Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nagypapa, Pali-bácsi és a

Szívesen emlékszem vissza gyermekkori élményeimre, közülük egy még ma is különösen élesen él emlékezetemben.
Történt, hogy nagyapám (kb. 30 éve) egy szép nyári napon a meggyborát fejtegette át egyik hordóból a másikba. Közben a délelőtt folyamán megjelentek a "hasonló" barátok, valamennyi "borszakértői emlékéremmel dicsekedett", és segítettek nagyapámnak e nemes műveletben. Ha már így összejöttek hát sűrűn meg is kóstolták a finom nedűt, mellé egy kis nagymama által sütött pogácsát ropogtattak.
Telt-múlt az idő, hatott a meggybor. A nótáskedv, a kacsázó járás mind ezt igazolták.
Elérkezett az ebéd ideje. Nagymama az öreg diófa alatt terített asztalt, oda hordta halomba a finomabbnál finomabb falatokat. Kb. 10-en ülhettük körbe az asztalt. Nagymama mindenkinek szedett a levesből. Felcsapott a húsleves gőzölgő, forró finom illata. Nagypapa ezen idő alatt a meggybor folyamatos utánpótlásáról gondoskodott. Végre elkezdődött az evészet, s ezzel együtt a "kaland".

Már a leves felénél tartott a társaság, amikor nagyapám is nekikezdett a kanalazásnak. Az ötödik kanál csak félútig jutott. No, hát pontosan ekkor pottyant a kanalába a Nagy Zöld Hernyó. A leves mind kispriccelt, hernyó barátunk pedig ott feküdt hanyatt, mind a 40 lábát égnek állítva az üres kanálban. Nagypapa persze nem jött zavarba. Rácsodálkozott, majd ezt mondta: "Mondd mamikám, mióta teszel uborkát a húslevesbe"?
Miután sikerült a papát felhomályosítani a hernyó és az uborka közti különbségekről, elhatározta, hogy megszabadul a hívatlan ebédelőtől. A hernyó kanálról való lepöckölésének eredménye az lett, hogy szegény pára most meg a meggyborban (a Pali-bácsi meggyboros poharában) kötött ki. Pali-bácsi sem volt elveszett ember: a husi-darabot kézzel kipecázta, a bort felhajtotta, majd a szemmel láthatóan rémült, levestől, bortól csöpögő hernyót megpróbálta eldobni.

Azt láttuk, hogy eldobta. Azt is láttuk, hogy felfelé dobta. A diófa felé. Visszafelé nem láttunk semmit. Egyenlőre. Ekkor (mi lányok) az ételeinkkel együtt berohantunk a konyhába, biztos ami biztos.
Papa szerint valószín? a hernyó ugyanoda érkezhetett ahonnan elindult esés el?tt. Pali-bácsi szerint nagyon kapaszkodhatott nehogy még egy ilyen trauma érje.
Nagymama szerint "minden vénember ugyahogy van nagyon hülye", főleg meggybor ivászat után. Szerintünk a "Hernyóvéd? Egyesület" is nálunk működött, nemcsak a "Borgyártók Baráti Társasága".
Hasonló történetek
4473
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3251
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: