Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Valaki egyszer azt mondta...

Nem is oly rég azt mondták rám, átlagos vagyok. Nem ismerjük egymást, alig beszéltünk két szót, de ezt mondta. Eleinte megdöbbenve álltam a hír előtt, nem tudtam, mire véljem ezt. Méghogy én átlagos. Egyáltalán mit értett ez alatt? Ezt sajnos nem tudom meg, egy ideig még biztosan nem. Olyan lennék, mint a többi rohanó, egymásra nem figyelő barbár? Nem hiszem. Sőt, biztosan kijelenthetem, hogy teljesen különleges és egyedi vagyok! Sőt! Mindenki az. Úgy gondolom, hogy senki sem egyforma, így tehát nem is átlagos. Maximum neki nem tűnök ki a tömegből, mert nem az élén haladok de még csak ki sem emelkedek belőle. Sodor a sok ember, kétségbeesetten haladok a korral. Nincs megállás és ahogy körbenézek, a körülöttem lévők arcán semmit nem látok. Nem mutatják énüket. De attól még nem mondhatom rájuk, hogy mind ugyanolyanok. Átlagosak. Nem vagyok egy magabiztos ember, sőt nagyhangú sem, és ha néha-néha nem segítenének fel egyesek, biztosan elnyomnának.

Nagyon bántott ez a megállapítás, de rá kellett jönnöm, nem én vagyok a ludas. Ő ítélkezett túl hamar, és nincs igaza. Életemben először nem hittem el azt, amit rólam mondtak. Mert én nem ilyen vagyok! De majd meglátja a világ, újjá születtem, és nem vagyok Átlagos!
Nagyon sajnálom, hogy ahhoz hogy idáig eljussak, egy ilyen teljesen téves mondat kellett. De tanulok, és többé nem arra kellenek a segítő kezek, hogy fel tudjak állni.
Hasonló történetek
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hárpia ·


Rájöttem!

Te nem vagy átlagos, csak egy öbizalomhiányban szenvedő sértődékeny ember.
Na, most már valaki ezt is mondta.

Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: