Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ravatal

Síró népek veszik körül, mikor belépsz a bejáraton. Rettent a tömeg; mindenki boldogtalan, és értetlen. Zsongó, nehéz fejjel közelítesz oda régi barátaidhoz. Legjobb cimborád összetörve ül egy üveg sörrel a hátsó sorban. Nem beszél, nem sír, nem néz, és nem lát. Elvakítja a bánat… Leülsz mellé és kezedben is pukkan egy palack. Senki nem döbben meg a hirtelen megtört csendtől. Fel sem tekintenek, csak a zokogás lesz erősebb. Nem szóltok egymáshoz, csak csendben isszátok a szeszt.
Tovább állsz; előrébb mész. Nem mersz teljesen előre verekedni, félsz a látványtól. Inkább elvegyülsz a tömegben, és beszélgetéseket hallgatsz ki:
„Nem kellett volna, hogy ez a szerelem véget érjen…”
„Hiába, várható volt, hogy nem bírja a kínt…”
„Emberfeletti lett volna, hogy tovább éljen…”
„Esténként is alig-alig sírt…”
Megrettensz, mert nem találsz összefüggést. Hátratekintesz cimborádra; élettelen már teste is, alig vegetál. Édesanyádat sehol nem találod, nem bírja ezt az életet ő sem. Családod többi tagja még erős, van ki közönyből, van ki szükségből…
Akármennyire ódzkodsz, mégis előre jutottál. Ott állsz a ravatala előtt és nem mersz megszólalni. Sosem láttad még ilyen szépnek. Kisimult, sehol egy ránc. Boldognak, mosolygósnak tűnik. Olyan, mint azelőtt a végzetes délután előtt volt. Már nem félsz tőle. Csendben megsimogatod és egy utolsó könnyet ejtesz érte. Végső búcsú; és már vihetik is. Koporsót lezárják, többet nem láthatod. Ennyi volt lelked ravatala…
Csöndesen ballagsz haza, és szerető anyád ölében keresel vigaszt. Keresed-keresed, hátha megleled; így zajlik végéig életed…
Hasonló történetek
7218
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
5282
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

gyémánt ·
Erra a legrosszabb szó az, hogy szép. De annak érzem, árad belőle valami belső nyugalom. Tetszett:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: