Fortyogott dühében. A belsejét emésztette, mert attól félt, ha kiengedi teljes valóságában, nagyobb pusztítást végezne, mint amire szüksége van. Nem tudta, de őszintén megvallotta magának, nem is akarta elfojtani a gyilkolás utáni égető vágyát.
Élvezte ezeket az indulatokat, megszédítette saját pusztító vágyakozása. Beleremegett a hatalom gondolatába, hogy bármikor, bárkit, az utcán, a lépcsőházban, vagy a munkahelyén. Az ex-munkahelyén. Helyesbített, és most az volt a cél.
Megtapogatta a kést. Az élét. Olyan volt, mint egy borotvapenge. Jó barát – gondolta - segít a bajban. Nem gondolta, hogy valaha idáig el fog fajulni a dolog. De a mai világban, az anyák eldobják a gyermekeiket, a tinédzserek drogoznak, isznak, és ha valaki útjukat állja, lehet még ölnek is. Az ő saját anyja elhagyta, oda dobta brutális apjának, aki minden nap megerőszakolta, csak azért, mert nem szerették a nők.
Ő miért ne vétkezzen? Miért nem tehet olyat, mint senki más? De! Nagyon is kirúghat a hámból! Megbosszulja, amit vele tettek! Megám! De még mennyire, élvezni fogja, hogy rákoppinthat főnöke orrára. Kacagott. Eszelősen. A liftben viszont nem hallotta senki.
Szépen és komótosan a volt főnöke irodája felé vette az irányt. Nem állta útját az új asszisztens. Az a szuka, elvette az ő munkáját, a fizetését, csak azért, mert a főnök éppen őt dugja. Lilith ugyan nem hagyta, hogy elcsábítsa. Nem, benne van tartás, és erkölcs, de a világból már kiveszett, jegyezte meg, miközben egy utolsó pillantást vetett volt asztalára.
Benyitott az irodába. Cristyn éppen most váltott pozitúrát a főnök asztalán, hogy jobban tudja legeltetni a szemét a kedves munkaadó.
- Hello, Phil! Mizu veletek?- közben hanyagul becsukta maga mögött az ajtót.
- Már megmondtam, hogy ki vagy rúgva! - füstölgött az elhízott, kopaszodó középkorú kéjenc.
- Azt hiszem, én most elmegyek! - mondta Cristy és már nyitotta volna az ajtót, csakhogy Lilith mellette termett és a kést, amit eddig a háta mögött rejtegetett előhúzta, majd beledöfte a nő bordái közé.
Arcán újra megjelent az elmebeteg vigyor, és ujjongott magában. Még meg is forgatta a kést, mielőtt kihúzta. Mocskos egy munka, gondolta mikor ráfröccsent ruhájára a vér, de ha egyszer olyan jól esik! Főnökéhez fordult. Teljesen megmerevedett attól, amit látott. Száját tátva felejtette és nem is tért magához, mikor már késő volt bármit is tenni, ugyanis, mint a villám a volt asszisztense ott termett és fültől fülig vágta a főnöke torkát.
Másnap, reggel kipihenten ébredt. A munkahelyét szerződéssértéssel szüntették meg, így szép kis summához jutott hozzá. Hajat, fogat mosott, majd felkapta tréning ruháját, hogy kocogjon. Egyszercsak kopogtatnak. Két rendőr lép be invitálásra, majd bilincsben viszik el Lilithet. Két nap múlva a bíróságon találja magát. A vád kétrendbeli emberölés. Nem ért semmit, sírvafakad. Kiabál, a celláját rázza, miközben vár az újabb tárgyalásra.
A pszichológiai vizsgálatok kimutatják, hogy a nőben 12 személyiség él, közülük viszont csak egy gyilkos hajlamú.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
Beküldte: Anonymous ,
2004-03-17 00:00:00
|
Horror
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
Hozzászólások
Ti pedig nem tudom miért itt vitatkoztok. Ide a történethez kell hozzászólást írni és nem vitatkozni.