. Most vigyázz Annira - a lány kezét a kezébe nyomta és fájó szívvel ment ki. Az anyja a folyosón várt. Összeölelkeztek.
- Anya! Mi lesz most? - kétségbeesetten kérdezte a nőt.
- Az élet megy tovább. A többit már nekik kell egymás között elintézni. Talán jobb lesz így mindenkinek.
Robi jött ki szédelegve a folyosóra.
- Otthagytad? Egyedül? – szólt rá Tamás vádlón és rohant be a lányhoz, aki még mindig zokogott és a férfi szíve majd megszakadt, ahogyan szenvedni látta.

Robi hazament az anyjukkal, mert nem tudott mit kezdeni ezzel a helyzettel. Tamás elintézte, hogy a lányt egy különszobába szállítsák és végig mellette maradt. Az orvos nyugtató injekciókat adott a lánynak, aki ettől el is aludt, de a férfi képtelen volt aludni. Csak arra tudott gondolni, hogy hogyan tudná könnyebbé tenni a lánynak az ébredést.
Az orvos elmondta neki, hogy a lánynak az a legfontosabb, hogy érzi nincs egyedül. - Lassan majd megtanul továbblépni - nyugtatta a férfit.
Hasonló történetek
3880
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4589
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
AniMatriX ·
Hát nem is tudom... mintha egy Danielle Steel regényt kevertél volna össze egy dél-amerikai szappanoperával. Kicsit csöpögős, szóismétlős, és sablonos ("kicsim"... manapság a párok mindig így szólítják egymást, ettől kiakadok). A vége viszont jól sikerült. De azért még gyakorolj.
moon-sun ·
Szerintem a kicsim egy aranyos megszlitás,és nem ettől kell ki akadnihanem amikor ugy hivják a másikat a haverok előtt hogy a pasi meg a csajom.....nem?
Lolamacko ·
Tervezem a folytatást.
moon-sun ·
remélem minnél hamarabb,a régi sztorijaid is istenek voltak megfogták az embert szóval már iszonyatosan várrom.:)

Sol_ ·
Szép.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: