Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

NEKED!!!

Sosem fogsz engem megérteni, ugye?
Miért vagy ilyen?
Nem értelek!
Tudod, hogy én bármire képes lennék érted!
Bármire! Mert szeretlek! De Te nem szeretsz!
Senkit! Nem tudod mit jelent szeretni!
Te mindenkit csak kihasználsz! Csak játszadozol mások érzéseivel, érzelmeivel!
Én megbíztam benned! Visszaéltél a bizalmammal!
Téged nem is érdekel, hogy más mit gondol, hogy más mit érez!?
Mondd! Miért teszed ezt? Miért vagy ilyen szívtelen?
Nem akarlak hibáztatni, de Te is tudod, hogy igazam van!
Szeretném, ha foglalkoznál csak egy kicsit azzal, hogy én mit érzek.
Miért van szükséged arra, hogy megbánts? Csak kinevetsz a hátam mögött!
A szemembe hazudsz. (Legalábbis így érzem.)
Próbáld beleképzelni magad az én helyzetembe!
Az, hogy van barátom, az nem azt jelenti, hogy szeretem.
Még nem szerettem belé!
De ez téged nem is érdekel.
Én csak arra lennék kíváncsi, hogy mire jó ez?
Csak egy kicsit próbálj megérteni! Csak ennyit kérek tőled!
Szeretlek!
Hasonló történetek
4027
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3943
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Jé, ezt még nem is olvastam :)
Egymásra találtatok? Senki sem érti a másikát :)

IronCat ·
Akkor meg minek írtd le? Vagy a srácnak akit szeretsz, azt hazudtad hogy van barátod vagy ez most hogy van? :no_mouth:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: