Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Válogass: velem vagy nélkülem

  Nem tudom kiverni a fejemből azokat a sötét, csokoládébarna szemeket. Ahogy fekete keretes szemüvege mögül, huncutul nevetve néz rám, ahogy keskeny szája néha megrándul beszélgetés közben.
  Hová lett belőled az a játékosság? Miattam van? Mit tettem? Azt akarom, hogy rám mosolyogj! Újra felvidítsuk egymást! Ez is egyfajta veszély az életben, ha egy olyan ember mellett vagy, akit kedvelsz.
  Nélküled nem olyanok a napok. Ahogy tudom, beteg vagy, remélem meggyógyulsz és nem hagysz megint magunkra, mint az óvóbácsi a gyerekeket!
  Hiányzol; a biztos, aranyat érő, ügyes kis kezeid, amik mindig pontosan futnak egyik billentyűről a másikra, a széles vállaid, erős karjaid, amik biztonságban tudtak, mielőtt magamra borítottam volna egyetlen ládát is.
  Nem éreztem még az illatod, mert nem mertem közel menni hozzád. Elég volt a szemedbe nézni, hogy rájöjjek; különleges vagy, nemcsak nekem, másoknak is. Szar nélküled, nah!
Előző részek
Hasonló történetek
2400
Olyan könnyű volt Téged megszeretni.
2985
Van egy könyv, aminek ugyanez a címe: Stepbrother Dearest.
Nem könyvajánlót írok, hanem egy szerelmet, ami az én mostohabátyámmal alakult ki. Nem tudom, mikor vagy mivel kezdődött.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: