Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

nyaralás

Sokan panaszkodnak, hogy a gazdasági válság miatt egyre inkább háttérbe szorul a nyaralás, hiszen még a mindennapi élet fenntartása is hatalmas nehézségekbe ütközik.
Tizenegy éve, mikor is a volt feleségem sikeresen megszabadított a piszkos, ámde nehéz és gyötrelmes munkával megszerzett anyagi javaimtól és ennek fejében megkaptam a gyermekeim felnevelési jogát, eljött számomra is a nem-nyaralás időszaka.
Még gondolni sem mertem arra, hogy nyaralás gondolatfoszlányát lebbentsem fel tudatom legmélyebb, poros zugában is.
Aztán két éve már merészen mégis csak tervezésbe fogtam, hiszen életem-, mondhatom nem csak párja, de igaziból a megmentője megérdemelné, hogy nyaralásban pihenhesse ki az általam, és gyermekeim által okozott stresszt, és fáradságot.
Ha már nyaralást tervez az ember, merjen nagyban gondolkodni. Ezért külföldi célpontok felé révedt el elmém. Felmerült Ausztrália is, de inkább a közelben, a kontinensen kezdtem gondolkodni.
Először Franciaországot terveztem, hiszen gyönyörű tájai, tengerpartjai, és nem utolsó sorban gasztronómiája magával ragadja az embert.
Egy kicsit veszített a varázsából ez a célpont, mert a gallkakasokat nem igen kultiválom, a nagyzolós, egész világot lenéző hozzáállásuk miatt.
Tehát Frankhon is kilőve, és úgy döntöttem, mégis csak távolabb nézek a jó öreg kontinensnél.
Anglia, vagyis inkább a nagy az Egyesült-királyság. A főúri, kissé hűvös eleganciájával gyönyörű tájaival, barátságos pubjaival megnyugtatja a munkában elfáradt testet és lelket.
Tehát tavaly e mellett tettem le a voksot.
Viszont idén recesszió ide, válság oda nem Európa a célpont. Szóba jött Afrika, és Ázsia is, de barátnőm inkább Amerika mellett döntött.
Így megvan, hogy miután tavaly Nagy-Britanniába nem utaztunk, idén Amerikába nem megyünk nyaralni.
Hasonló történetek
3881
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3828
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: