Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Titkos ügyek - 1. rész. Elutasítva

Egy zsaru állt meg a sikátor elején. Gondolkodott, hogy bemenjen-e...
Úgy döntött, inkább hagyja. Még emlékezett a múltkori esetre: egy tolvajbanda vezérét üldözte, aki futtában bekanyarodott egy ehhez hasonló, mocskos mellékútra. Ő persze rohant utána.
Még most is beleborzongott az akkor átélt élményekbe: az émelyítő rothadásszagba, mely beleivódott minden pórusába; a csontvázzá aszott koldustestek látványába, a megrémült pillantásokba, mikor elhaladt egy-egy mellett...

A legjobban mégis egy hétéves forma szőke, kékszemű, maszatos arcú kislány keserítette el szívét; ahogy ott állt esdeklő, s egyben kérdő pillantásaival körbefonva őt... de neki mennie kellett tovább. A bűnözőt végül is elkapta pár utcányival később - az se volt idősebb húsznál.
Régóta elege volt már a piti tolvajok és csalók hajkurászásából. Fél éve már annak, hogy beadta jelentkezését egy különleges, a gyilkosságiakhoz tartozó csoporthoz. Épp most tartott az őrsre a válaszért.

A zsúfolt, koszos utcák nyomasztóan hatottak amúgyis feszélyezett lelkiállapotára, de azt még fokozta, amikor belépett a koszos szürke többemeletes rogyadozó épületbe. Zsibongás, káromkodás, néhány narkós nyögése fűszerezte az élményt, melyek letörték egyébként is borongós hangulatát. A lépcsőn felment a harmadikra, s bekopogtatott balra a második ajtón.
- Jöjjön be! - hangzott a reakció, s ő egy \’Uram\’-ot mormolt köszönésképpen, majd ledobta magát a kényelmetlen székbe felettese íróasztalával szemközt.
- Mr. Peterson, rég nem láttam!
- Csak egy hete, hogy itt jártam.- vetette fel.
- Valóban. Nos, ha jól sejtem, a jelentkezéséről lenne szó.- tolta fel szemüvegét az orrnyergén, majd beletúrt az előtte heverő iratkupacok egyikébe - Á, meg s van! Tessék! - nyújtotta át.

Nico arcából kifutott a vér, s lélegzete is elakadt egy pillanatra, amint meglátta a piros pecsétet a dokumentumon: \"ELUTASÍTVA\" felirattal.
- Tudom, ez igencsak megrázó önnek...
- Megrázó?! - vágott közbe hevesen a férfi -Hat hónapot vártam erre a... a... semmire! - vágta le az asztal egy üres pontjára a papírt.
- Nézze, Mr. Peterson, őszinte leszek. A főnökség nem engedheti önt elmenni, ugyanis túl jól végzi a feladatát. Hogy pontosabb legyek, gyakran háromszor hatékonyabb, mint a kollégái.
- Ezek szerint nem maga döntött...
- Nem. - mondta, majd levette szemüvegét, s bizalmasan előrébb hajolt - Nézze Nico. MA legjobb lesz, ha most kivesz pár nap szabadságot, s hazamegy számba venni a lehetőségeit.
- Vagyis?
- Itt marad, ahol biztos a fizetése, feljebb kerülve pedig több is lesz, így is úgy is a bűnözéssel foglalkozva. Vagy kilép, oda a biztonsága. Elmehet parkolóőrnek negyedennyi fizetéssel és kétszer ennyi munkával.
- Értem. Ezt... tényleg át kell godolnom. - dőlt hátra fáradtan.
- Jól van, helyes. S ne feledje, ide bármikor visszajöhet. A szaftos ügyeket meg magának adom.
- Viszlát. - állt fel, tenyerébe gyűrte a papírt, s távozott.

Úgy érezte, csinálnia kell valamit, s mivel inni nem akart, vett egy doboz cigit, s szívni kezdte.
\’Fél év -gondolta -Fél évet vett el ez a hajcihő haszontalanul az életemből. De nem is számítottam jobbra. -nézett fel a borongós fellegekre -Az első két hónap még rendben volt, de a következő már nem, és a negyediknél ár tudtam a választ. A lelkem mélyén tudtam...\’

Alighogy eldobta a csikket, vette elő a következőt, majd a következőt, és így tovább. Egészen hazáig, a kétszobás, konyhás, fürdőszobás lakásáig.
Az ablakban égett a villany, így nem is lepődött meg a renden és a tisztaságon ami fogadta, mikor belépett.
A konyhából ínycsiklandozó illatok terjengtek, főleg süteményé.
-Te vagy az, Nico? - szólt ki egy női hang az illatok felől.
-Nem, én egy betörő vagyok Mary Sue! - válaszolta a férfi, s beletúrt félhosszú hajába, hogy rögtön össze is kösse a fekete tincseket. Hisz Mary Sue ki nem állhatta, ha kibontott hajjal jár, mert szerinte az \"Olyan igénytelen!\" - ezzel is rámutatva praktikusan tüsire nyírt szőke hajára, mely természetesen kiemelte járomcsontjai kecses ívét.

Két éve jártak, de Nico hallani sem akart összeköltözésről, vagy ilyesmikről. Ha munkájuk engedte, hetente három-négyszer összefutottak, s ha éppen olyan kedvük volt, felmentek valamelyikük lakására szeretkezni egyet.
Nico már nagyon unta ezt az egészet. Utálta azt a rutint, ahogy egymáshoz értek, ahogy a nő hanyattfeküdt, s csak élvezkedett míg őt kiverte a veríték - aztán meg mehetett zuhanyozni, mert \’őkisasszoysága\’ nem viseli el a férfias testszagot.
- Nagyon vicces vagy Nico! Na? Örülsz? - mutatott körbe a csillogó lakáson. -Előbb végeztem, gondoltam megleplek.
- Sikerült. - dobta le bőrkabátját a nappaliban álló kanapéra, majd lerángatta viseletes bakancsát.

Eszébe jutott az a néhány nappal ezelőtti eset, amikor monológot mondott a tükörképének, aki helyébe Mary Sue-t képzelte. Észérvekkel próbálta megmagyarázni, hogy miért felesleges a kapcsolatuk, hogy már nem füllik neki a kötöttség...
- Lasagnét terveztem vacsorára, utána ehetnének egy kis frissensült süteményt.
- Mary Sue, beszélnünk kell! - fogta vállon, majd lenyomta a kanapéra.
- Valami baj van? - ráncolta össze homlokát.
- Be kell valljak valamit. Én... abba akarom hagyni ezt az egész színjátékot kettőnk között.
- Mi? - nyíltak tágra a pupillái.
- Több, mint egy éve teszünk úgy, mintha szeretnénk egymást, holott ez nem így van, és ezt mindketten tudjuk. Ne! - intette le - Ne is próbáld letagadni! Néhány napja láttalak egy szemüveges ürgével az utcán meghitten sétálgatva...
- De azt hittem, szeretsz. Olyan jó volt ez a kapcsolat, Nico!

- Egy évig az is volt. - maradt kicsit csendben, hátha megszólal a lány, de végül folytatta magyarázatot követelő arckifejezése láttán. - Meguntam a szokásokat, az örökösen ismétlődő reakciókat. És már nem vagy képes kielégíteni sem testileg, sem lelkileg.
- És most kidobsz, Nico? - szólalt meg nagysokára, kékesszürke szemeiben egy-egy könnycseppel.
- Nem, nem doblak ki. Szépen megvacsorázunk, aztán hazakísérlek. Lefekszel aludni, s én is ha hazaértem. Ennyi. Ilyen hosszú kapcsolat után nem válhatunk el úgy, hogy egyszerűen kidoblak. – fűzte hozzá magyarázatképpen.
- Igazad van... Menjünk enni... - nyugodott bele Mary Sue néhány percnyi gondolkodás és néhány könnycsepp letörlése után.
Hasonló történetek
5305
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4674
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
addicted ·
Kedves Hárpia! :grinning:
Ez nem egy erotikus folytatásos lesz, hanem egy fantasy folytatásos, talán némi erotikus beütéssel néha néha. Majd figyeld a következő részt, és meglátod! (Abban még nincs erotika, mert nem úgy jöttek ki a lépések, mint számítottam.)
Egyébként már írtam egy erotikusat is, nemsoká felkerül.

Remélem tetszeni fog a végéig ez a folytatásos dolog!
Üdv: addicted :smile:
Hárpia ·


Hát..izé, most nem is tudom mit monjak.

Én azt mondtam, hogy kék az ég, te meg azt, hogy zöld a fű. Tulajdonképp hasonló dologról beszélünk, de mégse. Nincs kérdés, nics válasz, nincs megoldás, nincs remény, nincs vattacukor.
addicted ·
:no_mouth:
kár, hogy nincs vattacukor... és kár, hogy nincs hozzá napsütés! (mert szerintem az dukál hozzá!)

Őszintén örülnék neki, ha majd a többiről is írnál véleményt! :hushed:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: