Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szomorú történet

Sötét volt, csupán egy apró, illatos gyertya fénye szűrődött ki a mécses apró nyílásán. A lány egyedül volt… Nem csak testben, lélekben is. Elváltak a szülei. Azt hitte ilyen vele sosem történhet meg. Haza nem jött még egyikőjük sem a kínos tárgyalás után. A lány volt a tét… Mint egy eszköz… mint az autó vagy a ház, az eddigi közös otthonuk. Már nem otthon… csak egy ház… Nem tudta, hol vannak. Talán az apa az új szeretőjénél, talán egy lezüllött kocsmában, nem is érdekelt senkit. Az anyát sem tudta elérni, a telefonja ki volt kapcsolva. Egyetlen dolgot szeretett volna, ha Ő átöleli. Ő, aki a világot jelentette neki. A szülei veszekedése, állandó ordítozása elől, csak hozzá tudott menekülni. Nem csak élete szerelme volt, hanem a legjobb barátja, sőt az őrangyala is volt. Mikor átölelte a lányt, ő egyszerűen megnyugodott, biztonságban érezte magát. A csókjai szinte fájtak, annyira égették. Édes fájdalom volt. A legédesebb a világon. De ennek már vége…

Erőtlenül feküdt az ágyon, ölelte a Tőle kapott állatkát és sírt. Fájt minden gondolata. Hiányzott neki a régi élete, amikor még harmonikus családi légkör volt otthon és az, amikor még a karjaiban tarthatta Ő, akiért mindenét odaadná, ha nem ő adta volna oda az életét azon a szörnyű májusi éjszakán. Igazságtalan halál... A vétkes sofőr egy karcolással megúszta…
A lány is meg akart halni. Egyre jobban fájt minden pillanata az emlékezésnek. Mégis emlékezni akart. Az asztalhoz lépett, levett egy doboz nyugtatót. Két- három szemet a markába vett, majd mohón egyszerre lenyelte. Visszafeküdt könnyáztatta párnájára, és behunyta a szemét. Látta Őt. Ott feküdt mellette és mosolygott. Hatalmas barna szemei csillogtak a gyertya fényében. A lány könnyes szemében ott volt az egyetlen vágya egy szerelmes szívnek: Ne hagyj el újra! Kérlek! Ő pedig gyengéden átölelte a lányt, és soha többé nem eresztette el…

Az ajtóban már ott állt az anya és az apa. Könny csorgott le bűntudattól megfeszült arcukon. Lányuk már egy szebb és jobb világot álmodott, amelyben boldog lehet végre azzal, akit szeret. Arcán még csillogott a fájdalom legszebb jele, de szája mosolyra húzódott. Kívánsága végre teljesült: Lelke hazatért, Hozzá, ahhoz a fiúhoz, aki nem csak élete szerelme volt, hanem a barátja, sőt, az őrangyala is…
Hasonló történetek
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3111
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
KicCica ·
Jóhogy gyerekes! Még gyerek vagyok! Ne várd el, hogy egy felnőtt fejével gondolkodjak! Sosem leszek felnőtt :P!!!
Tűzmadár ·
Akkor ami írtam fogd fel dicséretnek.

KicCica ·
:) Nyugi Tűzmadár, nem szoktam megsértődni! :D
Köszike a kritikákat!!! (K)
Tűzmadár ·
Semmi baj, én meg nem mindenki miatt vagyok nyugtalan, ha megsértődik miattam, rám.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: