Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Romlott anyák

Carmen a válása után rákapott az online csevegésre és sok internetes barátot szerzett. A kedvence a kaliforniai Donna volt. Hozzá hasonlóan elvált anyaként nevelte a fiát, aki Carmen John-jához hasonló korú volt. Mindenről szerettek beszélgetni. Kiderült hogy hasonló az ízlésük a filmek és a zenék terén és annak ellenére is több hasonló ifjúkori élményük volt, hogy nagy távolságra éltek egymástól. Carmen számára olyan volt a dolog, mintha megtalálta volna azt a testvért, akiről mindig is álmodott. Donna-val megosztották meglehetősen kevés kapcsolati sikerüket és meglehetősen számos kapcsolati katasztrófájukat. Az interneten keresztül kisírták magukat egymás vállán és megdicsérték egymás sikereit.


Természetesen az érettségi felé tartó fiaik is szóba kerültek. A viselkedésük, a kezdeti majd komolyabb kapcsolataik, a szakításaik és egyéb kudarcaik.


Ahogy telt az idő, egyre közelebb kerültek egymáshoz és azt vették észre hogy saját életük intim részeiről is beszélgetnek. Szinte semmit nem tartottak titokban egymás előtt azon ritka alkalmakról, amikor partnerre találtak. Még azt is beismerték, hogy izgatónak találják ezek megbeszélését egymással. Néha együtt maszturbáltak miközben leírták egymásnak piszkos gondolataikat. Az egyik ilyen este Donna felhozott egy témát, ami egész életet megváltoztató események láncát indította el. Carmen lábát átvetve ült a székén és lasan simogatta elélvezése után még mindig lüktető punciját, amikor felvillant a monitorán Donna kérdése.


Donna: John leskelődött utánad, amikor serdülésnek indult?


Carmen: LOL….Persze...Végülis fiú. Tudod milyenek amikor elkezdenek férfivá válni. :)


Donna: Shane is ilyen volt. Alig tudtam előjönni a zuhany alól vagy átöltözni anélkül, hogy bele ne ütköztem volna. :)


Carmen: Igen, ezt én is átéltem. És John állandóan nézett amikor a hátsó udvarban napoztam.


Donna: Lefogadom hogy nem csak nézett. :D


Carmen: Szerintem Shane sem tett másként. :)


Carmen puncija újra bizseregni kezdett a társalgástól. Ez valami teljesen új volt. Azután Donna tovább érdeklődött.


Donna: Még mindig szokott nézni?


Carmen felnyögött és friss nedv szivárgott hüvelyéből, amikor benyomta az ujját. Enyhén reszketve gondolt vissza pár héttel korábbra, amikor a fürdőszobában törölgette magát és John rányitott. Pár másodpercig csak egymásra meredtek, azután Carmen maga elé kapta a törölközőt és pár percet kért. John hebegve kért elnézést és megpördülve a szobájába viharzott, de nem volt elég gyors ahhoz hogy az anyja ne vegye észre a dudort a nadrágja elején. Elgondolkodott mielőtt írni kezdett volna. Ez kicsit messzebbre ment minden korábbi témájuknál, de Donna jó barátnő volt és őszinte akart vele lenni.


Carmen: Igen! Pár hete meztelenül kapott rajta amikor előjöttem a zuhanyzóból.


Donna: Néha Shane is néz engem. A múlt vasárnap megláttam a hálószobám tükrében, miközben öltöztem.


Carmen: :D … És mit csináltál?


Donnna: Borzalmasnak fogsz tartani!


Carmen: Dehogy is. Ki vele!


Donna: Nem látsz, de elpirultam. Szóval egy kicsit felizgultam és úgy döntöttem cukkolom egy picit. Ahogy felöltöztem úgy tettem mintha nem tetszett volna a kinézetem és újra levetkőztem.


Carmen: Jézusom! Nem hiszem! :)


Donna: Pedig így volt! Még a melltartómat és a bugyimat is lecseréltem és meztelenül sétáltam a szobában.


Carmen felnyögött és három ujját a hüvelyébe nyomta. Tudta hogy el kellett volna szörnyednie, de a monitoron látható szavaktól csak nedvesebb lett mint valaha. Egy kicsit elmerült az önkielégítésben, mert Donna rá írt.


Donna: Ott vagy még? Kellemetlen volt amit írtam?


Carmen sietősen kihúzta az ujjait és a szabad kezével választ kezdett írni. Azon gondolkodott hogy mit tegyen a nedves ujjaival, majd magában kuncogott egyet és hirtelen ötlettől vezéreltetve a szájába vett őket és tisztára nyalta.


Carmen: Itt vagyok! Nem kellemetlen volt amit írtál, hanem izgató!


Donna: Huhhh...Fellélegeztem… Azt hittem hogy kiléptél. Tényleg felizgatott?


Carmen: Ohh..igen! El sem hinnéd mennyire benedvesedtem.


Donna: Tényleg? Légy őszinte! Felizgat amikor John leskelődik utánad?


Carmen megremegett a kérdést elolvasva. Tudta hogy olyasmit fog bevallani, amit a legtöbb ember szörnyűnek találna.


Carmen: Most én pirultam el, de...igen..izgat amikor néz. Nem csak ő vonul el utána maszturbálni.


Donna: :) Örülök hogy nem csak én vagyok így. Akkor rossz anyák vagyunk?


Carmen: Nem tudom. Talán inkább kiéhezett anyák. :) Ez van, ha állandóan egy helyes férfi van a közelünkben. :)


Donna: Gondoltál már arra hogy felhúzd?


Carmen: Mmmm….csak fantáziáltam róla.


Carmen el sem hitte hogy ezt bevallotta. A fürdőszobai incidens után John a szobájába vonult és kétségtelen volt hogy maszturbált. Carmen ugyanezt tette. Visszaemlékezett arra ahogy felhúzott térdekkel és széttárt combokkal feküdt az ágyán miközben ujjazta magát és arra gondolt hogy a fia előtt járkál anyaszült meztelenül.


Carmen: Csináltál ilyet azóta? Vagy akartál?


Donna: Nem csináltam, de beismerem...akartam. Te meg tudnád tenni a fiaddal?


Carmen: OMG! Nem tudom.. Bárcsak elég bátor és romlott lennék!


Donna: Én megteszem, ha te is!


Carmen: Micsoda?


Donna: Legyünk mindketten romlott anyukák! Tudom hogy szeretnéd!


Carmen: Hihetetlen hogy egyáltalán beszélgetünk erről! Egyébként mit kellene tennünk?


Donna: Nem is tudom… Talán mindkettőnknek kellene valamilyen módot találnia arra hogy holnap estig valahogy felhúzzuk a fiúkat, utána pedig elmesélhetnénk egymásnak higy mit csináltunk. Benne vagy?


Carmen: Nagyon perverz! De benne vagyok! Meztelenség vagy mi legyen?


Donna: Rád van bízva, de azt hiszem elég tapasztaltak vagyunk és képesek vagyunk e nélkül is célt érni.


Carmen: Megpróbálom. Akkor holnap este!


Donna: Sok sikert! Puszillak!  Nekem most sürgős maszturbálnivalóm van! :)


Carmen: Hozzám képest már le vagy maradva! :) Csók!


Carmen kijelentkezett és minden figyelmét magára összpontosította. Úgy érezte magát mint egy kéjvágyó ribanc, miközben lábait a széke karfájára téve széttárta és egyik kezével ujjazta magát, a másikkal pedig a csiklóját simogatta. Összeszorított ajkakkal élvezett el, mert nem akarta felébreszteni a szomszéd szobában alvó fiát.


Másnap reggel izgató álmok után ébredt. A munkába induláshoz készülve azon járt az agya, hogy hogyan fogja este 10-ig felhúzni John-t. A probléma munka alatt is lekötötte gondolatait. Délután kimerülten tért haza. Ki hitte volna hogy a romlottság ilyen fárasztó tud lenni? A szobájában ledobta a szoknyáját és elkezdte kigombolni a blúzát, de félúton megállt, amikor megpillantotta magát a tükörben. Elégedett volt a látvánnyal. Nem hibáztathatta John-t. Levette a blúzát és a melltartóját, majd a kezébe véve a melleit újra tanulmányozni kezdte magát. Az ujjai érintésétől a mellbimbói merevedni kezdtek. Az egyszerű és kényelmes pamutbugyi helyett tangát vett fel, majd a melltartóját kihagyva visszavette a blúzát. A blúz alja a combja közepéig ért és elég sokat látni engedett a lábából. Néhány gombot kigombolva hagyott és kísérletképpen előrehajolva megnézte magát a tükörben. Elégedetten konstatálta hogy ebben a pózban nagyszerűen a blúza alá lehet nézni és élvezni lelógó keblei látványát. “Szégyelld magad Carmen!” -motyogta magának, majd még egyszer megnézte magát és lement vacsorát készíteni.


Összességében nem sokban különbözött az öltözete a megszokottól, bár melltartó mindig volt rajta és pamutbugyit vett ilyenkor. Kiíváncsian várta hogy John mennyi idő alatt veszi észre az eltérést.


A fiú hat körül ért haza.


-Nagyszerű az illat! Mi a vacsora? -kérdezte.


Carmen szíve hevesebben kezdett verni ahogy a mosogatótól a fiú felé fordult. 


-Helló édesem! Serpenyős rostélyos készül. Még egy jó fél óra. Addig letusolhatnál és átöltözhetnél. -mondta a nő.


A fiúhoz sétált és puszit nyomott annak arcára. Tisztában volt hogy John mereven nézte ahogy átszelte a konyhát. Azon töprengett hogy a fehér blúza mennyire engedi láttatni a mellbimbóit. A fiú kicsit elpirult. A nő újra a sütőhöz ment. Nem kellett hátranéznie ahhoz hogy tudja a fia szeme végigjár a testén.


-Uhh...rendben… -mondta John.


Carmen előrehajolt a sütő ajtajához tudva hogy a felhúzódó blúza szabaddá teszi lényegében csupasz popsiját. Megfordult és a fiára mosolygott, aki földbe gyökerezett lábbal állt az ajtóban.


-Mozgás fiatalember! Nem akarok várni a vacsorával! -mondta.


Újra a sütő felé fordult, de nem hallott távolodó lépteket. Tudta hogy a fia szeme a hátsójára tapad. John csak akkor sétált el, amikor pár másodperc múlva visszacsukta a sütő ajtaját.


Carnem a konyhapultnak támaszkodott és egész teste remegett a feszültségtől. A combjai közt hőséget érzett és alig tudott állva maradni. Biztos volt benne hogy ha lenézne, akkor a világoskék bugyija elején nedves foltot látna. Legszívesebben magához nyúlt volna.


John akkor tért vissza, amikor Carmen éppen a sütőből vette elő az elkészült vacsorát. A legegyszerűbb az lett volna, ha a fiú mellé állva teszi elé az ételt, de ő inkább az asztal szemközti oldalára állt és az asztallap fölött áthajolva tette elé a tányért. Látta a meglepetéstől tágra nyíló szemeket. Kimérten, lassan kanalazta ki az ételt és sokáig szöszmötölt az evőeszközökkel.


-Ez istenien néz ki anya! -sóhajtotta John miözben pillantását nem vette le a nyitott blúzról.


-Örülök hogy tetszik! Remélem olyan finomnak fogod találni mint amilyen jól néz ki!-felelte Carmen és elpirult.


-Én is! - mondta John mosolyogva.


A nőt veszett kuncogásvágy fogta el a szavak kétértelműségétől, de uralkodott magán. Felegyenesedett és megpakolta a saját tányérját. Csendben ettek és közben néha furcsán néztek egymásra. Carmen ijedt és izgatott volt egyszerre. De kíváncsi is volt a hatásra, ezért amikor végzett, “véletlenül” leejtette a villáját. Lehajolt hogy felvegye és közben átnézett az asztal alatt. A John nadrágján látható jókora kiemelkedés elégedettséggel töltötte el.


A fiú segédkezni akart a mosogatásban, de az anyja elküldte leckét csinálni. Miután Carmen végzett a pakolással, a szobájába sietett, bezárta az ajtaját és vadul maszturbált miközben a fia péniszére gondolt és azokra a csodálatos helyekre ahová az tehetné. Nem tudta megvárni a megbeszélt 10 órát. Már kilenckor bejelentkezett, remélve hogy Donna is hamarabb ott lesz. Majdnem felkiáltott örömében amikor meglátta a barátnője nevét.


Donna: Úgy látom te sem tudtál várni! :D


Carmen: Hát nem… Hogy ment? Mi történt?


Donna: Ez a te első alkalmad, úgyhogy előbb te! Romlott anyuka voltál?


Carmen részletesen elmesélte hogy mi történt az elmúlt órákban és ez emlékek felidézésétől puncija újra nedvesedni kezdett. Mire befejezte, újonnan felvett bugyija is átnedvesedett.


Donna: Ez tetszik kislány! Te aztán tudod hogy kell felhúzni egy férfit! :)


Carmen: Most te jössz!


Donna: Miután felkeltem, előkerestem egy régi, elől zipzáros kaftánomat. Nagyjából úgy gondolkodtam mint te. Lehúztam a zipzárt annyira, hogy Shane jól beláthasson amikor reggelinél előre hajolok és meg kell mondanom hogy a fiú sokat bámult! Még inget is kellett cserélnie, mert magára öntötte a müzlijét. :)


Carmen: Ennyi? Csináltál még valamit?


Donna: Reggeli után a zuhanyzó felé tartva megszállt az ihlet. Elkezdtem lehúzni, majd egy cérnaszállal megakasztottam a kaftán zipzárját. Segítséget kértem Shane-től a lehúzáshoz és hagytam hogy küzdjön vele. Mondtam neki hogy húzza erősen és az eredmény minden várakozásomat felülmúlta. Majdnem hanyatt esett amikor a zipzár engedett. Csak pár centire volt a meztelen testemtől. Szinte éreztem a leheletét a hasamon miközben szemrevételezte a portékát. :)


Carmen: És utána mi történt?


Donna: Szabadkoztam, ő is szabadkozott… azután villámgyorsan a szobájába húzott.


Carmen: Valakinek tisztátlan gondolatai támadtak az anyukájáról. :)


Donna: Szerintem nem csak neki. És azt is lefogadnám hogy nem én vagyok az egyedüli anyuka akinek szexi gondolatai támadtak a fiáról! :)


Carmen: El sem tudod képzelni milyen gondolatok! Annyira szerettem volna látni annak a nagy dudornak az okát!


Donna: Én is így voltam! Csoda hogy nem rántom az ágyamba!


Carmen egy rövidítéssel jelezte hogy hamarosan visszatér, majd egy kis szünet után újra írni kezdett.


Carmen: Bocsánat, de el kellett élveznem azután amit mondtál! :)


Donna: Nekem is! Valahogy éreztem hogy mit csinálsz. Elővettem a dildomat és most is bennem van!


Carmen: OMG! Imádom amikor ilyen vagy! Kérdezhetek valami szörnyűt?


Donna: Tudod hogy igen.


Carmen: Ha egyszer úgy adódna...lefeküdnél a fiaddal?


Hosszú szünet következett és Carmen lélegzetvisszafojtva várta barátnője válaszát. Egyrészt maga sem hitte hogy feltette a kérdést, másrészt reménykedett benne hogy talált valakit akivel megoszthatja hirtelen támadt fantáziálását.


Donna: Nem tudom. Pusztán a kérdésedtől lüktetni kezdett a puncim… Veled mi a helyzet? Szeretkeznél John-nal?


Carmen: Én sem tudom. Azt hiszem soha többé nem tudnánk úgy egymásra nézni utána mint korábban. Tudom hogy évek óta fantáziál rólam, de…


Donna: Rossz anyák vagyunk?


Carmen: Nem...a fenébe is! Te és én jó anyák vagyunk. Két nagyszerű fiút neveltünk fel. Csak nők vagyunk a magunk vágyaival és két jóképű ifjú van a közelünkben. Természetes hogy ilyen érzéseink támadnak.


Donna: Akkor hogyan tovább?


Carmen:  :D Fogalmam sincs. Talán fantáziáljunk és maszturbáljunk sokat együtt és tartsuk egymást a józan eszünknél.


Donna: :) A fiúkat tovább cukkolhatjuk? A libidómnak jobbat tett mint a három legutóbbi barátom.


Carmen: Rémes leszek, de nem hiszem hogy abba fogom most hagyni. Jó móka volt és én sem élveztem ekkorákat korábban mint az elmúlt pár napban.


Donna: Mmmm… A fiainknak fogalma sincs milyen szerencsések hogy ilyen szégyentelen szüleik vannak. :)


Így kezdődött. Esténként megbeszélték az újabb fantáziálásaikat, legyenek azok akár jók, akár rosszak, de egyikük sem volt hajlandó (vagy képes) abbahagyni a játékot a fiával. Kipróbálták egymás erkölcstelen ötleteit és utána megvitatták hogy mennyire váltak be. Idővel kíváncsiak lettek egymásra is. A fiaikkal webkamerát illeszttettek a gépeikhez és szorongva bejelentkeztek.


Donna gyönyörű volt és egyáltalán nem olyan mint amire Carmen számított. A nő fejében egy tipikus kaliforniai szőkített hajú nagymellű cicababa járt, de egy kedves, korabeli nőt látott. Donna karcsú volt és barna haját rövidre vágva viselte. A nőn láthatóan nem volt melltartó és az ujjatlan blúzában Carmen nagyjából grapefruit méretű kebleket vett ki. Donna rámosolygott és írni kezdett.


Donna: OMG Carmen! Nagyon csinos vagy!


Carmen: Te is gyönyörű vagy!


Donna: Attól féltem hogy egy kövér ötvenes pasi jelenik meg koszos trikóban és alsónadrágban. :)


Carmen: Én éreztem hogy te tényleg nő vagy, csak nem gondoltam hogy ilyen szép!


Carmen a kamerán át csókot dobott barátnőjének, aki ezt viszonozta.


Donna: Ki beszél? Nem tudom John hogyan tudja távol tartani a kezeit azoktól a formás keblektől!


Carmen impulzívan felhúzta a pólóját és megvillantotta a kebleit Donna-nak. Ő elnevette magát és válaszként megmutatta saját hegyes melleit. Újra csókot dobtak egymásnak.


Donna: Na tessék! Úgy viselkedünk mint két szerelmes lány, és nem úgy mint két romlott anyuka. :)


Carmen: Nem lehetünk mindkettő egyszerre?


A megjegyzés új utat nyitott a beszélgetésükben. Kiderült hogy ugyan a valóságban még nem voltak nővel, de néha megfordult a fejükben. Elvörösödve azt is beismerték, hogy előfordult hogy a másikra gondolva maszturbáltak. Ezután megvitatták a fiaikkal történt legutóbbi eseményeket. Donna beszámolóját hallgatva Carmen ösztönösen hátradőlt a székében és keze megindult a bugyija felé. Azután visszarándult, amikor rájött hogy most a barátnője is látja.


Donna: Miattam ne zavartasd magad! Tudjuk hogy a beszélgetéseink közben eddig is csináltuk. Nem zavar ha simogatod magad, he téged sem zavar a saját ujjazásom.


Donna ezután hátrább húzódott és feltette az asztalára a karcsú lábát. Az ágyéka tisztán látszott a képernyőn. Elvigyorodott és szégyentelenül becsúsztatta a kezét a csipkebugyijába. Kényeztette magát miközben Carmen beszámolt a legutóbbi akciójáról.


Carmen: Ez tetszeni fog! Tegnap zuhanyzás után egy vékony köpenyt vettem és alig kötöttem össze. Reméltem hogy véletlenül szétnyílik amikor találkozok John-nal, de nem volt az emeleten. A földszinten találtam rá ahogy egy régi western-t nézett. Én is leültem nézni és feltettem a lábam egy puffra. Nem sok időbe telt John oldalpillantásokba kezdjen. Kicsit babráltam a köpenyemmel hogy láthassa a melleimet….és csak később villant be, hogy abból a szögből tökéletesen láthatta a puncimat!


Donna: LOL...tényleg tetszik!


Carmen: Az egyik mellem szinte teljesen kint volt, mire rájöttem hogy a puncimat nézi. Benedvesedtem. Tudtam hogy a szeméremajkaim szétnyílnak és látja a hüvelyem rózsaszín belsejét. Vagy 20 percig úgy tettem mintha belemerültem volna a film nézésébe. Annyira izgató volt! 


Donna vadul vonaglott. Egyik kezével a bugyijában ügyködött, a másikkal a mellét simogatta. Valamikor Carmen írása közben megszabadult a pólójától. Amikor észrevette hogy Carmen nézi, elengedte a keblét és írni kezdett:


Donna: Mi lett a vége? Részleteket akarok kislány!


Carmen: Majdnem fél óráig bámult. Már arra gondoltam hogy ott fogok elélvezni anélkül hogy magamhoz érnék, amikor John nem bírta tovább. Azt mondta hogy elálmosodott és elvonult. Olyan merevedése volt hogy majdnem szétszakadt az alsónadrágja. Alighogy becsukódott a szobája ajtaja, már a puncimban is volt az ujjam. A szobámig sem tudtam elmenni.


Mindketten vad önkielégítésbe kezdtek és egymás látványa csak olaj volt a tűzre. Nem volt mikrofonjuk, de az arckifejezéseik mindent elárultak. Az orgazmus után Carmen tisztára nyalta ujjait és élvezte Donna meglepett pillantását, majd azt hogy a barátnője hasonlóan tesz.


Carmen: Ilyen élményben még sohasem volt részem!


Donna: Nekem sem. Nem tudom meddig bírják a fiúk és azt is be kell vallanom hogy olyasmit érzek irántad amit korábban nem.


A barátnője szavaitól Carmen szívverése felgyorsult.


Carmen: Megértelek...én is hasonlóan érzek irántad. Valami őrült és vad dolgot kezdtünk. Gondolog elég erősek vagyunk ahhoz hogy abbahagyjuk?


Donna: Nem hiszem hogy van rá esélyünk. Én képtelen vagyok abbahagyni. Te?


Carmen: Én sem. Nem tudom meddig bírom még… Állandóan a John-nal való szeretkezésre gondolok. Még álmomban is!


Donna: Tudom...minden nap arra gondolok hogy ennyi...vagy én mászok Shane ölébe, vagy ő kap el és dug meg, amikor bolondozok vele.


Carmen: Igen! Amikor John rám néz néha azt látom a tekintetében hogy őrült szeretkezés közben gondol el bennünket.


Donna: Emlékszel arra, amikor megkérdezted hogy ha esély lenne rá, akkor ágyba bújnék-e a fiammal?


Carmen: És te is ezt kérdezted...emlékszem.


Donna: Azt hiszem megteremtettük a magunk esélyét. Nem fordulhatunk vissza.


Egy darabig egymásra bámultak és nem mozdultak, csak egymás arckifejezését tanulmányozták. A távolság ellenére is érezték a másikban tomboló vágyat. Végül Carmen írni kezdett.


Carmen: Le fogunk feküdni a fiainkkal, ugye?


Donna: Igen. Szeretkezni fogunk velük.


Újabb szünet következett, azután Carmen elmosolyodott. Donna megnyalta az ajkát és visszamosolygott rá.


Donna: Azt hiszem ennél romlottabb anyák nem is lehetünk.


Carmen: Nem bizony. A kérdés csak az, hogyan csináljuk.


Donna: Nem tudom. Gondolom ha most felállunk, a szobájukba megyünk, föléjük mászunk és péniszükre engedjük magunkat, nem tiltakoznának. :D


Carmen: Igen...ezt megtehetnénk… Talán őrült vagyok, de szeretném veled megosztani ezt a pillanatot.


Donna: Mmmmm...jól hangzik. De hogyan?


Carmen: Van egy ötletem, de még gondolkodnom kell rajta egy kicsit. Holnap péntek. Otthon tudnád tartani este Shane-t?


Donna: LOL! Alig tudom kirakni a házból. Attól fél hogy elszalasztja anyukája valamilyen izgató tevékenységét.


Carmen: Rendben! Akkor intézzük úgy, hogy mindkét fiú holnap este itthon legyen...kellően felizgulva. Nyolckor találkozzunk!


Donna: Részemről mehet, de mi jár a fejedben?


Carmen: Valami szórakoztató és mocskos, de még át kell gondolnom egy kicsit. Holnap mindent elmondok!


Még beszélgettek egy kicsit, de Carmen ellenállt Donna tervét illető érdeklődésnek. Az eddigre szokásossá vált “Szeretlek!”-kel búcsúztak és megpróbáltak aludni.


Carmen sokat gondolkodott a másnap esti viseletén, végül egy vállpántos top és tangabugyi mellett döntött. A melltartót mellőzte. A tükörben megnézte magát és elégedett volt. A top anyaga olyan vékony volt, hogy kivehetők voltak a mellbimbói udvarának kis kiemelkedései. A hazatérő fiát a kanapén összekucorodva és TV-t nézve fogadta. John lezuhanyozott és egy pólóban és bermuda nadrágban csatlakozott hozzá. A fiú a kanapé túlvégére ült, hogy a legjobb rálátása legyen Carmen testére. Egy darabig általánosságokról beszélgettek. Munka, iskola, sport. Carmen puncija egész idő alatt nedvesedett és bizsergett. Egy gyors lefelé pillantás azt is elárulta neki, hogy mellbimbói mindent megtesznek azért hogy átszúrják top-ja szövetét. John shortján határozott sátor képződött. Amikor eljött az idő Carmen felállt és kinyújtózott. A kezét magasra emelte, hogy keblei alsó része kivillanjon a top alól. Tudta hogy bugyija láthatóan nedves.


-Azt hiszem csevegek még egy kicsit a barátnőmmel, Donna-val mielőtt lefekszem. -mondta.


-Rendben! Én még egy darabig TV-zek.-felelte John.


Komoly csalódottság volt a hangjában. Valószínűleg egy kis show-nál többre számított. Carmen odahajolt és puszit nyomott az arcára, amjd azt mondta:


-Mielőtt ágyba bújok még lejövök egy jóéjt puszira. Szeretlek John! A legjobb fiú vagy akit egy anya csak kaphat.


Miközben felment a lépcsőn, a fia pillantását olyannak érezte a popsiján, mintha annak kezei lettek volna. Az emeletre érve annyira remegett a keze, hogy kétszer is elütötte a bejelentkezési jelszavát. Donna gyönyörű és ideges volt. Egy szűk topot viselt, ami keblei felső részét szabadon hagyta és egy Carmen-éhez hasonló bugyit. Még az elején levő nedves folt is hasonló volt.


Donna: Tényleg megtesszük, ugye? Szeretkezünk velük.


Carmen: Méghozzá egyszerre. Shane hol van?


Donna: A szobájában tanul. Nem sikerült jól az egyik tesztje és úgy tettem mintha megharagudtam volna rá. John-nal mi a helyzet?


Carmen: Odalent TV-t néz és várja a beígért jóéjt puszit. Mondhatom a tervem?


Donna élénken bólogatott, Carmen pedig gyorsan megírta a részleteket és élvezte a barátnője arcán elterülő mosoly látványát.


Carmen: Szerinted működni fog?


Donna: Semmi kétség. A fiúk imádni fogják. Hívhatom Shane-t?


Carmen: Igen. Én hívom John-t. Kezdődjék a játék!


Carmen megfordult a székével és elkiáltotta magát:


-John! Feljönnél pár percre?


Lábdobogás hallatszott a lépcsőn és John már ott is volt.


-Valami baj van? -kérdezte.


-A segítségedre lenne szükségem, de előbb hadd mutassam be Donna-t.


John közelebb hajolt a monitorhoz és elismerő pillantással végignézte a másik vonzó anyát. Donna intett neki, ő pedig visszaintett. Pár pillanattal később egy jóképű fiú jelent meg Donna mellett. Carmen a látványában gyönyörködött, amíg Donna beszélt hozzá. Ő is barátian intett Carmen-nek és udvariasan biccentett John-nak.


-Ő Shane, Donna fia. -tájékoztatta Carmen John-t.


Donna a billentyűzetére mutatott.


Donna: Azt hiszem mi készen állunk. Szeretnéd te elmondani a részleteket?


Carmen: Igen. Shane! Anyukád és én az elmúlt hónapokban igen jó barátnők lettünk. Mindent megosztunk vagy megbeszélünk egymás közt. Gondolom te és az én fiam is észrevettétek hogy mostanában megváltozott kicsit a viselkedésünk..és az öltözködésünk is. Így van?


Carmen érezte hogy John megfeszül mellette. Shane láthatóan elvörösödött. Egy pillantást vetett lefelé Donna szinte félmeztelen testére, majd Carmen-re nézett és bólintott.


Carmen: Anyukád és én arra jutottunk hogy meglehetősen romlott anyák vagyunk és élvezzük a dolgot! A jelekből ítélve pedig a fiainknak is teszenek a romlott anyáik.


-Uhh...nagyon… -hallotta Carmen John suttogását.


Donna a fia reakciója miatt aggódva nézett fel Shane-re, de elmosolyodott amikor az kinyúlt és megszorította a csupasz vállát.


Carmen: Szeretnénk eldönteni hogy melyikünk a romlottabb és ehhez kell a segítségetek. Egyféle kihívásos játékot fogunk játszani. Néha nektek, fiúknak kell tenni valamit, néha nekünk, az anyáknak. Renden? Az veszít, aki először nem teljesíti a kapott kihívást.


John és Shane is úgy nézett ki, mint akit egy láthatatlan baseball ütővel fejbevágtak, de Carmen látta Shane nadrágjának kiemelkedését és egy oldalpillantással meggyőződött róla hogy John is készen áll.


Carmen: Mindenki készen áll? Ki kezdjen?


Donna: Ez a te játékod. Szerintem te.


Carmen: Oké! Nem könnyű… Úgy tűnik Shane egy kicsit túl van öltözve. Donna! Vedd le a nadrágját!


Donna ördögi mosollyal megfordult és gombolni kezdte Shane farmerét. Mohón lerángatta a nadrágot a fiúról és felfedte annak boxeralsóját a sátorral az elején.


Donna: Tetszik ez a játék! Én jövök! John! Szeretném ha megcsókolnád anyukádat! Nem nyelves csók… Fél percig!


Carmen felnézett és látta hogy John kérdően néz le rá. Elmosolyodott és bólintott. Megfogta a fia kezét és megszorította. Az a bátorítást érezve előrehajolt és ajkát az anyja ajakira nyomta. Carmen elig bírta megállni hogy engedve az édes nyomásnak, szétnyissa a száját. Úgy érezte hogy a fiú túl hamar húzódik vissza. Szíve szerint még folytatta volna.


Carmen: Ez isteni volt! Maradjunk ennél, csak legyen vadabb! Shane! Harminc másodperc nyelves csók az édesanyáddal!


Shane nem vesztegette az időt. Előrehajolt és szája az anyjáéra tapadt. John és Carmen lenyűgözve nézte a szenvedélyes csókot. Donna felemelte a karját és átkarolta a fiát. A nyelvük vad táncot járt. Amikor Shane elhúzódott, Donna egy utolsó, szerelmes nyalást adott ajkainak, majd írni kezdett.


Donna: Te ördögi ribanc! Nem is tudod milyen jó volt! Carmen! Állj fel és hajolj előre! John! Szeretném ha anyukád popsiját simogatnád fél percig!


Carmen levegő után kapott amikor rájött hogy közelednek a ponthoz ahonnan nincs visszatérés. Felállt, megfordult és a székre támaszkodva előrehajolt. A válla fölött a fiára nézett. John-on látszott hogy szeretné megtenni, de nem biztos abban hogy nem kap miatta büntetést. 


-Csinálhatod. -mondta neki Carmen.


John a tenyerével lassan és gyengéden simogatni kezdte. A vágaton végigsimító ujjaitól Carmen remegni kezdett. 


-Olyan sima… -sóhajtotta a fiú, Carmen pedig átkozódott magában amikor letelt az idő.


Carmen: Teljesen kimelegedtem! Shane! Szeretném ha a kezed anyukád felsője alá csúsztatnád és fél percig simogatnád a melleit!


Shane olyan kábult tekintettel nézett, amivel csak az tud, akinek felajánlották egy régi álma megvalósulását. A kezét újra Donna vállára tette, aki puszit nyomott rá. Shane keze lassan a top alá csúszott és megfogta az anyja kebleit. Donna csukott szemmel és az ajkába harapva élvezte a merev mellbimbóit simogató tenyeret. Valószínűleg nem is volt tudatában hogy mit csinál, amikor a cirógatás közben lejjebb rángatta a top-ját és felfedte a gyönyörű kebleit.


-Gyönyörű! -zihálta Carmen.


-A tieid sokkal szebbek! -mondta John hozzá hasonló csodálattal a hangjában.


Donna: Ideje piszkosabbnak lenni! John! Azt szeretném, ha anyukád melleit simogatnád és közben nyelves csókot váltanál vele. Fél perc!


John már hajolt is előre a csókra, Carmen szája pedig nyitva várta. Ugyanekkor a nő érezte hogy a fiú felhúzza a topját és megragadja a kebleit. Felnyögött. Az időt megint rövidnek érezte.


Carmen: Ez csodás volt! Shane! Szeretném ha Donna bugyijába nyúlnál és beszámolnál arról amit találsz!


Donna szeme nagyra nyílt, de megemelkedett a székében és kicsit előre csúszott, hogy Shane-nek jobb hozzáférést, Carmen-nek és John-nak pedig jobb rálátást biztosítson. Donna megrándult mintha áramütés érte volna, amikor Shane keze eltűnt a bugyijában. Az alsónemű szövetének mozgás jelezte az ujjak felfedező tevékenységét. Shane a kamerába vigyorgott és szabad kezével írni kezdett:


“Forró és nedves. Tudtad hogy borotválja?”


Amikor Shane keze kicsúszott, Donna láthatóan tiltakozva előrelökte a csípőjét. A fia két ujját a kamera elé tartotta. Carmen és John látta rajta a nedves csillogást. Shane kacsintott és nyalni kezdte az ujjait, mintha fagyi lett volna.


Donna: John! Tedd meg ugyanezt édesanyáddal!


Carmen Donna-hoz hasonlóan megemelte magát és lábait a széke karfájára tette. “Ohhhh..” -nyögte amikor a fia keze a puncijára csúszott. John ujjai végigcirógatták a rövidre nyírt szőrzetet, majd becsúsztak a nedves nyílásba. Carmen kéjesen nyöszörgött. Kezdett felemelkedni a székből, de John a másik kezével gyengéden visszanyomta. Amikor John előhúzta az ujjait, vastagon állt rajtuk Carmen nedve. Shane-hez hasonlóan lenyalta az ujját, majd megírta beszámolóját:


“Forró mint egy gejzír! Még a rövid szőrzete is benedvesedett.”


Carmen mellbimbói olyan duzzadtak voltak hogy szinte fájtak.


Carmen: Most te jössz anyuka! Azt szeretném, ha elővennéd és simogatnád a fiad hímvesszőjét!


Donna elmosolyodott és előhalászta a merev hímtagot. Lassan és büszkén masszírozni kezdte a fia péniszét. Carmen nyikkanó hangot hallatott amikor látta hogy mekkora. Amikor Donna vonakodva elengedte a férfiasságot, az keményen csapódott Shane hasához.


Donna: Carmen! Azt szeretném ha lehúznád John alsónadrágját és egy kicsit puszilgatnád és nyalogatnád a péniszét!


-Megtehetem? -kérdezte Carmen a fiát.


-Ohh...igen!!! -felelte John és már le is tolta az alsónadrágját.


Carmen a kezébe vette a hímtagot és puncija már bizsergett is várva a majdani behatolást. A duzzanatból sejtette hogy John sem kicsi, de most meg is győződhetett róla. Talán kicsit rövidebb volt a pénisze mint Shane-é, de vaskosabb volt. Néhányszor megpuszilta és végignyalta.


Carmen: Donna! Fél perc szopás!


Donna: Már azt hittem sohasem kéred ezt!


Donna elfordult a billentyűzettől és a kezébe vette a fia hímvesszőjét. A nyelve hegyével kinyalta az előváladékot a nyílásából, majd az egészet a szájába vette és szenvedélyes szopásba kezdett. Shane felkapta a webkamerát és felemelve lefelé fordította, így Carmen és John sz ő szemszögéből láthatta az eseményeket. Donna teljesen elvesztette az időérzékét.


Carmen: Fél percet mondtam te ribi! :D


Shane elnevette magát amikor elolvasta az üzenetet. Visszatette a kamerát a helyére és lassan eltolta magától az anyját. Donna boldogtalan arccal fordult vissza a gépéhez.


Donna: Fogalmad sincs milyen nehéz abbahagyni! John! Térdelj anyukád combjai közé, húzd le a bugyiját és nyald fél percig!


John arca tűzpiros volt, de eszébe sem volt ellenkezni. A nyelve olyan gyakorlottan mozgott hogy Carmen biztosra vette hogy nem először csinál ilyet. A nő nyögött és csípőjét mozgatta miközben a fiú hajába markolt és magához szorította. Ugyanúgy elvesztette az időérzékét mint Donna.


Donna:  Fél perc! Emlékszel? Engedd el a fejét ribi! :)


Carmen frusztráltan felsóhajtott. Nagy volt a kísértés hogy ne engedje John-nak hogy abbahagyja. Már érezte a kezdődő orgazmust.


Carmen: Majdnem elélveztem! Isteni a nyelve! Jöjjön a döntő feladat! Shane, John! A kihívásom az, hogy engedjétek anyáitokat hogy a hímtagotokon lovagoljanak amíg meg nem töltitek őket a magotokkal!


Donna: Legfőbb ideje volt! Már majdnem megőrülök itt!


Carmen felállt, John pedig hitetlenkedő arckifejezéssel leült a székre. Az anyja előrehajolt és megcsókolta. Egy kicsit masszírozta a péniszét és megnyugtatóan azt mondta neki:


-Így van.. Meg fogsz dugni! Csináld jól édesem!


Ezzel a kamera felé fordult és remélte hogy higgadtabbnak látszik mint ahogy érzi magát. A fantáziálás a végéhez közeledett. Donna-val kettesben minden konvencionális normán túl tolták a fiaikkal való kapcsolatot és most készen álltak a tiltott vonal átlépésére. Nem érzett megbánást csak olyan várakozást, amit talán egy izgatott  szűzlány érezhet a nászéjszakáján. Donna és Shane hozzájuk hasonló pózba helyezkedett. Carmen látta a barátnője szétnyíló szeméremajkait, a saját combjai közt pedig érezte a fia péniszének hegyét. Donna-val bólintottak egymásnak és mintha olvasták volna egymás gondolatait, némán számolni kezdtek: “Egy...kettő..három!” A háromra mindketten leereszkedtek a fiuk merev hímvesszőjére. Donna szeme tágra nyílt, Carmen pedig hangosan felnyögött. Mindkét fiú méretes volt és a nőknek az izgalmuk és nedvesedésük ellenére lassan kellett leereszkedniük. Carmen alig tudta feldolgozni azt, hogy a fia húsa visszatér a születése helyére. A bűnös élvezet szinte elviselhetetlen volt. Az idő lelassult számára. Tudta hogy mély hangon nyög miközben Donna reakcióját bámulja Shane merev hímvesszőjének behatolására. A barátnője teste megvonaglott a kéjtől. A szeméremajka John szőrzetének nyomódott. A fia teljesen benne volt.


-Ohhh...John…. -sóhajtotta.


A fiú megragadta a derekát és puszilgatni kezdte a hátát. Carmen remegett az élvezettől. Látta hogy Donna tehetetlen rongybabaként ül a fia hímvesszőjén, miközben Shaen a hegyes keblét markolja. Azután az anyák és fiúk lassú mozgásba kezdtek. Carmen puncija megrándult a közeledő orgazmustól és úgy érezte hogy a fia még nagyobbra duzzad benne és a méhszáját ostromolja. A kéjes érzést még inkább fokozta annak tudata hogy a fia hamarosan belé pumpálja ifjú magját. Amikor elélvezett, felsikoltott. A hüvelyének izmai megfeszültek és szinte fejni kezdték John hímvesszőjét. A fiú felkiáltott és Carmen punciját forró sperma öntötte el.


Amikor újra képes volt a monitorra fókuszálni, elégedetten elmosolyodott Donna és Shane láttán. A távoli páros visszamosolygott rá. Donna haja nedves volt és teste verejtéktől csillogott. Hozzá hasonlóan még mindig a fia ölében ült. Széttárt puncijából sperma szivárgott.


Donna: Nos...Jól esett? :)


Carmen: Jobb volt mint álmodtam róla. Neked milyen volt?


Donna: Jézusom! Ilyet még nem éltem át. És még jobbá tette hogy közben nézhettelek benneteket.


Carmen: Én is élveztem a látványotokat! Gyönyörűek voltatok! Azt hiszem ennél jobb már nem is lehet.


Donna: Talán van még egy dolog ami élvezetesebbé tenne egy ilyen pillanatot.


Carmen: Mi?


Donna: Csak az lehetne még ennél is jobb, ha együtt csinálnánk és utána kinyalnánk egymás puncijából a fiaink nedveit.


John felnyögött Donna szavait olvasva és Carmen érezte hogy a hímvesszője merevedni kezd benne. A nő Donna-ra nézett, aki hátradőlt Shane-nek, széthúzta a szeméremajkait, két ujjával kikanalazott egy kicsit a fia spermájából, majd buja mosollyal lenyalta az ujjait. Carmen felsóhajtott és gyorsan gépelni kezdett.


Carmen: A játék még nem ért véget,hiszen döntetlenre áll. Az új kihívásom az, hogy te és Shane gyertek el hozzánk és tegyük meg amit javasoltál.


Donna elmosolyodott, majd mondott valamit a fiának, aki mohón bólintott.


Donna: Mikor?
Hozzászólások
További hozzászólások »
ayala ·
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

tlalax ·
------1300 oldalnyi erotikus horrormese letölthető egyetlen PDF állományban:
https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w


AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: