Jilien szinte rohant az úton, ennek köszönhetően párszor meg is csúszott, de mindig egy nagy hókupac tetején landolt. Hiába vett föl két pulcsit, nagykabátot, még a foga is vacogott, amint a sötét utcán küzdötte át magát. Tudta, hogy nem kellett volna elmennie abba a „nagyvilági” buliba, ami Amy-éknél volt, de hát meghívták, és ha nem ment volna el, még azok is kiközösítették volna, akik eddig a barátai voltak. Így hát elkéredzkedett otthonról, és elment szórakozni.
Sajnos a dolgok nem úgy alakultak, ahogy várta, ezért inkább haza indult, de akkor még nem sejtette, hogy útja egyben az utolsó lesz. A fák furcsa árnyékot vetettek Jilien feje fölé, olyan érzés keltett benne, mintha valaki folyton a nyomában loholna, de szerencsére senkit nem látott az utcán. Pár lépést tett csupán, mikor észrevette valaki csakugyan követi. Hallotta a lábdobogását, s mikor megállt, a dobolás is abba maradt. Ismét körül nézett, de senkit nem látott. Az ütés meglepetésként érte, ami a mellette lévő bokorból jött. Egy hatalmas kezet látott, ami egyenesen az arcába csapódik. A lábai megcsúsztak, és a hideg járdán landolt. A kezeit felhorzsolta a hideg jég, és a hátát is beverte. A torkából automatikusan segélykiáltó szavak buktak ki.
- Ne! Hagyjon! Segítség! Ne!
Akárki is volt támadója, hidegen hagyta a lány könyörgése, háromszor erősen oldalba rúgta Jilient. A lány ismét felkiáltott, és megpróbált föltámaszkodni, de a hatalmas láb ismét a földre taszította. A feje kóválygott, a csontjai sajogtak, és azon kapta magát, hogy vonszolják a földön. A haját erősen tépték, a karját pedig meg sem tudta mozdítani, mert olyan erős satuban tartották. Lábai botorkáltak, szorosan támadója mellett állt, de mégsem látta az arcát. Hiába nézte, hiába fürkészte, nem látott semmit a sötétségen kívül. Túlságosan félt, és túlságosan gyorsan vert a szíve, ahhoz, hogy tisztán gondolkodjon.
- Kérem… - nyögdécselte.
Körülbelül pár percnyi botorkálás után felfogta, hol is van. Az erdő szélén. Ismét feltámadt benne a túlélési ösztön, és rúgott, ütött, rángatózott, bízott benne, hogy megmenekülhet. A támadója egy ütést mért a fejére, Jilien pedig a földre hullott. A következő pár pillanat, olyan volt, mintha valamilyen rémálomba csöppent volna. Tompán érzékelte a külvilágot, tompán hallotta a hangokat. A sötét alak felé állt, és valamire készült.
Pár másodperc múlva, egy hatalmas konyhakést pillantott meg. Ez ismét visszazökkentette, de túl késő volt bármit is tenni. A hatalmas éles tárgy többször is lesújtott, egyszer az egyik oldalába, aztán a másodikba. Jilien feje ismét kóvályogni kezdett, az oldala sajgott, de kiabálni nem volt ereje. A fájdalom egyre csökkent, s a végén egy erős hideg, súlyos tárgyat érzett magán, ami egyre csak nyomja le, és le. Fogalma sem volt róla, hogy a halál nehezedett rá…
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Beküldte: Anonymous ,
2004-03-30 00:00:00
|
Horror
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Hozzászólások
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda
thanks
aaaaa
Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda
köszönöm