Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Múlt

- Mi baj? - kérdezte, miközben a nagy tölgyfát bámultuk az ablakból.
- Fogalmam nincs. Nem tudom - mondtam. Csönd honolt, miközben egymást bámultuk.
- És mi fáj a legjobban?- tette fel a kérdést a nagy csöndben.
- Hogy itt kellett hagynom ezt az iskolát egy szarabbért. Elvesztettem egy hadsereg tanárt, akik sokat jelentettek az életemben. Elvesztettem az iskolával együtt a barátaimat is. Mindenkit. És nem tudom őket visszahozni, SOHA.
- Félsz?- hangzott egyenesen a kérdés.
- Mitől?
- Hogy a megmaradtakat is elveszted.
- Igen - válaszoltam.
- Értem - mondta. A kezére pillantott, mintha most látná először, s a másik kezével azt piszkálni kezdte.
- Figyelj, mi most csak beszélgetünk, miközben a régi sulidban vagyunk. Tudom, ennek semmi értelme, de beszélgetünk, és beszélgetünk. Nem ismerlek igazán, de őszintén nem is érdekel, mert amit elmondtál, az életed szenvedéseit...tudom, min mész keresztül. És...
- Hm?
- Tetszel nekem...
- Igazán?- nézek rá azokkal a libafoszöld szemeimmel.
- Ühüm - mondta, és rám nézett. Bejött az ablakból és én is. Odalépett hozzám, és közel hajolt. Finom illata volt a ruhájának.
Pontosan nem emlékszem mi történt, de arra eszméltem fel, hogy az ajkunk találkozik a másikéval - megcsókol.

Később, mikor vége szakadt a csókunknak, lesütöttem a tekintetemet zavaromban s a cipőm orrát bámultam, amire egy mosoly volt rajzolva.
- Mi a baj? - kérdezte.
- E - Ezt most miért kaptam?
- Mert szeretlek. Esetleg... nem jól csókoltalak meg? - hangzott a kérdés félénk- vagyok- a- lányokkal hangon.
- Nem, dehogyis. Szó sincs róla... - és ránéztem. Az én libafoszöld szemeim találkoztak az ő barna bociszemeivel. Az arcomra a pír szokás szerint kiült, és most kivételesen ő is elpirult.
- Én csak zavarba jöttem - szólaltam meg.
- Ó. Bocsánat - szabadkozott.
- Ugyan... Nincs miért bocsánatot kérni.
- Biztos? - kérdezte, némi aggódással a hangjában.
- Biztos - feleltem, mire ő közel húzott magához, és félénken bár - de megcsókolt.
És akkor - a csók közben - teljesen elfelejtkeztem, arról , hogy nekem valaha voltak- e gondjaim.

Többé már nem számított.
Hasonló történetek
4678
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
10214
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Remete Debil László ·
Bocsánat, ezt nem én írtam, mert én ennél jobbat tudok írni és úgyis letagadom, csak benéztem, van-e itt olvasó.

Anita, senki nem akarja elolvasni az Én Írásomat, pedig Én írtam és nem fogom letagadni! Mi legyen? Anitát meg nem érdekli és nem áll velem szóba.

Nem győzöm magamat felpontozni! Segítség!

Anitát meg nem érdekli, hogy mások nem akarnak nekem az Én Írásomra nekem pontokat adni!

Csak én vagyok már Író, de olvasó nincs is? Mindenki megunta mások szemét irományait , csak enyémet nem akarja senki elolvasni?

Anita meg nem áll velem szóba, pedig én is szoktam magammal beszélgetni, ha utálom is a fejemet. Nem is vagyok csaló, Anita mégsem segít engem magamat nekem felpontozni!
hörcsög00 ·
Ez már volt egyszer. Unalmas mint a Stoppal Európán át. :sleeping: Kérünk valami újat, ez túl unalmas, túl marokfegyveres, túl gagyi, túl szerenellás!
Anitának szólni ciki, perrel fenyegetőzni menő? LOL
Hol éltek ti orkok? :angry:

vadászsárc ·
Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon Marok! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: