Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Öngyógyítás

Ülök a szobában és körülöttem a züllés hivalkodó nyomai.
Csokoládés és cukros papírok szállingóznak a levegőben.
Az asztalon egy felborult borospohár.
A kifolyt vörös lé telifröcsögte a csupasz combomat és a világos szőnyeget a koszos talpam alatt.
Cigarettahamu a földön, hamvadó csikkek szanaszét egy frissen meggyújtott szál a kezemben.
A laptop dühítő vibrálással világít az arcomba. Az egyetlen fényforrás a szobában.
A képernyőn valami olcsó szerelmi idézet.
Szénnel összekeveredett, elmaszatolt könnyek az arcomon. Annyira bénák.
Örökké ez a dühítő szentimentalizmus, ha felöntök egy kicsit is a garatra.
Állott a levegő és nehéz, alig jutok friss oxigénhez.
Egy szennyes fehér ing lóg a mosdókagylóról, amiben mosatlan tányérok tornyozódnak.
Úgy érzem, egy pillanatig sem bírom tovább ezt a fojtogató egyedüllétet.
Szeretnék elrohanni, de nincs rá semmi indítékom.
Talán csak az, ha egy perccel is tovább ülök ebben a koszfészekben, akkor elhányom magam.
Már jön is. Édes ízzel indul a torkomban, aztán az öklendezés.
Hirtelen kopogtatnak.
Visszanyelem a beleimet.
- Ki az? – hördülök fel, mint egy 60-as cigány asszony.
Nem felel. Bejön.
Egy szó nélkül, hosszasan áll. Gondolkodik. Azért észreveszem, hogy az orrát egy leheletnyit elfintorítja. Mellbe csapja a szag.
A nyomorultságom szaga.
Hosszasan néz rám, aztán egészen lassan elmosolyodik.
- Te meg mi a faszt művelsz itt kisanyám? – kérdezi nevetve.
- Nem látod? – részeg vagyok, mint egy disznó, és megszegtem minden fogadalmam. Züllök. Azt csinálom bazd meg!
- Ne drámázz. Bénák a drámáid. Pojáca vagy. – nevet incselkedve és azokat a huncut szemeit összehúzza. 
Becsörtet, megragadja a karom és durván felrángat. Vonszol maga után. Egyszer csak hanyatt lök. Míg lassan felocsúdok a durvaság és a meglepetés erős pofonjából, érzékelem, hogy könnyedén ő is mellém fekszik.
Aztán újabb halál és feltámadás. Fölöttem a csillagos ég.
Moccanni sem bírok.
Érzem, hogy megfogja a kezem.
- Ugye, hogy ez sokkal jobb? – kérdezi és harsányan, ellenállhatatlanul felnevet. A kezén keresztül érzem a mellkasából szétterjedő erőhullámokat.
Nincs más választásom. Lassan, nehézkesen elvigyorodom.
Igen, ez így sokkal jobb.
Hasonló történetek
4183
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4252
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nagyaniko ·
:heart:

hörcsög00 ·
Nagyon jó lett! Tetszett!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: