Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
laci78: szokás szerint nagyon jó - rem...
2024-05-14 10:35
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mi lesz most...?

ELŐZMÉNYEK: a leírt történetet egy telefonbeszélgetés előzött, meg aminek látszólag talán semmi nyoma nem maradt de a beszélgetést folytatók életébe / lelkébe hatalmas változást hozott, amit csak ketten érzékeltek. Történetem egy lány gyötrődését írja le, hogy miként szenvedett, hogyan élte át azt az érzelmi csalódást, ami őt azon a délutánon érte.

Öt év, kerek öt év után én feltárom előtte életem legféltettebb titkát és ő erre csak annyit mondott, hogy „ezzel nem tudok mit kezdeni”. Miután letettem a telefont megsemmisülten ültem a földön a kandalló előtt. Felhúztam a lábam és átkaroltam. Kivételesen jó volt úgy ülni.

Az agyam teljesen kikapcsolt, néztem de, nem láttam. A tűz pattogását hallgatva valamiféle transzba eshettem. Egész testemben remegtem. Közvetlenül a tűz előtt ültem, és mégis fáztam. Egyszerre rázott a hideg és az ideg. Le voltam sújtva. Semmire nem gondoltam csak éreztem, hogy valami nagyon fáj – a szívem. Fizikai fájdalmat éreztem, mintha ki akart volna szakadni a helyéről, mintha egy kéz akarta volna kitépni. Soha nem éreztem még ilyet. S mindez miért, a lekezelő stílusáért, a meg nem hallgatásáért, a kegyetlen szívbemarkoló szavaiért. Később éreztem hogy számtalan kérdés áramlik a fejemben: „…hogy lehettem ennyire naiv?” „…mit is képzeltem…?” „…vajon most mire gondol?” „elmondja valakinek?” „…csak játszott…?” „…tényleg ennyire kegyetlen…?”. Ilyen és hasonló kérdések százai tódultak a fejembe. Sírtam. Csak ömlöttek a könnyeim. Hangot nem adtam ki.

Éreztem, hogy forró cseppek sokasága önti el az arcomat. Nagyon fáztam, és egyre jobban remegtem. Megszűnt számomra a külvilág. Csendesen, hangtalanul sírtam. Egyedül voltam a könnyeimmel, gondolataimmal és a fájdalmammal.
Hosszú idők, órák telhettek el így mire magamhoz tértem. Teljesen elvesztettem az időérzékem. Csak az tűnt fel hogy a nappali világosság helyett sötétség takarja az ablakot és csak a kandalló fénye világítja meg a nappalit.

Hirtelen nagy volt a csend, de most valahogy nyugtatólag hatott.
Már nem remegtem. Csendesen fájt a szívem de már nem háborgott. Elült a vihar. Újra érzékeltem a kandalló melegét. Kezdtem felmelegedni, ez jól esett. Újra, most már nyugodtan végig gondoltam az egészet:
„megkértem hogy ne mondja el senkinek, meg is ígértettem vele. Ahogy én ismerem /szerintem/ megtartja az ígéretét. Viszont az a hangnem, az a stílus, ahogy beszélt velem… És ha elmondja holnap a többieknek? Mit fognak szólni? Ó ha ez kitudódik… NEM! Én bízok benne, tudom, ismerem valójában ő nagyon rendes és tisztességes. Nem fogja senkinek elmondani, utalni fog rá de elmondani, azt nem fogja. Vajon most miért volt ilyen velem? Megijedt? Lehet…”.

Már teljesen nyugodt voltam. Éreztem a tűz melegét, és mintha kitisztult volna a lelkem. Mint eső után az idő. A nap ugyan nem sütött, de az idő/lelkem tiszta volt.
Éreztem hogy valami örökre megváltozott, és már soha nem lesz olyan, mint azelőtt.
Furcsa, de jó érzés volt ezt tudni.
„…s, hogy holnap mi lesz??? Azt nem tudom… csak azt… hogy SZERETEM.”
Hasonló történetek
3646
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4473
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lídia ·
Először is szeretnék gratulálni. NAgyon szépen írtad le az érzéseidet, a bánatodat! Amikor olvastam a napló bejegyzéseidet akkor azt hittem ááá ez a lány nem is tud komoly lenni, nem is igazán szerelmes ebbe a fiúba, ez csak egy afféle tini fellánfolás, de most megmutattad mennyire érzelmes, komoly és főleg szerelmes tudsz lenni... Én is ugyanebben a cipőben járok..sajnos! Teljes áttudom érezni a helyzetedet, a csalódásodat!

még egyszer gratulálok!
(hidd el ez a fiú csak játszik veled:(
-TIARA- ·
Szia!
Köszönöm!
Hát igen :) a legtöbben komolytalannak tartanak /mert az is vagyok/ egyébként én sem vagyok biztos abban, h ez igazi szerelem-e vagy csak a korommal jár :)
Nekem is van egy olyan érzésem, hogy csak szórakozik :/
Azért köszi!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: