Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vallomás

Voltak lidérceim. Vannak… Megpróbáltam átadni másoknak. Osztozni a fájdalmon. De csak egyre többen és többen lettek. Átlátszó, páraszerű lények. Kavarognak örökkön. Egyre több. Elhomályosul minden. Próbáltam kinyitni az ajtómat. Azt hittem, ha nem gondolok rájuk, elmennek. De egyre csak jöttek. Ajtók nyíltak, ajtók csukódtak. S a végén mindig csak én maradtam, meg a lidércek. Egyre csak jöttek, még akkor is, amikor azt hittem, többen már nem férhetnek be.
Emlékszel? Biztos nem. Neked csak egy lány vagyok, a sok közül. Átlagos színek, átlagos hangok. Átlagos érzések. Ártatlan tekintet, angyali arc. Szárnyak. Fénylény. Nem én vagyok. Csak egy lány…

Észre sem vetted. Éjszaka. Mindenki alszik, csak te meg én nem. Sírni lenne kedvem. Veled együtt lélegzem. Testközelben. Mégsem veszel észre. Vak vagy talán? Vagy csak én lennék láthatatlan? Nem tudom… De te nem vagy itt.

Éjszaka. Mindenki alszik, csak te meg én nem. Miattad maradtam ébren. Miattam maradtál ébren? Nem tudom. Kinyitsz egy ajtót. Hová vezet, nem tudom. Csak követlek. Holdsugár. Csillagfény. Csend. Nyugalom. Álom. Kitársz felém egy ajtót, de belépni félek. Mi várhat rám? Újabb szörnyek? Nem tudom… Lidércek. Átlátszóak. Tejfehérek. Áramolnak. Hol összesűrűsödnek, hol szétrebbennek. Félek belépni. Félek, s te megérzed pillanatnyi habozásom. S az ajtók döngve becsapódnak, kirekesztve engem. Félek. Egyedül állok a tejfehér ködben. Lidércek villanó szemei. Sírás fojtogat, hangom elcsuklik. Erőtlen nyöszörgés marad csak a segélykiáltásból. Túl gyenge ahhoz, hogy meghalld. Könyörgő tekintetem, kitért karjaim nem látod. S a könnyeket a szememben. Láthatatlan lennék? Nem tudom.

Az ajtók becsapódtak. Súlyosan nehezedik rám a csönd. Metsző szél. Csontig hatoló. Hideg. Fázom. Becsuktad az ajtót. Nincs menekvés. Lidércek. Cafatokra szaggatnak, előbb vagy utóbb. Itt állok a dermesztő hidegben, kapuid előtt, melegségre vágyódón. Fényre, ölelésre. De te nem ölelsz. Mondd, nem akarsz látni? Vagy csak láthatatlan vagyok? Nem tudom. Otthagyod a holdat, a csillagokat. Én követlek. Itt is hideg van. Fázom, s te nem ölelsz át. Mondd, láthatatlan vagyok? Ez egy átok? Vagy csak körbevesznek a démonok? Bent vagyunk. Keresek egy csendes zugot és lekucorodom. Nincsenek ölelő karok. Egyedül vagyok. Rám se nézel. Ó, mondd, láthatatlan vagyok? Nem tudom… Talán igen. Még egyszer visszanézel. Félsz? Én félek. Nagyon. Nem merem kiejteni a szavakat. S elmész. Lidércek Démonok. Itt maradtak velem. S én csak vacogok. Elmentél. Hiányzol. Nem veszed észre? Eltakarják a démonok? Vagy… csak láthatatlan vagyok. Nem tudom. Újabb lidérce. Magány. Hideg. Sötét. Hiányzol.

Szempárok villognak rám mindenfelől. Kiáltani félek. S te egyre csak távolodsz. Szorosabban fonódik körém a démon-gyűrű. Miért? Mondd, láthatatlan vagyok? Még kiálthatnék. Még meghallanád. De nem teszem. Félek. Magamtól. Tőled. Nem látod, ugye? Itt vagy velem. Aludni nem tudok. Nem hagynak a démonok. Lényed apró kis szikrái még a levegőben pattognak. Lassan foszlanak. Betölti helyüket a Kétségbeesés. Lidércek. Fájdalom. Mondd, láthatatlan vagyok? Itt vagy velem, s nem szólok. Nem tudok. Sakkban tartanak a démonok. Nem látsz. Ha látnál, szólnál hozzám. Érintésre tűnne az átok. De nem veszel észre. Talán... Képtelen vagyok elhinni. Vak vagy? Talán… Nem tudom. De én – számodra- láthatatlan vagyok. Maradnak a démonok. Köd s pára vagyok csupán. S talán nem is létezem… Elborítanak a démonok.
Hasonló történetek
4678
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
10214
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Sokszor nem is olyan rossz dolog láthatatlannak lenni...
de ebből az állapotból jobb mihamarább kikeveredni, mondjuk úgy, mintha mától nem dohányoznál....

Sze@Sze ·
Kigyógyultál?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: