Érzed a boldogságot, ahogy borzongató melegség járja át a tested. Vele töltenéd minden perced, érezni akarod az egész lényét. úgy érzed, ez valami földöntúli dolog. Megrészegít egyetlen érintése, vagy akár csak az, ahogy rád néz.
Csak nézed a gyönyörű barna szemét, a szőke haját, kedves mosolyát, és akkor ráébredsz: SZERELMES VAGY!
Szíved mélyén reménykedsz, hogy viszonozza érzelmeidet.
Elképzeled, milyen lenne. Ha átölelne, ha megcsókolna.
Minden perc, amit Nélküle töltesz, örökkévalóság. Várod, hogy újra láthasd. Ő tölti ki minden gondolatod, a mosolyával a fejedben alszol el.
Tudod, hogy ez szenvedés, hiszen még kísért egy régi szerelem. Tudod, hogy fordulópont előtt állsz. Nem tudsz dönteni a régi biztonság, és az új, mindent elsöprő érzelem között. Napokig, hetekig gyötörnek gondolataid, álmaid.
Majd újra találkozol Vele. Megint átéled a borzongást, és akkor már tudod: neked Ő kell.
A régi szerelem teljesen kihalt belőled, helyét átveszi egy új. És csak reméled, hogy ez örökké tart.
Most már tudod, hogy Ő sem pusztán barátot lát benned.
Csak nézitek egymást, majd ajkatok forró, szerelmes csókban forr össze.
És mindketten érzitek: soha többé nem engeditek el egymást...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-24
|
Novella
Egy balulsikerült kapcsolatfelvétel elgondolkodtató története.
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-01 00:00:00
|
Egyéb
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Nem tudom, nekem nem kenyerem az ilyen kis járások, én még az a megféradt ember vagyok, aki hisz a szerelemben, bár ha létezik még a mai világban...
Egyébként egész jó. De az előttem szólóknak teljesen igaza van(töbnyire)